Bekijk volle/desktop versie : Bedankje



Pagina's : [1] 2

17-12-2006, 15:13
Salam dames,

Op donderdag 7 december 2006 is onze zoon Imraan, na 24 uur gepuft te hebben, geboren. Nu ben ik eindelijk in de gelegenheid om de dames te bedanken voor hun zeer verrassende telefoontjes naar het ziekenhuis. Die opkikker had ik wel nodig! Special thanks voor de time-manager Noona , die buiten buiten alle andere dingen die ze al voor me heeft gedaan, hen een strak schema had gegeven

Daarnaast wil ik mijn schoonzus, de mama van Meysae en Yasmine nog eens extra bedanken voor het schoonmaken van mijn huis en het perfect afmaken van Imraan's kamer. Ik voel me er nog steeds in de zevende hemel. Ook jij bent een topper !!!

Groetjes en een dikke kus
Hanounna, mama van Imraan.

17-12-2006, 15:18


Nogmaals Alf mebrouk!

Moge Allah subhanahoe wata3aala over hem waken insha Allah en hem laten opgroeien tot een vrome moslim!

17-12-2006, 15:22
Gefeliciteerd meid!

17-12-2006, 15:24
Mabrouk met je wondertje! Moge Allah swt over hem waken en jullie zegenen.....

17-12-2006, 15:24



Citaat door hanounna:
Salam dames,

Op donderdag 7 december 2006 is onze zoon Imraan, na 24 uur gepuft te hebben, geboren. Nu ben ik eindelijk in de gelegenheid om de dames te bedanken voor hun zeer verrassende telefoontjes naar het ziekenhuis. Die opkikker had ik wel nodig! Special thanks voor de time-manager Noona , die buiten buiten alle andere dingen die ze al voor me heeft gedaan, hen een strak schema had gegeven

Daarnaast wil ik mijn schoonzus, de mama van Meysae en Yasmine nog eens extra bedanken voor het schoonmaken van mijn huis en het perfect afmaken van Imraan's kamer. Ik voel me er nog steeds in de zevende hemel. Ook jij bent een topper !!!

Groetjes en een dikke kus
Hanounna, mama van Imraan.


mabrouk met je zoontje moge allah hem beschermen tegen al het kwade en hem op laten groeien tot een vrome moslim.

vertel je bevallingsverhaal dan kan ik me alvast voorbereiden

17-12-2006, 15:38
Shokran, lahi bark fikoum.

Mijn bevallings verhaal. Hier komt ie;

Ik was uitgerekend op 23.12.2006, maar mijn gevoel zei altijd dat ik op 10.12.2006 bevallen. Op 06.12.2006 lag ik rustig op bed tv te kijken, tot om 10.30u ineens mijn water brak. Dacht eerst dat ik mijn plas niet kon ophouden, heel vreemd. Ik heb meteen naar de verloskundige gebeld en omdat ik nog geen weeen had hoefde ik niet meteen naar het ziekenhuis. Ik woon in zeeuws-vlaanderen en daar doen ze geen thuisbevallingen meer.

Ik zit nog midden in een verhuizign en heb eerst nog van alles staan opruimen. Om 14.30 kwam ik in het ziekenhuis aan en werd in aan de monitor gelegd. Ik had wel weeen volgens de metingen, maar voelde er helemaal niets van. Mijn man is naar huis gegaan, en ik ben daar tot 22.30u alleen gebleven op mijn kamer. Heerlijk gedoucht en tv gekeken. Tot ik weeen begon te krijgen. Ik had inmiddels nog maar 2 cm ontsluiting. Ik heb mijn man gebeld en vanaf die tijd tot 05.30 in de ochtend heb ik weeen liggen opvangen. rond die tijd had ik nog maar 4 cm ontsluiting en ik was doodop. Ik kon gewoon niet meer puffen, en ze besloten de gyneacoloog te vragen of ik een ruggenprik mocht krijgen. Die stemde gelukkig in en om 06.00 voelde ik eindelijk niets meer. Heerlijk!! Ik heb 4 uur lang niet gevoeld en heb lekker uit kunnen rusten. ik half slapend op het bed, en mijn man op 2 stoelen. Rond 10.00 uur begon de verdoving uit te werken en kon ik weer de weeen zelf op gaan vangen. Omdat ik zo ontspannen heb gelegen had ik inmiddels 10 cm ontsluiting en moest ik wachten op de persweeen. Om 11.05 kreeg ik die en belde ik de zuster. Ik kreeg even een snelle uitleg, 5 minuten later kon ik persen en om 11.15u precies kwam Imraan ter wereld. Dankzij dua's van mijn ouders en zijn ouders heb ik het elhamdolilah doorstaan en is Imraan gezond en wel ter wereld gekomen. Elhamdolilah. Heel even was het schrikken toen hij zweet op zijn voorhoofd kreeg. Zijn temperatuur was te laag, en zakte verder naar 35.4 graden. Ze besloten hem in de couveuze te leggen. Na een paar dagen hield hij zichzelf op temperatuur en mocht hij eruit. Zijn bloed werd getest omdat ze vonden dat hij er geel uitzag. Hij had gelukkig geen infecties, maar zijn billi rubine, die de gifstoffen in zijn bloed inhouden, te hoog was. Hij heeft een dag onder lampen gelegen als gevolg daarvan. Hij herstelde zich goed, mijn kleine tijger, en mocht de volgende dag naar huis.

17-12-2006, 16:00
hmdlh dat alles goed is gegaan khoop dat ik ook zo een makkelijke bevalling krijg. alleen je hebt wel lang moeten puffen. wat is nou eigenlijk he doel van dat puffen. ik snap het namelijk nog steeds niet echt. ''weeen wegpuffen'' doen ze dan ook minder pijn?

17-12-2006, 16:28
Van harte gefeliciteerd met je zoontje, moge allah jullie saampjes veel geluk, liefde en gezondheid schenken inshalah!

17-12-2006, 16:33
Gefeliciteerd lieverd met je mooie wondertje!

17-12-2006, 16:42
shokran ladies!! Ben zelf zo zielsgelukkig, als ik naar hem kijk vergeet ik de wereld. Tijdnes de weeen dacht ik, dit nooit meer, maar zodra hij geboren was verdween die gedachte meteen.

wat de weeen betreft, je puft je weeen weg zodat je niet gaat hyperventileren. Zuurstof moet nog altijd door jou en je baby's aderen stromen.

17-12-2006, 16:50
Mabrouk meid voor jou en je man!!! Geniet van jullie kleine!!
Moge allah je kleine beschermen tegen het kwade, en jullie kleine tot een vrome moslim op laten groeien!!!




liefs Chahida

17-12-2006, 20:31
>time manager<


17-12-2006, 22:02


alif mabrouk met je zoontje?

17-12-2006, 22:10
Mabroek met je zoontje!!!
ALhamdolillah heb je de bevalling goed doorstaan.
Geniet van je zoontje.
Allahi own

17-12-2006, 22:11
Alfffff mabroek met je zoontje!!! Boug85 heeft het nieuws vorige week verteld op zwangere dames bannerlijst!

Geniet ervan!

Pagina's : [1] 2