Bekijk volle/desktop versie : Ongewenste complimenten!



Pagina's : [1] 2

17-12-2006, 22:02
Wat doe je daarmee? Krijg vaak complimentjes van iemand waar ik eigelijk van walg. Ik word er gewoon misselijk van.
Het liefst ging ik tegen hem schreeuwen dat ie z'n bek moet houden, maar hij heeft een leidinggevende positie, dus dat doen we maar niet.

Ik reageer er gewoon niet op. Maar ondertussen draait me maag 1000 keer om. Ik wordt al missselijk van die kop, laat staan van zijn complimenten waar hij geen bal van meent. En ook al meent ie het wel, dan nog moet hij gewoon z'n kop houden, bah!


Hoe maak ik hem duidelijk dat ik van hem walg? De laatste keer dat ie me gedag zei, keek ik hem heel erg vies aan, draaide me meteen om en liep weg. De keer daarop deed ie overdreven aardig, veel aandacht geven en in me buurt blijven (wat ik heel erg eng vind) en maar complimentjes geven, je33oekkk!













Ps. Hij heeft een vriendin waarmee hij samenwoond. Ik ben ook al voorzien, en dit weet hij.

17-12-2006, 22:06


Loop jij of loopt jij?

Groet,

NooR

17-12-2006, 22:12

Citaat door _NooR_:
Loop jij of loopt jij?

Groet,

NooR



IDD. Shinny: neem de teugels in eigen handen.

Jij bepaalt zelf hoe jij behandeld wilt worden.

17-12-2006, 22:14

Citaat door _NooR_:
Loop jij of loopt jij?

Groet,

NooR






en monjaca, hoe dan?

17-12-2006, 22:17



Citaat door Shinny:



en monjaca, hoe dan?



Laat hem duidelijk weten in een persoonlijk gesprek dat je liever niet gecomplimenteerd wenst te worden. Jij hebt een relatie en hij ook, dus je stelt het op prijs de relatie puur zakelijk te houden.

Als het goed is, moet bovenstaande genoeg zijn. Houdt het gesprek kort en zakelijk en laat duidelijk merken dat jij op het werk verschijnt puur en alleen om te werken.

Jij bepaalt dus zelf hoe je behandeld wordt

succes

17-12-2006, 22:18
Scheld hem de huid vol, en je bent duidelijk genoeg

17-12-2006, 22:22

Citaat door Shinny:



en monjaca, hoe dan?



Ik bedoelde niet wat Monjaca bedoelde hoor... Ik zag dat je zei ik wordt, terwijl dat ik word moet zijn. Ik is nooit met dt.

Vandaar dat ik vroeg, loop jij of loopt jij? Dan zeg jij, ik loop en niet ik loopt, dus is het ook niet ik wordt.

Snappie vous?

Groet,

NooR

17-12-2006, 22:22
ik vind het maar raar dat je niet reageert op hem omdat hij een leidinggevende positie heeft
BIj mij moet niemand zo iets proberen,niet de baas,niet de grote baas;;nIEMANDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ANDERS GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
HAHAHA
gewoon terugbijten ,meid

17-12-2006, 22:23

Citaat door monjaca:
Laat hem duidelijk weten in een persoonlijk gesprek dat je liever niet gecomplimenteerd wenst te worden. Jij hebt een relatie en hij ook, dus je stelt het op prijs de relatie puur zakelijk te houden.

Als het goed is, moet bovenstaande genoeg zijn. Houdt het gesprek kort en zakelijk en laat duidelijk merken dat jij op het werk verschijnt puur en alleen om te werken.

Jij bepaalt dus zelf hoe je behandeld wordt

succes
Ah oke. Alleen hebben we eerder een gesprek gehad met zijn leidinggevende erbij omdat hij me iets geflikt had. Daarvoor gaf ie me ook complimentjes (hoe achterbaks) over bijv. me typevaardigheid, en me haar. Na het gesprek dacht ik dat 't afgelopen was met die complimenten omdat ik 'm zowat had "uitgescholden".
Maar nu doet ie extra z'n best om 't goed te maken ofzo, dus geeft ie bijv. complimenten over me nieuwe bril, of dingetjes die ik in me haar heb.

Net een gemene achterbakse wijf is hij gewoon.


En Noor let niet op me spelling

17-12-2006, 22:25

Citaat door _NooR_:
Ik bedoelde niet wat Monjaca bedoelde hoor... Ik zag dat je zei ik wordt, terwijl dat ik word moet zijn. Ik is nooit met dt.

Vandaar dat ik vroeg, loop jij of loopt jij? Dan zeg jij, ik loop en niet ik loopt, dus is het ook niet ik wordt.

Snappie vous?

Groet,

NooR


oh ik d8 dat jij inging op de essentie van het stukje en met loopT bedoelde dat hij haar stuurt. (omdat het in de hij/zij vorm is)

cryptische bui

17-12-2006, 22:27

Citaat door _NooR_:
Ik bedoelde niet wat Monjaca bedoelde hoor... Ik zag dat je zei ik wordt, terwijl dat ik word moet zijn. Ik is nooit met dt.

Vandaar dat ik vroeg, loop jij of loopt jij? Dan zeg jij, ik loop en niet ik loopt, dus is het ook niet ik wordt.

Snappie vous?

Groet,

NooR


Ah kom op...is dit echt nu belangrijk? Je kan het ook overdrijven.

@shinny: Gewoon laten weten dat je hier niet van gediend bent. Hij gaat z'n vriendin/vrouw maar complimenteren als hij de charmeur wil uithangen.

17-12-2006, 22:27

Citaat door Shinny:
Ah oke. Alleen hebben we eerder een gesprek gehad met zijn leidinggevende erbij omdat ie me iets geflikt had. Daarvoor gaf ie me ook complimentjes (hoe achterbaks) over bijv. me typevaardigheid, en me haar. Na het gesprek dacht ik dat 't afgelopen was met die complimenten omdat ik 'm zowat had "uitgescholden".
Maar nu doet ie extra z'n best om 't goed te maken ofzo, dus geeft ie bijv. complimeten over me nieuwe bril, of dingetjes die ik in me haar heb.

Net een gemene achterbakse wijf is hij gewoon.


hmm ik denk dat je ook niet moet laten blijken dat je het vervelend vindt.
Laat m denken dat het je helemaal niks doet, dan is de lol er ook snel van af denk ik.
Dus als ie zegt LEUKE bril zeg jij gewoon dank je en ga je door met je werk

dus toch geen gesprek bij nader inzien

17-12-2006, 22:34


Oke, dus volgende keer;


Oetlul; Shinny, wat een leuke sjaal heb je om. Met een leuk motiefje erin. Leuk hoor.


Welke optie;

Shinny; x.....x

Shinny; Ik ben niet gediend van jou complimentjes!

Shinny; Hou je bek, man!! Ik walg van je, en denk maar niet dat je 't nog goed kan maken bij mij! Grrrr.

of


xShinny doet alsof ze niks hoort, en gaat verder waarmee ze bezig is, om vervolgens op te kijken en zegt: Hoorde ik daar een lama schijten?x

17-12-2006, 22:36

Citaat door OemHoudaifha:
Ah kom op...is dit echt nu belangrijk? Je kan het ook overdrijven.

@shinny: Gewoon laten weten dat je hier niet van gediend bent. Hij gaat z'n vriendin/vrouw maar complimenteren als hij de charmeur wil uithangen.



Altijd maar van het slechte uitgaan... Ik vind overigens niet dat ik overdrijf en of het belangrijk is? In sommige gevallen wel ja...

Wat betreft de topicstarter, van je af bijten, niet door chagarijnig te doen, maar door te zeggen dat je er niet van houdt, dat je liever hebt dat hij je zakelijk aanspreekt en dat meer niet nodig is.

@Monjaca, ik kon er wel om lachen, lekker creatief van je...

Groet,

NooR

17-12-2006, 22:36

Citaat door Shinny:
Oke, dus volgende keer;


Oetlul; Shinny, wat een leuke sjaal heb je om. Met een leuk motiefje erin. Leuk hoor.


Welke optie;

Shinny; x.....x

Shinny; Ik ben niet gediend van jou complimentjes!

Shinny; Hou je bek, man!! Ik walg van je, en denk maar niet dat je 't nog goed kan maken bij mij! Grrrr.

of


xShinny doet alsof ze niks hoort, en gaat verder waarmee ze bezig is, om vervolgens op te kijken en zegt: Hoorde ik daar lama schijten?x


Bedankt en dan vervolgens verder werken. Niet aankijken..het woordje uitspreken en dan doen alsof hij lucht is.

Hoe reageer je nu op zijn complimentjes..ga je d'r op in?

Pagina's : [1] 2