Bekijk volle/desktop versie : Waarom noemen jongens mij een Playsta?



04-08-2003, 21:30
ff zonder dolle deze topic.

ik ben al zo vaak uitgemaakt voor playsta (oftewel player in vrouwelijke versie)
en ik begrijp niet waarom, ik heb gewoon een normale band met ze en zodra ze meer willen houdt het op. ze voelen zich genaait. Even voor de duidelijkheid (ik kleed me niet bloot ofzo...voordat jullie denken dat dat de oorzaak is)

wat doe ik fout....en wat kan ik doen zodat dit niet meer gebeurd, want ik heb dus nu al met meerdere ruzie omdat ze gewoon boos op me zijn

04-08-2003, 21:31


de juiste vriende kiezen

een echte vriend noemt u nie zo

04-08-2003, 21:34
you got me looking

so crazy, my baby

I'm not myself

lady i'm foolish

i dont do this

i've been played by myself

baby i dont care

stukje van dat ene liedje die mijn vriendin heeft gezongen, je kent haar wel
had ik ff zin in

04-08-2003, 21:37
hallllllllooooooooooooooo mag ik dan mischien serieus antwoord van me tweety, jij bent een man met andere visies op dat soort onderwerpen!

04-08-2003, 21:39


tweety??

04-08-2003, 21:40

Citaat:
Origineel gepost door Princess001
hallllllllooooooooooooooo mag ik dan mischien serieus antwoord van me tweety, jij bent een man met andere visies op dat soort onderwerpen!
zo zijn veel jongens,

ook al denk je dat het vriendschap is, maar binnen in de hart van de meeste jongens klinkt een stem die meer wilt
dus vriendschap met jongens is al bijna onmogelijk

04-08-2003, 21:41

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
beyonce

04-08-2003, 21:43
jammer, ik vind jongens namelijk veel eerlijker, serieuzer, realistischer in het leven staan. veel beter om mee om te gaan, helaas!
bedankt voor je uitleg!

04-08-2003, 21:49
gelukkig zijn ze nie allemaal zo

04-08-2003, 21:50

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
gelukkig zijn ze nie allemaal zo
heel veel zijn zo, echt de grote meerderheid is zo.

04-08-2003, 22:04
Princes001...ik heb precies hetzelfde probleem gehad en af en toe nog steeds. Aan het begin van een vriendschap met een jongen maak ik al duidelijk dat het enkel en alleen vriendschap is...zo kunnen ze later nooit boos worden...en als ze dat toch doen zijn ze mijn vriendschap niet waard (en jouw vriendschap dus ook niet!)...

Ik ben het niet geheel eens met sweet_boyyy...ik heb 3 hele goeie vrienden...ik kan het perfect met ze vinden (ik kan het sowieso beter met jongen vinden dan met meiden)...ze denken ook niet verder als vriendschap...ze zouden nieteens durven (ze kennen mijn vriend namelijk )!

Meid als ze boos worden moet je daar gewoon geen aandacht aan geven...jammer dan...ze zijn het echt niet waard...it's their loss, not yours!

04-08-2003, 22:08
ja maar weetje wat het minpuntje is...nu gaat wel mooi te ronde dat ik arrogant ben en dat is het laatste wat ik ben.
wel klote, het bezorgd je een naar gevoel

04-08-2003, 22:13



Citaat:
Origineel gepost door Princess001
ja maar weetje wat het minpuntje is...nu gaat wel mooi te ronde dat ik arrogant ben en dat is het laatste wat ik ben.
wel klote, het bezorgd je een naar gevoel
Jongens hebben zo een gigantisch groot ego (sorry ben aan het generaliseren...de meeste jongens bedoel ik!)...als je ze afwijst ben je meteen een arrogante hoe.r! Zo zie je maar dat die jongens echt onvolwassen en kwetsbaar zijn!

Het is makkelijk gezegd dan gedaan...maar probeer je er niet teveel van aan te trekken! Jij weet beter, je (echte) vrienden en familie weten beter en last but not least, Allah weet beter...en dat is het belangrijkst!

Veel succes lieverd

04-08-2003, 22:15
thanx lieverd, je hebt de waarheid er neergezet en me hoop gegeven!
thallah

04-08-2003, 22:18

Citaat:
Origineel gepost door Princess001
thanx lieverd, je hebt de waarheid er neergezet en me hoop gegeven!
thallah
Ben blij dat ik je heb kunnen helpen

Thalla...