Bekijk volle/desktop versie : Adresje, voor bekleding bank ?



18-12-2006, 13:39
Beste dames,

Ik zoek een adresjevan iemand die banken met kussens opnieuw kan bekleden. Kennen jullie misschien iemand?
Alvast mijn dank..

18-12-2006, 13:45


Kan je niet beter nieuwe kopen, het is even duur.

Wilde ik ook doen de banken opnieuw bekleden, maar de stoffeerder raadde me aan nieuwe te kopen.
Opnieuw bekleden kost net zo veel als nieuwe.

18-12-2006, 13:55

Citaat door teletubbie:
Kan je niet beter nieuwe kopen, het is even duur.

Wilde ik ook doen de banken opnieuw bekleden, maar de stoffeerder raadde me aan nieuwe te kopen.
Opnieuw bekleden kost net zo veel als nieuwe.


Serieus?
Ik heb het wel overwogen maar weet je wat het is. Ik ben tevreden over deze bank, het heeft ook wat gekost. Daarnaast is ie mega groot en zulke grote hoekbanken kan ik niet meer vinden anders had ik wel een nieuwe gekocht.
Maar bij welke stofeerder ben jij geweest? En aan welk bedrag moet ik denken?

18-12-2006, 14:06

Citaat door Saloua1978:
Serieus?
Ik heb het wel overwogen maar weet je wat het is. Ik ben tevreden over deze bank, het heeft ook wat gekost. Daarnaast is ie mega groot en zulke grote hoekbanken kan ik niet meer vinden anders had ik wel een nieuwe gekocht.
Maar bij welke stofeerder ben jij geweest? En aan welk bedrag moet ik denken?



Ik wilde echt leer en dan was ik rond 1200 euro kwijt.

En voor 1500 kon ik nieuwe kopen, en de bank was ook nog iets groter.

Ik heb toen besloten nieuwe te kopen.

Stoffeerder is in Zaltbommel (gelderland)

18-12-2006, 14:14


Ja da's wel prijzig idd. Zaltbommel is voor mij een beetje te ver. Maar bedankt voor je info meid.

Zijn er nog andere dames aanwezig die een goeie stofeerder kennen??

18-12-2006, 14:28

Citaat door Saloua1978:
Ja da's wel prijzig idd. Zaltbommel is voor mij een beetje te ver. Maar bedankt voor je info meid.

Zijn er nog andere dames aanwezig die een goeie stofeerder kennen??


Mijn moeder liet het doen door iemand in Vleuten( zwarte markt) Je moet het daar vragen.

Succes