Bekijk volle/desktop versie : Ruzie tussen twee Marokkaanse families eindigt in schietpartij



Pagina's : [1] 2 3

15-12-2006, 11:09
Ruzie tussen twee Marokkaanse families in Luik eindigt met schoten

Een ruzie tussen verschillende leden van twee Marokkaanse families is dinsdagavond in Luik geëindigd met drie schoten. Eén van de familieleden werd binnengebracht in een Luiks ziekenhuis na een ruzie.

De politie kwam ter plaatse, kalmeerde beide families en stuurde iedereen naar huis.
Wat later op de avond reed één van de familieleden, een zekere Ichem, naar de wijk Al Trappe in Alleur. Vervolgens stapte hij uit met een pistool in de hand en schoot drie keer op leden van de andere Marokkaanse familie met wie hij ruzie had.

Eén slachtoffer kreeg een kogel in de schouder en werd opgenomen in het ziekenhuis.
Ichem werd opgespoord en opgepakt. Vandaag werd hij ter beschikking gesteld van het Luikse parket voor poging tot doodslag. (belga)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_324624.html?wt.bron=hlnRPArtikels

Al die ellende in de wereld..

15-12-2006, 11:12



Citaat door stip_nl:
Ruzie tussen twee Marokkaanse families in Luik eindigt met schoten

Een ruzie tussen verschillende leden van twee Marokkaanse families is dinsdagavond in Luik geëindigd met drie schoten. Eén van de familieleden werd binnengebracht in een Luiks ziekenhuis na een ruzie.

De politie kwam ter plaatse, kalmeerde beide families en stuurde iedereen naar huis.
Wat later op de avond reed één van de familieleden, een zekere Ichem, naar de wijk Al Trappe in Alleur. Vervolgens stapte hij uit met een pistool in de hand en schoot drie keer op leden van de andere Marokkaanse familie met wie hij ruzie had.

Eén slachtoffer kreeg een kogel in de schouder en werd opgenomen in het ziekenhuis.
Ichem werd opgespoord en opgepakt. Vandaag werd hij ter beschikking gesteld van het Luikse parket voor poging tot doodslag. (belga)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_324624.html?wt.bron=hlnRPArtikels

Al die ellende in de wereld..
Die 2 families moet opgesloten worden.

15-12-2006, 11:19

Citaat door a3ir:
Die 2 families moet opgesloten worden.



Vind ik nergens op slaan

15-12-2006, 11:20

Citaat door yosrina:
Vind ik nergens op slaan
Leg is uit?

15-12-2006, 11:20


Alsof 2 Nederlandse familie's nooit ruzie met elkaar hebben

15-12-2006, 11:21

Citaat door yosrina:
Vind ik nergens op slaan
Met de 2 families bedeloel ik de betrokkene.Maar leg mij maar is uit(als je wil) waarom het nergens op slaat.

15-12-2006, 11:22

Citaat door yosrina:
Alsof 2 Nederlandse familie's nooit ruzie met elkaar hebben
Je kent Stip.nl zeker nog niet

15-12-2006, 11:22

Citaat door a3ir:
Leg is uit?



Je was er niet bij..

Je weet niet hoe de situatie was..

15-12-2006, 11:23

Citaat door a3ir:
Je kent Stip.nl zeker nog niet



Oh jawel hoor...


15-12-2006, 11:26

Citaat door a3ir:
Je kent Stip.nl zeker nog niet


Nou ja zeg, geef ik aan dat al die ellende zo ellendig is en gaat men vallen over het feit dat het marokkanen betrefd zeker

Maar nu heb je nog geen antwoord op je vraag gekregen, mooie manier om de aandacht daar van af te leiden natuurlijk

15-12-2006, 11:27
ej ej a3ir of hoe je ook heet en die stip.nl en zo een andere ik weet niet hoe jullie heten wat doen jullie op deze site als ik vragen mag, jullie zijn geen eens MAROKKANEN!! Jullie komen hier alleen de boel proberen te verzieken discussies starten die nergens over gaan en onderwerpen hier zetten op deze site met het beeld dat marokkanen slecht zijn.

dit als voorbeeld die schietpartij alsof holanders nooit ruzies hebben erger nog wel want ik ken ze . al die pedofiele holanders die TBS pacienten en al die drugsdealers neem nou KLaas bruinsma en Geurt Roos dat waren volgens mij de grootste drugsdealers van Nederland en hun spoorden de marokkanen en antilianen enzo tot die dingen. en daar zeg je nix overbegin daar maar eerst mee met je eigen volkje en kom dan over anderen praten.

als je daar ooooooit mee klaar raakt haha

15-12-2006, 11:29
mensen spelen gewoon voor eigen rechter

ik geef ze geen ongelijk, met de straffen die gegeven worden (als het uberhaupt een zaak word)

het recht van de sterkste

15-12-2006, 13:18


Ik vind over het algemeen Nederlanders betere en aardige mensen dan marokanen en alle buitenlanders, al ben ik zelf een marokaan

15-12-2006, 13:22

Citaat door piew:
Ik vind over het algemeen Nederlanders betere en aardige mensen dan marokanen en alle buitenlanders, al ben ik zelf een marokaan



Wij doen tenminste leden van onze eigen familie niets aan! Dat kun je van de Nederlanders niet zeggen met al dat incest en familiedrama's

15-12-2006, 13:27

Citaat door stip_nl:
Ruzie tussen twee Marokkaanse families in Luik eindigt met schoten

Een ruzie tussen verschillende leden van twee Marokkaanse families is dinsdagavond in Luik geëindigd met drie schoten. Eén van de familieleden werd binnengebracht in een Luiks ziekenhuis na een ruzie.

De politie kwam ter plaatse, kalmeerde beide families en stuurde iedereen naar huis.
Wat later op de avond reed één van de familieleden, een zekere Ichem, naar de wijk Al Trappe in Alleur. Vervolgens stapte hij uit met een pistool in de hand en schoot drie keer op leden van de andere Marokkaanse familie met wie hij ruzie had.

Eén slachtoffer kreeg een kogel in de schouder en werd opgenomen in het ziekenhuis.
Ichem werd opgespoord en opgepakt. Vandaag werd hij ter beschikking gesteld van het Luikse parket voor poging tot doodslag. (belga)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_324624.html?wt.bron=hlnRPArtikels

Al die ellende in de wereld..


AHAAA hij is joods .. joden zijn inderdaad de bron van alle ellende in de wereld

Pagina's : [1] 2 3