Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Raar.....

zoubida
05-07-2002, 15:31

Ik kom, ik weet niet waar vandaan Ik ben, ik weet niet wie. Ik sterf, Ik weet niet wanneer. Ik ga, Ik weet niet waar heen. Het wonerd me dat ik nog vrolijk ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zoebida
06-07-2002, 18:12
he dit is iets heel persoonlijks hoor!!! daar moet je niet grappen over zitten maken

sun_sarah_shine
06-07-2002, 20:08
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !!!!!!.... :( !!!!! poor girl

EmiR_Soltan
06-07-2002, 21:07
Het Eerste Gezicht met Jou Wereld, ik kom eraan Liefde, Ik zie je staan Verdriet, Laat me gaan Ouder1, Hou de weg vrij Ouder2, Zorg voor mij Ouder1, Eerste maand Merkte je Niets Tweede Maand Werd ik Iets Derde Maand Voelde je iets Vierde Maand Was je me zat Vijfde Maand Wou je van me af Zesde maand Dacht je aan me Zevende maand Versierde je mij Achtste maand Trainde ik Tae Kwon do Negende Maand Was mijn Examen

EmiR_Soltan
06-07-2002, 21:25

De wolken Huilen Tranen om mij De zon Verbergt zich Kapsones om mij De maan dwaalt af Negeren van mij De sterren doven uit Geen licht voor mij

zoubida
07-07-2002, 13:46
Hahaha lieve zoebida ik vind heel lief van je dat je het voor mij opneemt. Maar hij moet heeel goed lezen!!! Tis niet iets persoonlijks ik had gewoon zin om een topic daarvoor te openen. Je weet toch af en toe iets anders hierzo.... P.S Emir leuke gedichten.....

EmiR_Soltan
07-07-2002, 17:23
Dank je Zoubida, Jouw Gedichten zijn Mooi:) Liefde is mooi Liefde is vrij en hoort niet in een kooi maar bij mij

zoubida
08-07-2002, 10:44
Jij ook bedankt Emir en graag gedaan. Jij hebt ook heel veel gedichten die mooi zijn, maar je hebt ook gewoon leuke gedichten. Veel liefs Zoubida........