Bekijk volle/desktop versie : zwanger voor je huwelijk...



Pagina's : [1] 2

18-12-2006, 14:22
salaam oe alaikoem,

ik zoek informatie over....wat je moet doen als je zwanger bent voor het huwelijk....wat moet je doen??? dit is niet voor mij,maar ik moest van iemand onderzoeken wat je moet doen........de persoon zelf is al 7 maanden zwanger dus weg halen kan niet....maar mag ze het kind weg geven of moet ze zelf voor het kind zorgen?????

ik weet niet egt hoe ik het moet uitleggen maar hoop dat jullie het begrijpen...hjoop dat ik wat info kan krijgen van jullie.....


ma3a salaam,

18-12-2006, 14:33

hey meid
hoe oud is ze en woont ze nog thuis???????/
ja je moet wat specifiker zijn in je verhaal want zo kan niemand je advies geven over die gene maar goed hoor het wel

18-12-2006, 14:36
dag meid.
In wat voor situatie zit het meisje?
Is ze marokaans of nederlands?
woont ze allen of nog thuis?
hoe oud is ze?
Wat wil ze zelf en hoe voelt ze er zich bij?
S.

18-12-2006, 14:47
ze is 27 jaar...woont nog thuis en jah ze is marokaans.....haar moeder weet er wel van en haar zusjes ook...ze is nu bij haar broer gaan wonen omdat ze niet wil dat haar familie eragter komt...als ze bevalt dan komt ze trug maar wayt moet ze met het kind doen....???

18-12-2006, 14:54

Misschien hebben ze ergens in Nederland een kindertehuis voor Islamitische kinderen. Of kan ze trouwen met de vader van het kind en komt alles goed.

18-12-2006, 14:56
dit is dus supersupervaag...27 jaar, ongetrouwd, zwanger...bij dr broer wonen die het dus wel accepteert? En de familie heeft niets door? Dat lijkt me sterk toch? 7 maanden heb je echt wel een buik...Zoek de vader en laat haar met hem trouwen denk je dan toch? Kind afgeven is zielig en onterecht...het kind kan er niks aan doen dat hij/zij verwekt is! Denk toch na voor dat je wat doet mensen...alah jkoen fel 3wn oe saf

18-12-2006, 14:57

Citaat door jeblia021:
dit is dus supersupervaag...27 jaar, ongetrouwd, zwanger...bij dr broer wonen die het dus wel accepteert? En de familie heeft niets door? Dat lijkt me sterk toch? 7 maanden heb je echt wel een buik...Zoek de vader en laat haar met hem trouwen denk je dan toch? Kind afgeven is zielig en onterecht...het kind kan er niks aan doen dat hij/zij verwekt is! Denk toch na voor dat je wat doet mensen...alah jkoen fel 3wn oe saf



Inderdaad.

18-12-2006, 14:59

Citaat door Liefstelid:
Inderdaad.



wala hoela wela kuwet ila bilah el alie el adiem

18-12-2006, 15:36

Citaat door lievemocro_18:
salaam oe alaikoem,

ik zoek informatie over....wat je moet doen als je zwanger bent voor het huwelijk....wat moet je doen??? dit is niet voor mij,maar ik moest van iemand onderzoeken wat je moet doen........de persoon zelf is al 7 maanden zwanger dus weg halen kan niet....maar mag ze het kind weg geven of moet ze zelf voor het kind zorgen?????

ik weet niet egt hoe ik het moet uitleggen maar hoop dat jullie het begrijpen...hjoop dat ik wat info kan krijgen van jullie.....


ma3a salaam,


Weet je wat ze moet doen van de brug springen

Is ewgt niet lullig bedoeld is maar een optie en de beste ook

18-12-2006, 15:43
Ze moet zelf voor haar kind zorgen, en ja.... dit is haar verdiende loon, allah heeft het niets voor niets voor het huwelijk verboden, Ze is verplicht om voor haar kind te zorgen ongeacht of de familie het weet of niet, ik erger me dood aan dit soort mensen het kan ze wel schelen wat de mensen of familie ervan vinden maar Allah swt heeft alles gezien, schamen zij zich niet voor hem????

Ze moet hulp zoeken bij Allah swt niet bij mesen , hij kan haar alleen een teken geven, ze kan salat alistighar verichten misschien krijgt ze een teken van Allah swt..

18-12-2006, 15:58
jeetje 27 en dan nog niet de consequenties overzien? das triest maar nog triester voor het kinddat ze wil afstaan omweille van de familienaam want het kind is zoals zo vaak de dupe!

aanstaande meoder denk na!! het is jouw vlees en bloed!! het groeit in je, dus hoe kun je dat afstaan, omdat je ten eerste ongehuwd bent en geen condoom oid hebt gebruikt?

vrees Allah en zorg voor je kind.

Enne de vader heet zeker ook zeggenschap over je kind, niet alleen jij! Het lijtk me niet meer dan normaal dat je hem verwittigd en hem confronteerd met je zwangerschap

hoe ver in je zwangerschap ben je?

vraag Allah vergiffenis en denk na met je hart(het kindje dat in jou leeft) en verstand(wat is de beste oplossing), want Allah heeft soms bedoelingen die we niet gelijk begrijpen, behoed jezelf dus voor een fout die je eeuwig zal berouwen!!

InshAllah maak je de juiste keuze voor jezelf en je kind.

18-12-2006, 19:23

Citaat door lievemocro_18:
ze is 27 jaar...woont nog thuis en jah ze is marokaans.....haar moeder weet er wel van en haar zusjes ook...ze is nu bij haar broer gaan wonen omdat ze niet wil dat haar familie eragter komt...als ze bevalt dan komt ze trug maar wayt moet ze met het kind doen....???




alatief alatief dit is echt te gek voor woorden waar was ze dan met haar hersenen toen ze het babytje verwekte?????????? oh ja toen met iets anders bezig en nu ze een kind krijgt is het nou sorry hoor maar tis nu echt te laat meid vroeg of laat zal dat kind toch ooit naar zijn biologische ouders vragen mits hij natuurlijk geplaatst wordt bij een andere gezin maar ja hoe WREED kan je zijn om je eigen vlees en bloed weg te geven spring mij part dan maar voor de trein or what ever
P.S. WAAR IS DE VADER VAN HET KIND ERGENS ANDERS EEN KINDJE GAAN VERWEKKEN OFSO??????????????????????
het wordt steeds gekker hier
ieder geval sterkte

18-12-2006, 20:32

ik zou me kind nooit nooit nooit nooit wegeven of weghalen als het nog kan maar zeker niet weggeveven dan moet je echt een hart van steen hebben en ze is 27 wat zegt haar vriend ervan en nu pas gaat ze nadenken wat ze moet doen na 7 maanden wel erg dom maar zeker niet wegeven

18-12-2006, 20:35
mensen zeg lai kofel3awn het is nu al gebeurd

18-12-2006, 20:40
soubhanallah moge god haar vergeven we kunnen wel hier dingen roepen zoals hoertje bla bla maar we kunnen haar ook goeie advies geven ik vind het trouwens super goed van der broer dat ze daar mag bevallen ik weet het is heel slecht wat zij heeft gedaan maar laten we aub haar niet gelijk beoordelen want we weten niet wat er aan de hand is..

Mohim je blijft mijn zuster en ik hoop insallah dat je je les hebt geleerd en ik hoop insallah dat je toch het kind houdt want hij meskin kan er niks aan doen misschien ken je she Marokkaanse familie vinden die geen kinderen kunnen krijgen en daar je kind achter laten tot dat je er klaar bent maar aub wat je ook doet niet zomaar naar een ned gezin of ned verblijf huis brengen

Pagina's : [1] 2