Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Witte Tanden?!!



Pagina's : [1] 2

18-12-2006, 21:33
Wie weet welk product echt werkt voor wittere tanden?? Maakt niet uit hoe duur het is!! Heeft iemand iets geprobeerd wat werkte?

Als er niks te koop is dan zit er toch aan te denken om m'n tanden te laten bleken bij de tandarts, heeft iemand hier ervaringen mee?

18-12-2006, 22:08


Ik zou het gewoon bij je tandarts doen want als er zoiets bestond als een product dat je tanden witter maakt zouden mensen tch hun tanden niet bleken.


En een tip:

Vermijd eten en drinken met veel kleurstoffen der in want, daar door blijven je tanden ook niet wit.


18-12-2006, 23:30
Hoi meid ik weet wel wat wat je tanden een stuk witter maakt ik gebruik het namelijk ook.. Het is van; Theramed perfect.. Het kost 11 euro volgens mij er zit niet veel in 20ml het is een klein zilver tubetje het is in een doosje verpakt.. Het is wel 11eor maar je ziet wel resultaat.. Je kan het bij kruitvad kopen..

Groetjes

19-12-2006, 08:19
Is het duur om je tanden te laten bleken bij de tandarts??

19-12-2006, 09:01



Citaat door ouarzazatia:
Hoi meid ik weet wel wat wat je tanden een stuk witter maakt ik gebruik het namelijk ook.. Het is van; Theramed perfect.. Het kost 11 euro volgens mij er zit niet veel in 20ml het is een klein zilver tubetje het is in een doosje verpakt.. Het is wel 11eor maar je ziet wel resultaat.. Je kan het bij kruitvad kopen..

Groetjes





Theramed mag je niet dagelijks gebruiken.
Tast je tandglazuur aan.

Afgeraden door mijn tandarts.


Aquafresh white is t beste. Tandpaste met fluoride MOET je gebruiken.

Flos je tanden, drink geen koffie, weinig suiker, weinig kleur/zoetstoffen. Blijf dus van 't snoepen af.

Bleken? 100euro per kaak. 200,- voor je hele gebit. ( Althans bij MIJN tandarts).

19-12-2006, 10:34
pearl drops en rembrandt tandenpasta helpt ook best goed

19-12-2006, 10:59

Citaat door prinsses_oujdia:
pearl drops en rembrandt tandenpasta helpt ook best goed


Ik gebruik ook Pearl Drops... die is echt fijn

19-12-2006, 12:45
Van de oral b heb je zo'n opzetborsteltje voor extra witte tanden. Ik gebruik het zelf ook.

19-12-2006, 21:39
Ja pearl drops is ook goed ja.... En Ik gebruik gewoon theramed maakt je tanden gewoon wit dat is wat ik gebruik en ja klopt niet dagelijkS maar is wel goed...!!!

19-12-2006, 21:47
ik zeg altijd 3 keer per dag zachtjes je tanden poetsen en flossen , dat helpt bij mij heel goed.

19-12-2006, 22:22

Citaat door ouarzazatia:
Ja pearl drops is ook goed ja.... En Ik gebruik gewoon theramed maakt je tanden gewoon wit dat is wat ik gebruik en ja klopt niet dagelijkS maar is wel goed...!!!




Pearl drops & Theramed is niet aangeraden om 't dagelijks te gebruiken.

Dámes 't tast je tandglazuur aan.



Iemand ervaring met een elektrische tandenborstel?

19-12-2006, 22:25

Citaat door love_tinghir:


Pearl drops & Theramed is niet aangeraden om 't dagelijks te gebruiken.

Dámes 't tast je tandglazuur aan.



Iemand ervaring met een elektrische tandenborstel?



je hebt verschillende Pearl drops, de een mag je wel elke dag gebruiken en de ander niet

19-12-2006, 22:26



Citaat door sousou_s:
je hebt verschillende Pearl drops, de een mag je wel elke dag gebruiken en de ander niet



Allah o3lam.


Ik zal m'n tandarts weer om advies vragen inshaAllah.

20-12-2006, 22:47
Inderdaad je heb verschillende.... Ga jij maar de tandarts vragen.....!

20-12-2006, 22:51
gewoon veel aardbeitjes eten en niet te snel eten, maar rustig erop kauwen

Pagina's : [1] 2