Bekijk volle/desktop versie : Prachtige Boodschap Sheikh Usama (Hafidahullah) Aan Het Amerikaanse Volk



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

18-12-2006, 02:49
In de naam van Allah, De Barmhartige, De Genadevolle

Vrede met degenen die de leiding volgen


Mijn boodschap aan jullie gaat over de oorlog in Irak en Afghanistan en de manier hoe deze te beeindigen. Ik was niet van plan over dit onderwerp te praten, omdat het voor ons helder is; bloed voor bloed, en alle lof zij Allah, onze situatie wordt beter en beter terwijl jullie situatie tegenovergesteld is.


wat me heeft gemotiveerd om me uit te spreken zijn de herhaalde misvattingen verzonnen door jullie president Bush reagerend op de resultaten van jullie peilingen die laten zien dat een overweldigende meerderheid van jullie de terugtrekking van Amerikaanse troepen uit Irak wenst. Maar hij (Bush) is tegen deze wens en zegt dat het terugtrekken van troepen de verkeerde signaal geeft aan de tegenstanders, dat ''het beter is om hen ( Moslims) in hun land te bevechten dan dat hun ons (Amerikanen) bevechten in ons land''.

Mijn antwoord op deze grote misvattingen is het volgende. Ik zegt dat de oorlog in Irak opwarmt zonder einde en dat de operaties in Afghanistan doorgaan in ons voordeel, Alle lof zij Allah. En de Pentagon's aantallen verklaren de stijging in doden en gewonden, om maar te zwijgen over de materiele verliezen en het mentale verlies van de soldaten en de groeiende aantal zelfmoorden onder hen. Dus je kan de staat van pschygologische instorting begrijpen dat een soldaat treft wanneer hij de overblijfselen verzameld van zijn collega's nadat die op een landmijn zijn gaan staan die hun uitelkaar heeft verscheurt. Na deze situatie zit de soldaat gevangen tussen twee opties. Of hij weigert zijn bases te verlaten en hij is volhard door de bestraffing gegeven door de Vietnam Slager ( Amerikaans leger) of hij wordt vernietigd door de mijnen. Dit plaatst hem onder pschygische druk, angst en vernedering terwijl zijn natie hem negeert. De soldaat heeft geen oplossing behalve zelfmoord te plegen. Dat is een sterke boodschap aan jullie, geschreven door zijn ziel, bloed en pijn, om te redden wat gered kan worden van zijn hel. De oplossing ligt in jullie handen als jullie geven om deze soldaten.

Hoe dan ook, het nieuws over onze Mujahideen broeders is vrij anders dan wat het Pentagon publiceert. Wat gepuliceerd wordt in de media is niet de waarheid of realiteit op de grond. Wat het wantrouwen groter maakt is de uitgelekte informatie over de intenties van het Witte Huis regering in het aanvallen van media stations die proberen wat van de waarheid te publiceren. Documenten zijn laatst opgedoken over hoe de wereld's vrijheid slager ( Bush) zich had voorgenomen om kantooren van Al Jazeera in Qatar te bombaderen na haar kantooren in Afghanistan en Baghdad te hebben gebombadeerd.

aan de andere kant, Jihad duurt voort, Alle lof zij Allah, ondanks alle gruweldaden gepleegd door het Amerikaans leger en haar agenten; tot een punt waar er geen verschil was tussen hun misdaden en die van Saddam. Hun misdaden hebben het niveau bereikt van het verkrachten van vrouwen en het nemen van hun als gijzelaars inplaats van hun mannen. Bij het martelen van mannen, hebben zij brandende chemische zuren en booren op hun gewrichten gebruikt. En wanneer zij stoppen (hen te ondervragen), gebruiken zij soms de boor op hun hoofden tot zij sterven. Lees, indien u wil, de Human rights watch rapporten van de gruwelen in Abu Ghraib, Guantanamo en Bagram gevangenissen.

Laat me zeggen, ondanks alle gebruikte sadistische middelen, hebben zij niet het scherpe zwaard van het verzet of de Mujahideen gebroken, Alle lof zij Allah. Inplaats daarvan wordt het verzet steeds sterker. Alle rapporten laten het verlies en het erge falen zien van het vervloekte kwartet van Bush, Cheney, Rumsfeld en Wolfowitz. Dit verlies verklaren is slechts een kwestie van tijd, deels door hoeveel het Amerikaanse volk ervan bewust is van omvang van hun ellende.

De verstandigen onder jullie weten dat Bush geen plan heeft om een overwinning te bewerkstellingen in Irak. Als je het kleine aantal doden toen Bush zijn neppe verklaring op het vliegdekschip, het einde van alle grote operaties, vergelijkt met het tienvoudige aantal van doden en gewonden die in de kleinere operaties gedood werden zouden jullie de waarheid weten van wat ik zeg. Deze is dat Bush en zijn administratie niet de wil noch de bekwaamheid hebben om uit Irak te vertrekken voor hun eigen prive, verdachte redenen.

Dit brengt me terug op het oorspronkelijke onderwerp, Ik zeg dat de peilingen diegenen die gevoelig zijn verheugen en dat Bush zijn tegenstand tegen hen een fout is. De realiteit laat zien dat de oorlog tegen Amerika en haar bondgenoten niet gelimiteerd is tot Irak zoals hij (Bush) claimt. Irak is een plek geworden van aantrekking en hersteller van onze energie. Tegelijk, Alle lof zij Allah, zijn de Mujahideen er herhaaldelijk in geslaagd om alle veiligheidsmaatregelen genomen door de onrechtvaardige geallieerden te omzeilen. Het bewijs van dit zijn de explosies die jullie hebben gezien in de hoofdsteden van twee Europese naties die zich bevinden in deze agressieve coalitie.

Over de uitstel van gelijke operaties in Amerika, het komt niet door de onbekwaamheid om jullie veiligheidsmaatregelen te omzeilen. Operaties zijn in voorbereiding en jullie zullen ze zien in jullie thuisland waneer ze klaar zijn, met de wil van Allah.

De onwaarheid van Bush is blootgesteld. Hoe dan ook, het ene ding dat over zijn hoofd ging, wat aan het hart van peilingen die roepen voor de terugtrekking van de troepen ligt is dit: ''Het is beter voor ons dat wij (Amerikanen) de Moslims niet bevechten in hun land en dat zij ons niet bevechten in de onze''

Wij vinden het niet erg jullie een lange termijn bestand op eerlijke voorwaarden aan te bieden waar wij mee akkoord gaan. Wij zijn een natie wie God heeft verboden te liegen en bedriegen. Dus beide kanten kunnen vrede en stabiliteit genieten onder dit bestand zodat we Iraq en Afghanistan kunnen opbouwen, die zijn vernietigd in deze oorlog. Er is geen schande in deze oplossing dat voorkomt dat er miljarden dollars worden verspild die zijn gegaan naar degenen met invloed en handelaren in oorlog in Amerika die de verkiezingscampagne van Bush hebben gesteund met miljarden dollars wat de aandrang van Bush en zijn groep om door te gaan met oorlog duidelijk maakt.

Als jullie (Amerikanen) oprecht zijn in jullie verlangen naar vrede en veiligheid, dan hebben wij jullie beantwoord. En als Bush beslist door te gaan met zijn leugens en onderdrukking, dan zou het nuttig zijn voor jullie het boek ''Rogue State'' te lezen, waarin is te lezen in de introductie: '' Als ik president was, zou ik de aanvallen op de Verenigde Staten stoppen: Als alle eerst zou ik excuses aanbieden aan de daklozen en degenen die gemarteld zijn. Daarna zou ik aankondigen dat Amerikaanse interventie in de naties van de wereld voorgoed beeindigd zijn.''

Tenslotte, vertel ik jullie dat de overwinning in deze oorlog of van ons of van jullie is. Als het van ons is,worden jullie onteerd en die kant gaat het op, Alle lof zij Allah. En indien het het laatsgenoemde is, lees dan de geschiedenis en jullie zullen weten dat wij een natie zijn die niet op nederlaag slaapt en dat wij voor altijd wraak zullen zoeken en dat de dagen en nachten niet voorbijgaan tot wij wreken, zoals wij op 11 september, met de wil van Allah deden. En jullie zullen voortdurend leven in schande en angst en eindstand zullen jullie worden verslagen.

Degenen die niets te verliezen heeft, Hij die zwemt in het oceaan vreest geen regen. Jullie hebben ons land bezet, jullie heben onze eer en waardigheid aangevallen, jullie hebben onze bloed vergoten, onze rijkdommen gestolen, onze huizen vernietigd en jullie hebben onze veiligheid verbrijzeld. En wij zullen jullie op dezelfde manier behandelen.

Jullie hebben geprobeerd te voorkomen dat wij in waardigheid leven, maar jullie zullen ons niet kunnen stoppen van het doodgaan met waardigheid. Zitten en het verlaten van Jihad is in onze Godsdienst een grote zonde dat we vrezen. En doodgaan onder de schaduwen van de zwaarden is het beste waar we voor kunnen wensen. Wees niet bedrogen door uw kracht en uw strijdmachten, het kan enkel maken dat jullie sommige strijden winnen, maar jullie zullen de oorlog verliezen. Geduld en vastberadenheid is beter dan wat jullie hebben en het is de eindstreep waar jullie naar zouden moeten kijken.

Wij waren geduldig in het bevechten van de Sovjet Unie met kleine nietige wapens voor tien jaar en we hebben hun economie uitgeput tot zij verdwenen, Alle lof zij Allah. Jullie zouden een les daarvan moeten leren, wij zullen geduldig zijn in het bevechten van jullie, met de wil van Allah, tot een van ons vergaat. Wij zullen nooit wegrennen van het bevechten van jullie tot het einde.

Ik heb gezworen dat ik niet dood zal gaan behalve vrij...ondanks de bittere smaak van de dood.

Vrede met degenen die de leiding volgen

Osama bin Laden
19 Thw al-Hijjah 1426 A.H.
19 januari, 2006

18-12-2006, 04:39



Citaat door Khalid_El_Q:
In de naam van Allah, De Barmhartige, De Genadevolle

Vrede met degenen die de leiding volgen

Wij waren geduldig in het bevechten van de Sovjet Unie met kleine nietige wapens voor tien jaar en we hebben hun economie uitgeput tot zij verdwenen, Alle lof zij Allah. Jullie zouden een les daarvan moeten leren, wij zullen geduldig zijn in het bevechten van jullie, met de wil van Allah, tot een van ons vergaat. Wij zullen nooit wegrennen van het bevechten van jullie tot het einde.

Ik heb gezworen dat ik niet dood zal gaan behalve vrij...ondanks de bittere smaak van de dood.

Vrede met degenen die de leiding volgen

Osama bin Laden
19 Thw al-Hijjah 1426 A.H.
19 januari, 2006



Masha Allah.. Is dit een transcriptie van een audio? Kun je de audio plaatsen als je die hebt?

Jazaak Allahu khayran,

Wa As-Salamu 'Alaykum wa Rahmatu Allahi wa Barakatuh.

18-12-2006, 11:28

Citaat door Umm_Dujanah:
Masha Allah.. Is dit een transcriptie van een audio? Kun je de audio plaatsen als je die hebt?

Jazaak Allahu khayran,

Wa As-Salamu 'Alaykum wa Rahmatu Allahi wa Barakatuh.


Wa 3alaikoem salaam wa Rahmatoullahi wa Barakatouhu, Wa Ijaaki.

Ja ugti een audio van begin dit jaar, maar ik heb de audio niet.
Ik kan me niet herrineren dat het ook is uitgebracht op internet door as-sahab, alleen via Al-Jazeera denk ik. Wa Allahoe A3lem.

Al-Jazeera had van de audio een volledige transcriptie uitgegeven.

18-12-2006, 12:20
Masha-Allaah.

Ik heb net zojuist een audio gevonden van de Shaykh, deze duurt drie minuten. En het is ook van 19-01. Ik versta helaas geen Arabisch om te kunnen horen of het overeenkomt met de tekst. Misschien jullie wel Inshaa-Allaah.

Audio Shaykh Abu 'Abdellah (Hafidahu-Allaah wa ra'ah). http://www.speedyshare.com/844631762.html

18-12-2006, 12:25


Salaam aleykoum, ik heb een vraagje he, ik weet dat Ousamah bin laden vroeger matties was met amerika of zijn vader Allahoe allem, ik weet dat hij mash allah is, maar waar heeft hij gestudeerd?

Kan en mag ij fatwa's uitgeven?
Tis geen aanval hoor gewoon een vraag kheir ins allah

18-12-2006, 12:26
Zover ik weet heeft de Shaykh Shari'ah wetenschappen gestudeerd.
Misschien dat iemand een Seerah heeft over hem, of iemand er meer over kan vertellen.

Wa 'Alaykumu As-Salaam.

18-12-2006, 12:31
Hij is wel ooit uitgebracht door As-Sahab, ik kan mij herinneren dat ik er naar geluisterd heb.

19-12-2006, 00:09
Hij staat op archive.org. Zoek op osama, de derde van boven is het.

19-12-2006, 00:30
Ik heb ook goed nieuws, binnekort een filmpje van Adhawahiri over Imaa&Kufr. Dus wees alert, broeders, en Moge Allah de telefies verraden, aamieeen.

19-12-2006, 11:28
En ik heb nog een vraag, ik kan bijvoorbeeld niet geloven dat hij achter de aanslagen zat op het worldtrade centr en ook kan ik niet geloven dat hij aanslagen op andere plekken doet, omdat hij dan weet dat er ook onschuldige burgers zullen vallen Allahoe allem.

Ik cind het jammer dat er zo weinig bekend is van hem zelf, ik had wel een keer een documentaire gezien over hem maar daar schilderen ze hem af als een hele slecht boze man ensow.

Maar als ik zijn foto beklijk dan heeft hij mash allah nour.

Kheir ins Allah, ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken..

19-12-2006, 11:59
Dit waren paar van de bedrijven in de WTC:

American Bureau of Shipping
ZimAmerican Israeli Shipping Company
Bank of America
New York State Department of Taxation and Finance
U.S. Secret Service, Standard Chartered Bank
Securities & Exchange Commission

19-12-2006, 12:00
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tenants_in_One_World_Trade_Center

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tenants_in_Two_World_Trade_Center

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tenants_in_Seven_World_Trade_Center

19-12-2006, 13:22


Masha ALlaah tekst!


Citaat:
Degenen die niets te verliezen heeft, Hij die zwemt in het oceaan vreest geen regen. Jullie hebben ons land bezet, jullie heben onze eer en waardigheid aangevallen, jullie hebben onze bloed vergoten, onze rijkdommen gestolen, onze huizen vernietigd en jullie hebben onze veiligheid verbrijzeld. En wij zullen jullie op dezelfde manier behandelen.
Masha ALlaah die stukje!
Allaahuma ansur Al mujahidien fie kullie makaan!

Yaa ALlaah schenk de moslims de overwinning fie sabilik Yaa ALlaah!

19-12-2006, 18:09

Citaat door MetalsaLadY:
Masha-Allaah.

Ik heb net zojuist een audio gevonden van de Shaykh, deze duurt drie minuten. En het is ook van 19-01. Ik versta helaas geen Arabisch om te kunnen horen of het overeenkomt met de tekst. Misschien jullie wel Inshaa-Allaah.

Audio Shaykh Abu 'Abdellah (Hafidahu-Allaah wa ra'ah). http://www.speedyshare.com/844631762.html



Jazaaki Allahu khayran,

dat was een klein gedeelte van de audio.

Wa As-Salamu 'Alaykum wa Rahmatu Allahi wa Barakatuh.

19-12-2006, 18:12

Citaat door AlMouwahidah:
Hij staat op archive.org. Zoek op osama, de derde van boven is het.



Jazaaki Allahu khayran, ik heb de video gevonden, alhamdulillah.

Wa As-Salamu 'Alaykum wa Rahmatu Allahi wa Barakatuh.



Voor de andere geinteresseerden:

http://www.archive.org/details/osama19-2

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6