Bekijk volle/desktop versie : hbo-psychologie-universiteit



Pagina's : [1] 2

18-12-2006, 18:04
wie heeft dit gevolgd??

18-12-2006, 18:07


Nee, ik niet.
Maar ik wil het wel doen.
Psychologie aan de Universiteit uiteraard, anders zou het een omweg voor me zijn.
Why?
Wil jij ook psychologie studeren dan?

Lieffs Ilham

18-12-2006, 18:10
Ja, ik denk dat ik voor deze opleiding ga. Ik ben nu 18 jaar dan moet ik eerst nog een jaartje hbo doen en propedeuse halen voordat ik naar de universiteit kan. Dus insha'Allah gaat dat me lukken. Ik zou graag iemand willen spreken die dit heeft gevolgd want het lijkt me erg interessant en wil er meer over weten van iemand die dit gedaan heeft.

18-12-2006, 18:12
Kijk uit dat je zelf dan niet psyhisch wordt

18-12-2006, 18:17


Nee joh

a3oedoe billah

18-12-2006, 18:18

Citaat door elmekteb:
Nee joh

a3oedoe billah



Allah i 7fed




Maar veel succes als je het gaat doen!

18-12-2006, 18:19

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
Allah i 7fed




Maar veel succes als je het gaat doen!


Barak allahoe fiek lieverd

18-12-2006, 18:20

Citaat door elmekteb:
Barak allahoe fiek lieverd



Wa fieki zina

18-12-2006, 18:25

Citaat door elmekteb:
Ja, ik denk dat ik voor deze opleiding ga. Ik ben nu 18 jaar dan moet ik eerst nog een jaartje hbo doen en propedeuse halen voordat ik naar de universiteit kan. Dus insha'Allah gaat dat me lukken. Ik zou graag iemand willen spreken die dit heeft gevolgd want het lijkt me erg interessant en wil er meer over weten van iemand die dit gedaan heeft.


Ja, idd begrijp ik.
Je kan ook door gaan met vwo. Dan kan je meteen naar universiteit.
Of lijkt je dat niets?

Lieffs Ilham

18-12-2006, 18:43

Citaat door Ilham_DEG:
Ja, idd begrijp ik.
Je kan ook door gaan met vwo. Dan kan je meteen naar universiteit.
Of lijkt je dat niets?

Lieffs Ilham


Ehm nou ook al zou het mij wat lijken ik bevind mezelf niet in de positie waarin dat haalbaar is. Ik heb mavo moeten doen omdat mijn moeder niet wilde dat ik naar een stad ging om havo te doen dus vandaar dat k mijn mbo diploma dit jaar ga halen en op die manier 1 jaar hbo ga volgen en doorstroom naar de universiteit. Het is erg jammer dat ik niet havo heb kunnen doen en zo naar de hbo doorstromen maar ja naar onze ouders moeten we wel luisteren

18-12-2006, 18:59

Citaat door elmekteb:
Ehm nou ook al zou het mij wat lijken ik bevind mezelf niet in de positie waarin dat haalbaar is. Ik heb mavo moeten doen omdat mijn moeder niet wilde dat ik naar een stad ging om havo te doen dus vandaar dat k mijn mbo diploma dit jaar ga halen en op die manier 1 jaar hbo ga volgen en doorstroom naar de universiteit. Het is erg jammer dat ik niet havo heb kunnen doen en zo naar de hbo doorstromen maar ja naar onze ouders moeten we wel luisteren


Oh, jammer!
Maar de hbo en de uni zitten die dan ook niet in de steden?
Ik wens je veel succes in ieder geval!

Lieffs Ilham

18-12-2006, 19:05

Citaat door elmekteb:
Ja, ik denk dat ik voor deze opleiding ga. Ik ben nu 18 jaar dan moet ik eerst nog een jaartje hbo doen en propedeuse halen voordat ik naar de universiteit kan. Dus insha'Allah gaat dat me lukken. Ik zou graag iemand willen spreken die dit heeft gevolgd want het lijkt me erg interessant en wil er meer over weten van iemand die dit gedaan heeft.


Ghair Insha ALLAH meid.


Mooie studie.

18-12-2006, 20:50



Citaat door Ilham_DEG:
Oh, jammer!
Maar de hbo en de uni zitten die dan ook niet in de steden?
Ik wens je veel succes in ieder geval!

Lieffs Ilham


Jawel, maar nu ik wat ouder ben heeft me moeder er geen problemen meer mee. Ze vertrouwd me alhamdoelilah ook volledig en weet dat ik puur aan mijn school denk. En tja ooit zal ze me toch verder moeten laten gaan haha

18-12-2006, 20:51

Citaat door WhoCares:
Ghair Insha ALLAH meid.


Mooie studie.


Insha'Allah!! Barak allahoe fiek

Het lijkt mij ook een mooie studie ik heb er vandaag veel informatie over gehad en je kan veel verschillende kanten op dus ik ben benieuwd!

18-12-2006, 21:07
Dat wil ik dus ook gaan doen na mijn HAVO nog even paar examens, en dan kan ik hopelijk weer beginnen...

Pagina's : [1] 2