Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Eeuwig huilend...

Pagina's : [1] 2

Hooda
05-07-2002, 19:53

Eeuwige tranen Stromend door mijn ziel Ik toon het niet Mijn verborgen verdriet Eeuwige tranen Ik voel ze diep in mij Ik ben er aan gewend In mijn leven horen ze erbij Eeuwige tranen Nu nog als in een rustig dal Eens zullen ze gaan stromen Als een waterval Tot die tijd Blijven mijn tranen verstopt in mij Schuilend..... En blijf ik diep van binnen Eeuwig Huilend

ffeiza
05-07-2002, 19:53
:goedzo: weer zo een...you aree gooddzzz

vraagteken1
05-07-2002, 20:04
niets is er dat eeuwig duurt pak mijn hand liefje ik leid je uit deze uitzichtloze buurt laat me langzaam in je hart zakken heel langzaam, heel langzaam en ik zal je pijn verzachten ik zal je geen eeuwige trouw beloven dat wil ik niet, kan ik niet maar laat me je hand vasthouden en laten we samen in iets beters geloven je waterval van tranen heb ik ook gekend was er zelfs al een beetje aan gewend s nachts voor me uit staren rondlopen en over lege straten dwalen je bent bang om iemand tot je hart toe te laten bang voor het niet eeuwige voor het verlaten probeer het met mij leun tegen mij, steun op mij laat je tranen los, laat ze vrij huil nog maar voor deze keer, huil maar ik ben bij je vandaag en morgen weer

Hooda
05-07-2002, 20:07
Ik huil. Diep vanbinnen weergalmt een hartverscheurende schreeuw van onmacht. Ik huil, en niemand ziet het. Maar ik, ik voel het wel. Tranen vloeien, over mijn bloedend hart, dat hunkert, om een helende omhelzing, een troostende omarming van iemand die me liefheeft. Alsjeblieft, is er iemand, die, mijn tranen wegvegen kan? Nee, niet met een doekje, maar met warmte en genegenheid... met Liefde.

Hooda
05-07-2002, 20:08

Ik huil zoete tranen nu ik liefdevol een knuffel krijg Ik huil intense warme tranen telkens je mijn hartje streelt Niet langer huil ik bittere tranen om misbruik dat mij werd gepleegd Ik huil geen zure prikkende tranen van onmacht dat ik niet bevechten kon En nu, nu wil ik huilen, of toch niet ik weet het niet...... Het gevoel vanbinnen omschrijven kan ik niet Dat gevoel dat in je kruipt als een vriend je vraagt wat is er nu eigenlijk met je aan de hand... Het gevoel dat overal zit als je niet antwoorden kan Wat over je stroomt telkens je nee zegt op al die vragen wat het dan misschien wel is geweest Hoe je je voelt achteraf als die vriend zegt: Tot morgen Morgen kom ik er misschien achter Morgen praten we weer Zeg me welk gevoel dat geeft want ik weet het niet te benoemen Ik weet niet of ik huilen wil of welke traan ik kiezen moet.... ?

vraagteken1
05-07-2002, 20:22
jouw tranen zou ik willen proeven je niet alleen wilen kussen als je lacht zou willen weten wat de groeven in jouw hart heeft bracht ik vraag geen uitleg, geen redenen voor je verdriet voor je tranen laat me ze slechts proeven en mezelf in de hemel wanen antwoorden kan ik je niet geven op al je vragen tot mij gericht ik was ook zwak en ben ook voor de zware druk gezwicht antwoorden wou ik ook krijgen schreeuwde het uit, de hele nacht huilde, tot de ochtend weer begon te dagen maar antwoorden kwamen niet het enigen wat bleef was mijn verdriet antwoorden, antwoorden, kreeg ik niet ik kan je niets geven geen pil of iets in die zin het enige wat ik je oprecht geef dat ben ik

Hooda
05-07-2002, 20:34
mijn lippen zijn verzegeld als je mij om antwoorden vraagt waarvan je net als ik wel weet dat ze er niet zijn er is geen antwoord op dat eindeloze waarom voel maar gewoon als het niet goed voelt is er niks en zal er ook nooit wat zijn huil je tranen maar ik bied je mijn schouder en ook nog wel een arm maar ik bied je geen liefde want zoiets als dat is er tussen ons niet en zal er ook niet zijn..................

Red_Diamond
05-07-2002, 20:36
WOW , waar halen jullie het vandaan?!!! Hooda, deze hierboven van die antwoord is prachtig!!

ffeiza
05-07-2002, 20:43
oeff dat vertelde ik ze al... allebei zijn julli top..:goedzo: echt top gewoon

vraagteken1
05-07-2002, 20:43
ik zal je niet vragen waarom dat was al iets waar ik in verstrengeld raakte ik zal niet antwoorden: daarom dat was iets waar ik ook bij haar voor waakte ik zal je niet vragen waarom je je lippen hebt verzegeld dat gebeured mij ook geregeld ik zal je gewoon niet vragen, je gewoon mijn gedachten geven hoe ik me voel hoe ik verder wil in dit leven

Hooda
05-07-2002, 20:46
Vraag maar niets verwacht geen woord van waarheid wanneer werkelijkheid al rond hoeken verdwenen is geef geen geluid aan bittere klachten dove leugens slapen slecht neem geen plaats in diep denken er valt niets te zien leegtes overheersen stel geen vragen antwoorden stromen tegen kale kanten oevers zonder weerschijn....

vraagteken1
06-07-2002, 09:15
vaak ben ik de afgrond in gerold bedolven onder een berg van leege woorden vaak ben ik weer opgestaan mijn rug gerecht en weer doorgegaan vaak heb ik vruchtloze beloftes gehoord ontdaan van alle emotie vaak is mij de mond gesnoerd dat ik niets zeggen mocht vaak heb ik bevelen gehoord dat ik niet reageren mocht vaak was ik stom gemaakt had teveel adem maar geen inhoud in mij woorden vaak is me verteld dat ik niet kijken mag en dus niet zal zien vaak is me de werkelijkheid ontzegd of verboden te ervaren vaak, te vaak ben ik overdonderd door anderen, kon slechts mijn ziel behouden vaak en misschien nog vaker zal men het weer proberen maar mijn hart en ziel zal nooit iemand kunnen breken jij wilt het ook proberen, me monddood te maken, te laten geloven in de leegte van het leven vaak zal ik mijn twijfels hebben over mijn volgende keuze, maar ik blijf mezelf de leegte vlakte zal ik negeren slechts zoekend naar de werkelijke inhoud van het bestaan

Hooda
06-07-2002, 17:28

Vaak rust mijn zware ziel op jouw bleke schouders, wanneer ik gebukt ga onder't logge van't leven. Emoties wisselen de wacht, bij de poorten van mijn hart. Ik lach, al heb ik verdriet en jij lacht met me mee. We vormen een nooit geziene duo van sterkte en zwakheid, zo nu en dan zweven we in de perfecte oplossing; van puur geluk en misselijkheid.

vraagteken1
06-07-2002, 19:09
geef je twijfels over geef ze aan mij geef je hart over en je pijn geef lief, geef het over aan mij hoewel gebroken en fragiel heb ik, mijn lief, een zeer sterke wil zal niet beamen geen verdriet meer te hebben, maar met jou onder mijn huid, red ik het wel, met hart en ziel laten we samen lachen, huilen van gedachten ruilen laten we uithongeren het kwaad dat in ons bestaat laten we het samen proberen en de oplossing aldoende leren laten we, laten we

ben_en_jerry
06-07-2002, 19:44
:tranen: smeltende ben&jerry!

Pagina's : [1] 2