Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid ik ben binnen een maand tijd 10 kilo agevallen



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9

26-12-2006, 18:43

Citaat door sakina22:
Zeer ongezond, en de vraag nu is natuurlijk... hoelang blijft het weg?!
Ben bang niet lang meid, ik doe het hamdoulilah goed en gezond..

thanksssss to Dr Gillian mc Keith..
dat kwam elke woesndag op rtl4, wat je eet ben je zelf.

heb allessssssssssssssssss geprobeerd maar ZIJ is DE VROUW..
Sonja Bakker en al die shit.. nee nee it doenst work maybe for a while..


2,5 kilo per week gemiddeld is helemaal niet zo erg slecht. Gemiddeld kan je 1 tot 2 kilo per week afvallen ja.

En al val je gezond af, de kans blijft ook voor deze mensen dat ze aankomen. Ook ik was gezond afgevallen maar toch aangekomen. Maar nu weet ik wel beter. Je moet je eetpatroon veranderen je hele leven lang. Alleen zo blijf je op gewicht.

26-12-2006, 18:44



Citaat door rifijaatje:
gelukkig waren mijn borsten gewoon gebleven ze waren. Ik had wel een beetje een hangnde buik. maar dat moet je strak trainen dan en je daar ook vanaf
en nee ik had geen striemen


Oke, je hebt geluk gehad.

26-12-2006, 18:45

Citaat door Rotterdamse__19:
en wat voor ddieet doe jij dan




ik doe de Dr Gillan Mc keith, wat je eet ben je zelf

groente fruit, je hele leven omgooien...

ben super blijjjjjjj, kan nu een leven zonder fruit en groente niet voorstellen

26-12-2006, 18:46

Citaat door Zarah14:
2,5 kilo per week gemiddeld is helemaal niet zo erg slecht. Gemiddeld kan je 1 tot 2 kilo per week afvallen ja.

En al val je gezond af, de kans blijft ook voor deze mensen dat ze aankomen. Ook ik was gezond afgevallen maar toch aangekomen. Maar nu weet ik wel beter. Je moet je eetpatroon veranderen je hele leven lang. Alleen zo blijf je op gewicht.






26-12-2006, 18:48



Citaat door sakina22:
ik doe de Dr Gillan Mc keith, wat je eet ben je zelf

groente fruit, je hele leven omgooien...

ben super blijjjjjjj, kan nu een leven zonder fruit en groente niet voorstellen



tbarkellah 3lik meid.. pff k moet mijn eetpatroon maar ook aanpassen hoorr..


26-12-2006, 18:48

Citaat door Zarah14:
2,5 kilo per week gemiddeld is helemaal niet zo erg slecht. Gemiddeld kan je 1 tot 2 kilo per week afvallen ja.

En al val je gezond af, de kans blijft ook voor deze mensen dat ze aankomen. Ook ik was gezond afgevallen maar toch aangekomen. Maar nu weet ik wel beter. Je moet je eetpatroon veranderen je hele leven lang. Alleen zo blijf je op gewicht.


In het begin van je ''dieet'' val je veel af, rond de 1 a 2 kg erna niet meer want dan denkt je lichaam in termen als verhongeren dus hij slaat alles op en hij laat minder gaan..

Ik viel per maand 12 kg af en daarna is het minderrrr geworden, toen werd het 6 kg :-)

als je gezond afvalt en op de juiste manier je eetpatroon en daarbij je leefpatroon veranderd wat ik dus gedaan heb, dan is de kans ERG GROOT dat dit weer zo blijft.
Ben het levende bewijs

Hamdoulilah...


ik ben die dr Gillan Mc keith echt dankbaar.

26-12-2006, 18:50
kijk jullie zeggen wel allemaal het komt allemaal terug wie eenmaal aan dieet is begonnen moet ook onthouden dat dit betekend voor de rest van je leven het is keuze die je maakt voor je hele leven en niet voor tijdelijk waar de meeste mensen de fout in gaan. en nee ik ben gewoon het zelfde gebeleven ik ben niet weer aabgekomen zoals de meeste van jullie denken ik lijd ook geen hongersnood

26-12-2006, 18:50

Citaat door Rotterdamse__19:
tbarkellah 3lik meid.. pff k moet mijn eetpatroon maar ook aanpassen hoorr..





ja helaas wel meid, althans het ligt eraan hoeveel je afvallen moet..

zij heeft me ogen geopend, waar andere ''dieten'' niet lukte te realiseren.
Ik geloof ook niet in iets anders als de levenswijze als die van haar

26-12-2006, 18:53

Citaat door sakina22:
ja helaas wel meid, althans het ligt eraan hoeveel je afvallen moet..

zij heeft me ogen geopend, waar andere ''dieten'' niet lukte te realiseren.
Ik geloof ook niet in iets anders als de levenswijze als die van haar




5 kilo moet er af


maarre heb je haar boek gekocht of gewoon via het internet

26-12-2006, 18:54

Citaat door Rotterdamse__19:
5 kilo moet er af


maarre heb je haar boek gekocht of gewoon via het internet




ooohhhhhhh

ik heb hem gekregen voor me verjaardag...

26-12-2006, 18:55

Citaat door sakina22:
In het begin van je ''dieet'' val je veel af, rond de 1 a 2 kg erna niet meer want dan denkt je lichaam in termen als verhongeren dus hij slaat alles op en hij laat minder gaan..

Ik viel per maand 12 kg af en daarna is het minderrrr geworden, toen werd het 6 kg :-)

als je gezond afvalt en op de juiste manier je eetpatroon en daarbij je leefpatroon veranderd wat ik dus gedaan heb, dan is de kans ERG GROOT dat dit weer zo blijft.
Ben het levende bewijs

Hamdoulilah...


ik ben die dr Gillan Mc keith echt dankbaar.


In het begin val je inderdaad veel af. Maar dat hangt van je gewicht af. Als je teveel overgewicht heb, dan val je makkelijker af dan iemand die 65 kilo bv weegt. Je stofwisseling wordt op een gegeven moment wel minder.

Het hangt er ook vanaf hoeveel calorieen je binnenkrijgt. Als je elke dag rond de 1000 calorieen zit dan val je gegarandeerd 1 tot 2.5 kilo per week af. Zie mensen die de 40 punten dieet volgen. Alleen kan men beter tussen de 1250 en 1500 calorieen zitten als ze willen afvallen.

Ben in het verleden ook naar een dietist gegaan en was toen veel afgevallen. Ik bleef een tijdje op gewicht, maar soms kan je niet altijd van die lekkernij afblijven en begin je weer te eten. Dan verlies je die controle over je gewicht.
Als men gezond afvalt dan betekent het ook dat ze minder moeten eten. Maar als ze eenmaal hun streefgewicht hebben behaald dan moeten ze hun eetpatroon wel veranderen dat ze niet meer op dieet zijn. En soms gaat dat niet zo makkelijk voor bepaalde mensen.

Dus dat je kan aankomen geldt zowel voor mensen die gezond zijn afgevallen als die niet gezond zijn afgevallen.

26-12-2006, 18:56

Citaat door sakina22:
ooohhhhhhh

ik heb hem gekregen voor me verjaardag...




Ahh leuk johh hihih..


K heb de afgelopen weken ontzettend veel lopen eten.. haha vet vet en nog eens vet.. Bijna elke dag buiten gegeten,..


Maar nu zeg ik STOPPP..

26-12-2006, 19:02


ik vind dat je je eigen dieet moet volgen en niet van die andere programmas zoals sonjabakker die weet niet hoe jouw lichaam in elkaar zit wat je liechaam wel en niet aan kan alleen jij kan dat weten. en hoe de stofwisseling in elkaar zit bij aan de hand daar van kan jij je eigen dieet in elkaar zetten en waar je je hele leven aan moet houden want op een gegeven moment en je die deet gewoon zat. het moet wel een dieet zijn waar jij je hele leven aan kan vast houden en niet een dieet is wat tijdelijk is. je word zo beinvloed door dat je probeert echt van alles en nog wat als jij voor je zelf een lijst gaat maken met wat eet ik nou op een dag en dan zul je er zelf wel achter komen wat voor jouw het best is zo kun je het t beste doen. zo bepaal jij zelf hoe je het wil aan pakken en wat jij aan kan

26-12-2006, 19:43

Citaat door rifijaatje:
ik vind dat je je eigen dieet moet volgen en niet van die andere programmas zoals sonjabakker die weet niet hoe jouw lichaam in elkaar zit wat je liechaam wel en niet aan kan alleen jij kan dat weten. en hoe de stofwisseling in elkaar zit bij aan de hand daar van kan jij je eigen dieet in elkaar zetten en waar je je hele leven aan moet houden want op een gegeven moment en je die deet gewoon zat. het moet wel een dieet zijn waar jij je hele leven aan kan vast houden en niet een dieet is wat tijdelijk is. je word zo beinvloed door dat je probeert echt van alles en nog wat als jij voor je zelf een lijst gaat maken met wat eet ik nou op een dag en dan zul je er zelf wel achter komen wat voor jouw het best is zo kun je het t beste doen. zo bepaal jij zelf hoe je het wil aan pakken en wat jij aan kan



Hoe zit het als ik vragen mag met de Marokkaanse gerechten? Eet je die helemaal niet? En heb je eens in de zoveel tijd ook een dag dat je ongezond mag doen?

26-12-2006, 19:55

Citaat door rifijaatje:
ik was op een ochtend wakker en het kwam van zelf sobhanallah. ik bengon ineens met 2 boterhammen te eten in de ochtend met een glas melk. en tussen de middag at ik ook 2 boterhammen met beleg en wat fris, zo lang het maar geen prik is want daar zit zoveel calorieen in niet normaail in zo n blik cola of fanta zit maar liefst 10 suikerklontjes. rond een uur of 15:00 at ik 2 stukken fruit. en natuurlijk in de tussentijd dat je niks eet, krijg je natuurlijk honger als ik honger heb dat dronk ik water en zo vulde ik mijn maag ermee. rond een uur of 17:30 at ik avond eet en zoveel mogeliojk groenten. maar jah wij kennede marokanen eten best wel machtige eten. je snapt wel wat ik bedoel geen paniek dat moet je gewoon langzaam afbouwen gewoon wat minder eten of dat jij bijv gekookte aardapellen gaat eet en wat groenten je moet je avondeet zoveel mogelijk proberen te varieren. en probeer een kwart van je maag leegt te laten wat je normaal gesprokken niet doet maar je moet dit echt stap voor stap doen en niet alles tergelijkertijd willen doen want dan is het natuurlijk onmogelijk. Probeer nar 19:00 niks meer te eten maar natuurlijk zul je honger hebben probeer je maag te vullen met water het zal echt resultaat hebben en wat ik altijd doe is met een lege maag naar bed proberen te gaan. ik zeg eerlijk in het beign is het moeilijk maar als je eenmaal die draai hebt gevonden dan is het echt makkelijk alsof het de normaalste zaak van de wereld is. maar zoals ik zei je moet er echt aan wennen en de begin is altijd het moeilijkste maar als de wil er is da moet het wel lukken inchallah. Daarnaast heb ik niet gesport of gefitnist of wat dan ook het is gewoon puur de zoetigheid aan de kant zetten en daarvoor in de plaats allen water en allen die zoetigheid is al moeilijk dus laat staan als je nog je eten moet verminderen maar zoals ik al zei je moet het stap voor stap doen.
ik hoop dat ik jullie hier mee heb voldoende geinformeerd zo niet dan hoor ik het wel


wow seriues zo veel heb je gegten
en dan 10 kilo in 1 maand..

als je het hebt gezien
heb ik mijn dieetje ook neergezet...
is echt wel minder als jouw maaltijden.
maar is echt niet meer als 4 kilo....

maja.. blijkbaar wilde je lichaam echt van je vet af hahaha !!!
gefelicteerd iig..
ik ben blij met mn 4 kilo :P

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9