Bekijk volle/desktop versie : Daar gaan we weer...



14-12-2006, 17:29
Meisje gooit pasgeboren baby uit het raam [/SIZE]

Gepost door Joop (Athlon_2o0o) - Bron: FOX News
Gepubliceerd: woensdag 13 december 2006 @ 20:37

[SIZE="1"] Een 14-jarig meisje uit New York heeft haar pasgeboren baby het raam uit gegooid. De navelstreng was nog aan de baby verbonden toen deze uit de vijfde verdieping van de flat gegooid werd. De baby heeft het niet overleefd. Dat heeft politie-woordvoerder Carlos Nieves gemeld.

De baby was al overleden voordat deze bij het ziekenhuis aankwam. Een getuige had het alarmnummer 911 gebeld toen het drama zich afspeelde. De baby werd zonder kleding op het gras voor het gebouw in de wijk Bronx aangetroffen. Autopsie moet nog aantonen wat de precieze doodsoorzaak is van de baby.

Het meisje is nog niet aangeklaagd. Waarom ze de baby uit het raam heeft gegooid is nog niet bekend.


Het lijkt tegenwoordig wel dat het afnemen van een kinderleven een doodgewone zaak geworden is, dus het is mijn kind en ik bepaal wat ik ermee doe...

Strakke hoor je nog: kind tussen broodje beleg... vrouw had zin om haar kind op te eten... omdat broodje kindje niet in de winkel ligt... :kots kots ja: maar het wordt met de dag gekker...

Groetjes
Fat

14-12-2006, 18:54


Echttt erg waar gaat de wereld heen

14-12-2006, 21:41
ewa jaah


bronx zijn allemaal nigers die aan de coke zijn

14-12-2006, 21:51
De moeder is nog maar 14, dus misschien was de zwangerschap een ongelukje en heeft ze daarom het kind vermoord. Echt erg hoor, laatst was ook bij Oprah te zien dat een 15 jarig meisje haar zoontje heeft vermoord doormiddel van een messteek omdat ze het kind gewoon net wou. Ewa tjah zulke meiden moeten gewoon beter nadenken voordat ze met iemand het bed in duiken. La huwla wa la quwatta illa billah.

14-12-2006, 22:01



Citaat door Moslimatjuh:
De moeder is nog maar 14, dus misschien was de zwangerschap een ongelukje en heeft ze daarom het kind vermoord. Echt erg hoor, laatst was ook bij Oprah te zien dat een 15 jarig meisje haar zoontje heeft vermoord doormiddel van een messteek omdat ze het kind gewoon net wou. Ewa tjah zulke meiden moeten gewoon beter nadenken voordat ze met iemand het bed in duiken. La huwla wa la quwatta illa billah.


Sommige meiden groeien op in een omgeving, waarop dit de enige manier is om "liefde" te krijgen

15-12-2006, 02:14
Ow maja logisch hé tis in The Bronx gebeurd


15-12-2006, 07:58

15-12-2006, 08:03
Allatiefffffffffff

15-12-2006, 08:27
ik krijg er tranen van dat mensen hun kinderen weggooien terwijl andere mensen hun kinderen verliezen zonder dat ze het zelf willen...

15-12-2006, 08:36
ze kunnen dan beter in beginstadia abortus plegen of het kind weggeven. er zijn genoeg mensen die een kind willen adopteren.

15-12-2006, 08:46
Sommige mensen doen er alles voor om een kind te krijgen en anderen willen er zo snel mogelijk vanaf..

Waar gaat dit heen.. La howla walaa koewata illah billah..

15-12-2006, 09:44
[/COLOR]
Citaat door ChingChing:
Ow maja logisch hé tis in The Bronx gebeurd




maar dan nog hoef ze het baby niet te vermoorden ze had het ook bij een of andere huis of wat dan ook kunnen neerzetten..!!!

15-12-2006, 09:54


Mijn Hemel zeg. De mensen raken steeds de kluts kwijt.

15-12-2006, 11:00
allah ie hved!!

Allah ie hsen 3awen je moet het niet onderschatten zulke vrouwen zijn meestal ziek, ze leiden aan een ernistige vorm van postnatale depressie dit is een depressie die ze oplopen tijdens de zwangerschap of na de bevalling, de hele hormonen huishouding van een vrouw wordt dan opgegooid dit heeft direct effect op geestelijke toestand van een vrouw sommige worden zelfs psychotisch.

Een vrouw weet niet wat er met haar gebeurd ze verliest zich zelf helemaal en reageert dit soms af op haar kind en zichzelf in een geweldadige vorm of ze accepteerd haar kindje niet (wijst hem af).