Bekijk volle/desktop versie : Drie Feyenoord fans woensdag berechtigd



19-12-2006, 22:52
Wegens hun onacceptabele gedrag in het Europese duel met het Franse AS Nancy moeten drie ''Feyenoord-fans'' zich melden in de rechtbank van Rotterdam. Aanstaande woensdag zullen de ''fans' berechtigd worden.

De drie mannen van 22, 28 en 31 jaar zijn 30 november opgepakt en zijn nog steeds in voorarrest. Een vierde verdachte is inmiddels weer op vrije voeten wegens gebrek aan bewijs.

De mannen zijn opgepakt door hun stommiteiten rond het middaguur in Nancy. Er werden vandalistische acties uitgevoerd en er werd ruzie gezocht met de aanhang van AS Nancy. Het duel AS Nancy - Feyenoord zou uiteindelijk gestaakt worden, met de reden dat spelers last kregen van het gebruikte traangas.

Mochten de drie mannen schuldig worden bevonden, dan zal hun een enorme boete boven het hoofd hangen. Ook kunnen ze voor hun acties misschien wel de bak in draaien

19-12-2006, 23:17


3, in the pocket! Nu de andere 50.000 nog...! Die gasten moeten gewoon hard aangepakt worden.

19-12-2006, 23:26
Fayanoord

19-12-2006, 23:30

Citaat door Rotterdam1982:
Er is geen voetbalclub in Nederland waar zoveel mensen van houden als van Feyenoord! Yasira, ons prachtige legioen bestaat voor de overgrote meerderheid uit weliswaar fanatieke, maar fatsoenlijke supporters! Waar haal je het getal 50.000 in godsnaam vandaan?


Je hebt gelijk wat betreft het legioen. Die zijn heel fanatiek en hun clubbie altijd betrouwbaar. Dat ze al massaal naar Nancy afreizen om hun club te steunen (welliswaar in deze zware tijden), zegt al genoeg!

Met 50.000 doelde ik meer op het feit dat meer dan 3 relschoppers de boel kort en klein hebben geslagen en dat er maar 3 zijn opgepakt! Dat is iets wat er bij mij niet in kan. Ik vind het dan ook onrechtvaardig dat deze rotte appels de dans ontspringen...

19-12-2006, 23:31



Citaat door Turk89:
Fayanoord


Lijd je aan dyslexie ofzo?

20-12-2006, 20:48

Citaat door Rotterdam1982:
Het gekke is dat veel van die relschoppers, als ze niet stijf staan van de drank en de drugs, best toffe gasten zijn.


Ja, dat is wel jammer inderdaad.