Bekijk volle/desktop versie : Wat zouden jullie doen?



Pagina's : [1] 2

16-12-2006, 23:46
Hey , ik ben eigenlijk tot over mijn oren verliefd op een jongen sinds ik hem 3 jaar geleden heb gezien en hij is ook op mij , het is een hele goede jongen, serieus ,..... het enige probleem is dat hij in marokko woont en ik in belgie , het enige moment waar we elkaar zouden kunnen zien is de grote vakantie of tussentijdse vakanties. Mijn vriendinnen vinden het maar stom dat ik aan hem blijf gehecht en ze vinden dat ik verder moet gaan met mijn leven omdat daarvan toch niets gaat komen , maar ik ben echt heel verliefd op hem.Maar mijn vraag is nu wat zouden jullie doen ? Je hart maar blijven volgen of hem vergeten en verder gaan .

groetjes

16-12-2006, 23:49


is moeilijk man..
Je moet zeker je hart volgen.. maar ook je verstand
als ik in die situatie zou zitten zou ik het echt niet weten.. ik zou echt hard twijfelen of hij echt gevoelens voor mij heeft of alleen maar weg uit marokko wil..

16-12-2006, 23:51

Citaat door missy_oo:
is moeilijk man..
Je moet zeker je hart volgen.. maar ook je verstand
als ik in die situatie zou zitten zou ik het echt niet weten.. ik zou echt hard twijfelen of hij echt gevoelens voor mij heeft of alleen maar weg uit marokko wil..


ja daar twijfel ik soms ook aan ,want hij werkt niet enz..

16-12-2006, 23:52
Ik zou hem vergeten. Ik vind dat je een grote risico neemt om met iemand te gaan uit marokko.

16-12-2006, 23:53



Citaat door MiSsOuJDiA:
Ik zou hem vergeten. Ik vind dat je een grote risico neemt om met iemand te gaan uit marokko.



ook als je er heel hard op verliefd bent ?

16-12-2006, 23:55

Citaat door zina_magrabia:
ja daar twijfel ik soms ook aan ,want hij werkt niet enz..


dan moet je hem mischien wel vergeten is beter meid..
Als hij je echt zou willen zou hij aan jullie toekomst werken
Er zal zeker nog wel een jonge ergens zitten die voor jouw bestemd is en waar je gelukkig mee zal worden

16-12-2006, 23:59

Citaat door zina_magrabia:
ook als je er heel hard op verliefd bent ?



Ook al

Wie zegt dat hij echt verliefd op jou is, mischien acteert hij wel. De mensen van marokko vertrouw ik niet. Mischien dat hij wel serieus met je is. Maar dat weet je niet.

Ik be3eda zou het niet doen. Al was het de laatste man op aarde

17-12-2006, 00:06

Citaat door zina_magrabia:
Hey , ik ben eigenlijk tot over mijn oren verliefd op een jongen sinds ik hem 3 jaar geleden heb gezien en hij is ook op mij , het is een hele goede jongen, serieus ,..... het enige probleem is dat hij in marokko woont en ik in belgie , het enige moment waar we elkaar zouden kunnen zien is de grote vakantie of tussentijdse vakanties. Mijn vriendinnen vinden het maar stom dat ik aan hem blijf gehecht en ze vinden dat ik verder moet gaan met mijn leven omdat daarvan toch niets gaat komen , maar ik ben echt heel verliefd op hem.Maar mijn vraag is nu wat zouden jullie doen ? Je hart maar blijven volgen of hem vergeten en verder gaan .

groetjes


als ie zo goed is als je zegt dat ie is
waarom laat je m niet langs komen
bedoel bij je ouders als je op vakantie bent

17-12-2006, 00:07
Moelijk hoor maar ik zou zeggen volg je hart maar houd je verstand altijd op zak.
Oh jah als je hier in nl kijkt op het consulaat hoor je niets anders als scheidingen hier of daar zegt niet altijd alles mekteb.
Allahi3aun m3a salama

17-12-2006, 00:11

Citaat door zina_magrabia:
Hey , ik ben eigenlijk tot over mijn oren verliefd op een jongen sinds ik hem 3 jaar geleden heb gezien en hij is ook op mij , het is een hele goede jongen, serieus ,..... het enige probleem is dat hij in marokko woont en ik in belgie , het enige moment waar we elkaar zouden kunnen zien is de grote vakantie of tussentijdse vakanties. Mijn vriendinnen vinden het maar stom dat ik aan hem blijf gehecht en ze vinden dat ik verder moet gaan met mijn leven omdat daarvan toch niets gaat komen , maar ik ben echt heel verliefd op hem.Maar mijn vraag is nu wat zouden jullie doen ? Je hart maar blijven volgen of hem vergeten en verder gaan .

groetjes




Dit is wel een erg moeilijke situatie...je kan nu niet weten of die jongen JOU echt leuk vind. Ik zou eerder het idee hebben dat jongens uit Marokko iemand uit Europa leuk zou vinden omdat ze de RODE paspoort hebben.
Als ik in jou geval zat zou ik hem proberen te testen door bijv. te zeggen dat als het mektab is, jij later in Marokko zal gaan wonen en daar samen een leven met hem wil opbouwen....en dan kijken hoe hij zal reageren..als hij er geen problemen mee heeft dan ....maar als blijkt dat hij opeens een hartaanval of iets dergelijk krijgt dan zit het natuurlijk niet goed..

17-12-2006, 00:17

Citaat door mo777:
als ie zo goed is als je zegt dat ie is
waarom laat je m niet langs komen
bedoel bij je ouders als je op vakantie bent


dat is juist het probleem , ik ben nog veel te jong voor trouwen ,ik zit nog op school en trouwens als hij mijn hand komt vragen voorwa ? ik ga toch dan ni trouwen met hem , dus dan heeft da geen zin , alleen maar problemen van waar ken je hem vandaan ,... beter wachten tot het tijd is voor ze om het te weten en waneer ik ook ga trouwen

17-12-2006, 00:22

Citaat door zina_magrabia:
dat is juist het probleem , ik ben nog veel te jong voor trouwen ,ik zit nog op school en trouwens als hij mijn hand komt vragen voorwa ? ik ga toch dan ni trouwen met hem , dus dan heeft da geen zin , alleen maar problemen van waar ken je hem vandaan ,... beter wachten tot het tijd is voor ze om het te weten en waneer ik ook ga trouwen



kijk nu is t verhaal wat duidelijker je bent dus nog jong
ik zou zegge ga verder met je school en hou je daar niet mee bezig
dat komt later wel

17-12-2006, 00:44



Citaat door MiSsOuJDiA:
Ook al

Wie zegt dat hij echt verliefd op jou is, mischien acteert hij wel. De mensen van marokko vertrouw ik niet. Mischien dat hij wel serieus met je is. Maar dat weet je niet.

Ik be3eda zou het niet doen. Al was het de laatste man op aarde
dus alleen omdat hij in marokko zit...en alshij nou in belgie zou verblijven zonder papieren moett ze hem dan ook uit hr hoofd zetten ?? ben best benieuwd???

17-12-2006, 01:41

Citaat door zina_magrabia:
ja daar twijfel ik soms ook aan ,want hij werkt niet enz..

hou je van winkelen of zo

17-12-2006, 01:54

Citaat door zina_magrabia:
Hey , ik ben eigenlijk tot over mijn oren verliefd op een jongen sinds ik hem 3 jaar geleden heb gezien en hij is ook op mij , het is een hele goede jongen, serieus ,..... het enige probleem is dat hij in marokko woont en ik in belgie , het enige moment waar we elkaar zouden kunnen zien is de grote vakantie of tussentijdse vakanties. Mijn vriendinnen vinden het maar stom dat ik aan hem blijf gehecht en ze vinden dat ik verder moet gaan met mijn leven omdat daarvan toch niets gaat komen , maar ik ben echt heel verliefd op hem.Maar mijn vraag is nu wat zouden jullie doen ? Je hart maar blijven volgen of hem vergeten en verder gaan .

groetjes


Je moet doen wat je hart ingeeft, maar besef wel dat een vakantieliefde anders is dan een liefde voor het leven. In de vakantie is alles altijd mooier!

Pagina's : [1] 2