Bekijk volle/desktop versie : Meiden Die Spw Doen, Ik Heb Jullie Nodig!!



Pagina's : [1] 2

13-12-2006, 19:47
Salaam wa3leikum lieve dames,

Mijn stagebegeleidster stopt 28 December met haar werk in de activiteitenbegeleiding..

Ik heb van mijn ``collega`s`` de opdracht gekregen om samen met de bewoners (ik loop stage in een verpleegtehuis op een demente afdeling) wat moois/leuks voor haar te maken!!
(het moet met de bewoners te maken hebben, zodat ze hun niet ``vergeet``)

Ik vind dit echt verschrikkelijk, omdat ik helemaal niet zo creatief ben en ik weet dus echt niet wat ik moet gaan maken !!!

Ik wil ook wat leuks voor haar gaan kopen als bedankje voor al haar tijd, begeleiding en moeite die ze in mijn heeft gestoken!! Heeft iemand misschien een idee !!

Ik ga haar inshaAllah ook een leuke kaart geven en wil er een lieve/dankbare tekst op zetten, maar ik weet niet wat!!

Wie van jullie kan mij misschien helpen?????

Alle advies is welkom lieve zusters !!!!!!

13-12-2006, 20:07


wat je met een bewoner kan maken is mischien een kerts stukje

13-12-2006, 20:14
Ey lieverd bedankt voor je advies , maar ik moet wat maken waar alle bewoners een handje mee hebben geholpen en 28 december is de kerst voorbij, dus kan ik moeilijk komen met een kerststukje of iets wat met de kerst te maken heeft!!

13-12-2006, 20:17
Ik zou een fotoboek maken met de bewoners en collega's erin. Ze kunnen dan misschien een stukje erbij schrijven, of als ze niet kunnen schrijven dat ze vertellen wat ze graag willen zeggen en dat jij het opschrijft. Heb ik onlangs voor een collega gemaakt, en succes gegarandeerd.

13-12-2006, 20:29



Citaat door een_Rotterdamse:
Ik zou een fotoboek maken met de bewoners en collega's erin. Ze kunnen dan misschien een stukje erbij schrijven, of als ze niet kunnen schrijven dat ze vertellen wat ze graag willen zeggen en dat jij het opschrijft. Heb ik onlangs voor een collega gemaakt, en succes gegarandeerd.


Je hebt echt helemaal gelijk over dat fotoboek, dat is echt leuk om te maken, alleen een collega is daar al mee bezig (foto`s en tekst van haar collega`s in een boek samen te vatten) en nu wil ze dat ik samen met de bewoners nog wat leuks ga maken voor mijn begeleidster!!

Ik dacht eerst aan een collage, maar hoe kom ik aan foto`s van de bewoners?! De bewoners zijn dement en ik moet dan eerst toestemming vragen aan hun kinderen.. Er zijn 30 bewoners he, dus dat gaat niet zo makkelijk en ik heb ook nog eens weinig tijd!!

Toch bedankt voor je advies lieverd !!

13-12-2006, 20:52

Citaat door rachida2002:
Je hebt echt helemaal gelijk over dat fotoboek, dat is echt leuk om te maken, alleen een collega is daar al mee bezig (foto`s en tekst van haar collega`s in een boek samen te vatten) en nu wil ze dat ik samen met de bewoners nog wat leuks ga maken voor mijn begeleidster!!

Ik dacht eerst aan een collage, maar hoe kom ik aan foto`s van de bewoners?! De bewoners zijn dement en ik moet dan eerst toestemming vragen aan hun kinderen.. Er zijn 30 bewoners he, dus dat gaat niet zo makkelijk en ik heb ook nog eens weinig tijd!!

Toch bedankt voor je advies lieverd !!


maar die foto's blijven toch in huis?
en die foto's kan je het beste met een digitale camera maken en thuis uit printen

13-12-2006, 20:59

Citaat door sabrye:
maar die foto's blijven toch in huis?
en die foto's kan je het beste met een digitale camera maken en thuis uit printen


Die foto`s neemt mijn begeleidster mee als aandenking, dus daarvoor heb ik toestemming nodig van de kinderen van die bewoners, omdat zij (die bewoners) dat niet zelf kunnen bepalen!!

Als ik echt helemaal niks beters weet en niemand mij verder kan helpen, dan ga ik die collage maar maken inshaAllah, ik weet echt niet wat ik anders moet maken!!

13-12-2006, 21:11

Citaat door rachida2002:
Die foto`s neemt mijn begeleidster mee als aandenking, dus daarvoor heb ik toestemming nodig van de kinderen van die bewoners, omdat zij (die bewoners) dat niet zelf kunnen bepalen!!

Als ik echt helemaal niks beters weet en niemand mij verder kan helpen, dan ga ik die collage maar maken inshaAllah, ik weet echt niet wat ik anders moet maken!!


lieve schat die begleidster zit denk ik niet te wachten op de foto's van die oudjes die ze dagelijks ziet.....ik denk dat je zelf wat moet kopen als je echt zo nodig wat wil geven aan haar....een beker met bedankt der op en dan doe je wat lekkers in zoals bonbon van de v&d

13-12-2006, 21:13
dan pak je het in...in een doorzichtig papier maak je het vast met een leuk lintje klaar of kant en klaar kopen hoef je ook niet veel te doen

13-12-2006, 21:19

Citaat door sabrye:
lieve schat die begleidster zit denk ik niet te wachten op de foto's van die oudjes die ze dagelijks ziet.....ik denk dat je zelf wat moet kopen als je echt zo nodig wat wil geven aan haar....een beker met bedankt der op en dan doe je wat lekkers in zoals bonbon van de v&d



lieve sgat nederlanders vinden het echt leuk om wat te krijgen waar de gever veel moeite in heeft gestoken!!

By the way, ze zal echt veel cadeautjes krijgen en dit is dan net wat anders snap je!!

enne ze krijgt sowieso wat leuks van mij, die beker dat is wel een leuk idee !!

13-12-2006, 21:21

Citaat door sabrye:
dan pak je het in...in een doorzichtig papier maak je het vast met een leuk lintje klaar of kant en klaar kopen hoef je ook niet veel te doen


thanks sweety !!

13-12-2006, 21:21
Anders maak je een suprise met 30 kleine cadeautjes, de bewoners mogen best meebetalen hoor!

30 kleine cadeautjes als dank..Denk aan goedkope dingetjes hé..

13-12-2006, 21:23


Of een kalender!! Elke maand een leuke/lieve tekst en een leuk plaatje.. En dit kun je samen met die bewoners maken.. Erg leuk..

13-12-2006, 21:24
Anders een hele grote vaas met veel verschillende snoepjes en een hele grote kaart van 1 meter. (te koop bij de expo). Op die kaart laat je alle bewoners wat opschrijven als dank..

13-12-2006, 21:28

Citaat door SweetySaloua:
Anders maak je een suprise met 30 kleine cadeautjes, de bewoners mogen best meebetalen hoor!

30 kleine cadeautjes als dank..Denk aan goedkope dingetjes hé..


Oww deze is echt leuk joh!!

Ik zal er inshaAllah over nadenken...

Bedankt voor je advies meid !!

Pagina's : [1] 2