Bekijk volle/desktop versie : Soms is het leven zo leeg opeens..



Pagina's : [1] 2

15-12-2006, 23:21
- zucht! -


Waarom heb je soms echt moeilijke tijden? Whý? Nergens voor nodig.

15-12-2006, 23:22


Jij maakt er zelf een moeilijke tijd van. Je begint te denken waardoor je begint te twijfelen aan dingen.

15-12-2006, 23:23



Ik ben altijd happy, vandaag dus niet. Whý? ! Dan ga je denken en dan ga je je opeens dingen realiseren..

15-12-2006, 23:24

Citaat door _Tura:
- zucht! -


Waarom heb je soms echt moeilijke tijden? Whý? Nergens voor nodig.

Om de gemakkelijkere tijden te waarderen.
Altijd geluk en voorspoed gaat ook vervelen.

15-12-2006, 23:24



Citaat door Mr Atlas:
Jij maakt er zelf een moeilijke tijd van. Je begint te denken waardoor je begint te twijfelen aan dingen.



Was 't maar twijfel. ! Dan had 'k het wel geweten!

15-12-2006, 23:25

Citaat door RisLaine:
Om de gemakkelijkere tijden te waarderen.
Altijd geluk en voorspoed gaat ook vervelen.



Wtf is dát?


Ken ik niet, komt niet voor in mijn woordenboek. Damnid.

15-12-2006, 23:26

Citaat door _Lys__:
Waarlijk, in alles is een test.







Wáh eh wetchmá geef ik je gelijk in wallah. Maar hoe lang moet je het volhouden is de vraag. Ik sta op dit moment echt op opgeven na elf jaar. - zucht-

15-12-2006, 23:26

Citaat door _Tura:
Wtf is dát?


Ken ik niet, komt niet voor in mijn woordenboek. Damnid.


Stel je niet zo aan.
Je hebt te eten, te drinken en internet.

15-12-2006, 23:28

Citaat door RisLaine:
Stel je niet zo aan.
Je hebt te eten, te drinken en internet.



Materiele zaken in het leven zijn waardeloos, wallah they suck. Als je hartje niet is gevuld met de zaken waarmee die gevuld hoort te zijn is het leven gewoon niks!

Geef mij maar een grot en een vuilniszak en een hart zonder litteken, wallah dan zou ik gelukkig zijn.

15-12-2006, 23:29

Citaat door _Lys__:
Vertrouwen hebben in Allah swt. En sabr hebben.
En geloof me, zo erg hebben wij het niet.
Denk aan de mensen in de oorlog!



Ik geef je gelijk meid wallah. Zo erg hebben wij het zeker niet. Maar zoals ik net al zei, het gaat mij niet om de materiele zaken of de omgeving waarin we zitten. Wallah daar gaat 't niet om..


Soms is het zo moeilijk om uit te leggen wat er werkelijk is, en ook al doe je poging tot; niemand die begrijpt.

15-12-2006, 23:31
Je moest eens beseffen wat kinderen in de 3de wereld dagelijks meemaken...

Zeg Elhamdoelilah..met wat je hebt...

15-12-2006, 23:32

Citaat door _Tura:
Materiele zaken in het leven zijn waardeloos, wallah they suck. Als je hartje niet is gevuld met de zaken waarmee die gevuld hoort te zijn is het leven gewoon niks!

Geef mij maar een grot en een vuilniszak en een hart zonder litteken, wallah dan zou ik gelukkig zijn.


Mee eens hoor, maar jij hebt het stúkken beter dan de meerderheid op deze aardkloot.
Stop complainin', try to be happy.

15-12-2006, 23:35



Citaat door RisLaine:
Mee eens hoor, maar jij hebt het stúkken beter dan de meerderheid op deze aardkloot.
Stop complainin', try to be happy.



Dat besef ik ook, - Hamdoelillah elke en iedere dag! - en daar klaag ik ook niet om. [I]Try to be happy, haha ging dat maar zo makkelijk..


Nee meid, als je in mijn schoenen zou staan dan praat je anders wallah. Het is maar dat ik het niet wil uitleggen. Als ik je mijn hart kon geven dan zou je me begrijpen. Het heeft niks met lhoeb te maken absoluut niet. En het is ook niet om niks...[/I]

15-12-2006, 23:35

Citaat door _Lys__:
Richt je tot Allah swt!



Zeker, de enige oplossing.

15-12-2006, 23:37

Citaat door _Lys__:



Sokran oegti, !

Pagina's : [1] 2