Bekijk volle/desktop versie : Gatver!



Pagina's : [1] 2 3

20-12-2006, 00:25
Salaam dames,

Vandaag liep ik in een winkel en voelde ik iets. Ik draaide mij om en zag een man met een grote tas, dus ik nam aan dat hij mij met zijn tas per ongeluk had aangetikt. Niets vermoedend loop ik verder en ik voelde het -heel kort-weer. Het was weer diezelfde man die achter mij liep. Maar hij keek de andere kant op, dus ik begon te twijfelen. Deed hij dit nu bewust of niet, het was namelijk wel druk in die zaak.Toch vertrouwde ik die eikel niet helemaal, dus stopte ik met lopen om hem voorbij te laten lopen. Hij begon om mij heen te dralen, maar liep toen weg. Enigszins opgelucht liep ik de andere kant weer op, maar ik zag hem weer uit mijn ooghoeken in mijn buurt. Ik wilde dezelfde methode toepassen, dus stopte ik nog een keer, maar toen voelde ik ineens weer iets. In een reflex draaide ik mij om en sloeg zijn hand weg. Hij riep heel snel (net of hij daarop was voorbereid)sorry, sorry en foetsie was hij.

Ik was echt woedend! Ook omdat ik het niet meteen doorhad.
Is zoiets walgelijks jullie ook weleens overkomen, en hoe reageerde je?

20-12-2006, 00:33



Citaat door Intention:
Salaam dames,

Vandaag liep ik in een winkel en voelde ik iets. Ik draaide mij om en zag een man met een grote tas, dus ik nam aan dat hij mij met zijn tas per ongeluk had aangetikt. Niets vermoedend loop ik verder en ik voelde het -heel kort-weer. Het was weer diezelfde man die achter mij liep. Maar hij keek de andere kant op, dus ik begon te twijfelen. Deed hij dit nu bewust of niet, het was namelijk wel druk in die zaak.Toch vertrouwde ik die eikel niet helemaal, dus stopte ik met lopen om hem voorbij te laten lopen. Hij begon om mij heen te dralen, maar liep toen weg. Enigszins opgelucht liep ik de andere kant weer op, maar ik zag hem weer uit mijn ooghoeken in mijn buurt. Ik wilde dezelfde methode toepassen, dus stopte ik nog een keer, maar toen voelde ik ineens weer iets. In een reflex draaide ik mij om en sloeg zijn hand weg. Hij riep heel snel (net of hij daarop was voorbereid)sorry, sorry en foetsie was hij.

Ik was echt woedend! Ook omdat ik het niet meteen doorhad.
Is zoiets walgelijks jullie ook weleens overkomen, en hoe reageerde je?


Wa3aleikoemoe salam,

Hmdl is dit mij nog nooit overkomen.
Je hebt er wel lang overgedaan om zn hand weg te slaan..kzou al de 2de keer iets zeggen.

Ik hoop dat dit de laatste keer is dat dit gebeurd bij jou,inshallah!

20-12-2006, 00:41

Citaat door Dromertje:
Wa3aleikoemoe salam,

Hmdl is dit mij nog nooit overkomen.
Je hebt er wel lang overgedaan om zn hand weg te slaan..kzou al de 2de keer iets zeggen.

Ik hoop dat dit de laatste keer is dat dit gebeurd bij jou,inshallah!


Achteraf kon ik mij wel voor de kop slaan dat ik niet meteen alert was, maar toen ik mij omdraaide keek hij absoluut niet mijn richting op en het was best druk, dus daar wijtte ik het eerst aan..

Voortaan dus meteen die hand afslaan en als het per ongeluk was, dan maar mijn excuses aanbieden.

Amien

20-12-2006, 00:45
Ik heb het eens meegemaakt, die smeerlap profiteerde van de drukte. Ik voelde écht zijn platte hand op mijn poep. Ik keek om en zag écht tfoe zijn hand op mijn poep. Ik trok hem naar voren en sloeg met mijn vuisten op zijn rug. ECHT KEIHAAARD!!!! Hij rende weg dus zijn reactie zei genoeg. Viezerik

20-12-2006, 00:54


Heb ik ook meegemaakt echt zo vies, zijn xxxx voelde ik echt, ik draaide om keek hem vies aan en begon te schelden hij wist niet snel hoe hij weg moest rennen.

20-12-2006, 00:55

Citaat door bollebuik:
Ik heb het eens meegemaakt, die smeerlap profiteerde van de drukte. Ik voelde écht zijn platte hand op mijn poep. Ik keek om en zag écht tfoe zijn hand op mijn poep. Ik trok hem naar voren en sloeg met mijn vuisten op zijn rug. ECHT KEIHAAARD!!!! Hij rende weg dus zijn reactie zei genoeg. Viezerik


Dus hij liet nog zijn hand rusten op jou?? pfff....Wat bezielt zo'n persoon om een totaal vreemde die daar niet van gediend is te betasten?!

Nu ik jouw tekst zo lees, bedenk ik mij dat ik hem ook KEIHARD op zijn rug had moeten slaan. Nu heb ik hem wel hard weggeslagen, maar niet KEIHARD

Je bent waakzaam

20-12-2006, 01:00

Citaat door Intention:
Dus hij liet nog zijn hand rusten op jou?? pfff....Wat bezielt zo'n persoon om een totaal vreemde die daar niet van gediend is te betasten?!

Nu ik jouw tekst zo lees, bedenk ik mij dat ik hem ook KEIHARD op zijn rug had moeten slaan. Nu heb ik hem wel hard weggeslagen, maar niet KEIHARD

Je bent waakzaam


Ja een platte hand zelfs, tfoe die dacht dat ik gevoelloos was aan mijn ass Ik draaide me om en zag duniaaaa heeeeniaaa zijn hand op me. Tfoe waarom doe je me eraan denken, khad hem harder moeten slaan

20-12-2006, 01:01

Citaat door Insania:
Heb ik ook meegemaakt echt zo vies, zijn xxxx voelde ik echt, ik draaide om keek hem vies aan en begon te schelden hij wist niet snel hoe hij weg moest rennen.


Wat een goorlop, gatver!!

Weet je wat mij zo bevreemdt; de omgeving merkt helemaal niets, terwijl ze wel naast zo'n geval lopen en toch duidelijk is dat jij niet bij hem hoort!

20-12-2006, 01:04

Citaat door Intention:
Wat een goorlop, gatver!!

Weet je wat mij zo bevreemdt; de omgeving merkt helemaal niets, terwijl ze wel naast zo'n geval lopen en toch duidelijk is dat jij niet bij hem hoort!


Maar meestal gebeurt het op een drukke plek, of mensen zijn gewoon bezig met andere dingen dat ze niet op andere letten.
Je kan maar beter niet gaan slaan ofzo, in marokko is dat ook gebeurd met een meisje en ze gaf hem een klap en toen pakte hij een mes en stak het in haar.

20-12-2006, 01:05

Citaat door bollebuik:
Ja een platte hand zelfs, tfoe die dacht dat ik gevoelloos was aan mijn ass Ik draaide me om en zag duniaaaa heeeeniaaa zijn hand op me. Tfoe waarom doe je me eraan denken, khad hem harder moeten slaan


hahahaha..het is heel misplaatst, maar ik heb echt hard gelachen bij de zin,
duniaaa henniaaaa Wat zeg je dat leuk!!

Sorry het blijft natuurlijk verder gewoon een goorlap.

Jij hebt hem be3da KEIHARD geslagen, ik vreet mezelf nu op omdat ik dat niet hard genoeg heb gedaan...

20-12-2006, 01:12

Citaat door Intention:
hahahaha..het is heel misplaatst, maar ik heb echt hard gelachen bij de zin,
duniaaa henniaaaa Wat zeg je dat leuk!!

Sorry het blijft natuurlijk verder gewoon een goorlap.

Jij hebt hem be3da KEIHARD geslagen, ik vreet mezelf nu op omdat ik dat niet hard genoeg heb gedaan...


Ik zie hem nog altijd door de drukte een sprint nemen Ik heb wel gehuild op dat moment, ik ging naar huis met rollende tranen. Het was een schok, ik weet niet. Bah. Knam het mijn man kwalijk, hij had me in de steek gelaten

20-12-2006, 13:19
Het zijn niet alleen de mannen,maar ook vrouwen een vrouw drukte zich een keer in de drukte helemaal tegen mij aan en ineens hield ze mn heupen vast.Ik d8 wat gebeurd hier allemaal.Ik heb haar meteen duidelijk gemaakt dat ze het nie nog een keer moest proberen

20-12-2006, 13:24


Hahahahahha yakkes. Bah, jammer dat jullie mannen niet aanwezig waren

20-12-2006, 13:34
Bij ons op de markt heeft een xxxxxe zo'n Turkse vrouw betast ofzo en hij werkte nog wel bij een kraampje daar, dus die vrouw keihard tegen hem schreeuwen en gillen. Ze ging nog een half uur door terwijl die xxxxxe nergens heen kon omdat hij bij dat kraampje hoorde. Iedereen verzamelde zich daar rond die twee en keek hem vies aan, terwijl hij door de grond wilde zakken. Net goed voor hem.

20-12-2006, 13:40
weet je wat smerig is? in Frankrijk op de markt ging er een man dicht tegen me aan staan van achteren en begon over zijn hele lijf te trillen. DAT is pas vies!

Pagina's : [1] 2 3