Bekijk volle/desktop versie : Gesluierde Moslima's gezocht



13-12-2006, 13:39

Mijn Sluier en Ik
de stem van de gesluierde moslima




Wil JIJ bekendstaan als zielig, afhankelijk, ongeëmanicpeerd en onderdrukt?

Nee?

Dan zij wij op zoek naar JOU!

Word jij ook NIET belemmert door je SLUIER, maar door deze SAMENLEVING?

Je staat niet alleen!

Het is een FEIT:
gesluierde moslima's worden gediscrimineerd in het onderwijs en op de arbeidsmarkt.
Er is genoeg gepraat over gesluierde moslima's, nu laten WIJ onze stem horen!!
Er zijn ons genoeg kansen ontnomen, WIJ pikken het niet meer!

Grijp nu de kans om daar iets aan te doen.

Laat NU je stem horen op:
http://www.MijnSluierenIk.nl


Ook geweigerd voor een stage of een baan vanwege je hoofdsluier?

Stuur dan een e-mail naar:
info@mijnsluierenik.nl

SAMEN STAAN WE STERK!


13-12-2006, 13:45


Mijn zusje is pas geleden geweigerd omdat ze een sluier droeg en ze graag stage wou lopen bij een bedrijf.

(Terwijl ze nog maar sinds de zomervakantie is begonnen met het dragen van een hijaab)

13-12-2006, 13:48
Nou ja zeg ik snap die hollanders echt niet, tis maar een stukje stof hoor op je hoofd jezus zeg

13-12-2006, 13:53

Citaat door Tomb_Raider:
Nou ja zeg ik snap die hollanders echt niet, tis maar een stukje stof hoor op je hoofd jezus zeg



Ik snap het ook niet, mijn zusje is een hele goede studente en heeft veel ambitie zeer leergierig, maar ze vonden dat de sluier niet bij het imago van het bedrijf paste.

Zo ken ik er nog meer, een vriendin die bij ABN-AMRO werkte en waar ze heel trots op waren kreeg na het dragen van een hijaab een andere functie en na een paar weken zeiden ze dat ze door reorganisatie functie opgeheven zou worden en kon dus vertrekken.

13-12-2006, 14:05


Dat is toch niet normaal, dat moeten wij gewoon niet pikken.
Zeg alsteblieft tegen je zusje dat ze dit meldt bij mijnsluierenik.
Samen kunnen we WEL wat doen tegen dit soort onrechtvaardigheid!


Citaat door Akhlaaq:
Mijn zusje is pas geleden geweigerd omdat ze een sluier droeg en ze graag stage wou lopen bij een bedrijf.

(Terwijl ze nog maar sinds de zomervakantie is begonnen met het dragen van een hijaab)

13-12-2006, 14:08
Weet je dat dit soort dingen echt VAAK gebeuren.
Maar we denken steeds, me3lich, sbar, wij moeten sterk zijn.
En die honden kunnen gewoon hun gang gaan.

Alsof je hoofddoek iets aan je kwaliteiten veranderd!!

We moeten dit soort dingen niet meer pikken!!

Meld dit!
Sluit je aan!!


Citaat door Akhlaaq:
Ik snap het ook niet, mijn zusje is een hele goede studente en heeft veel ambitie zeer leergierig, maar ze vonden dat de sluier niet bij het imago van het bedrijf paste.

Zo ken ik er nog meer, een vriendin die bij ABN-AMRO werkte en waar ze heel trots op waren kreeg na het dragen van een hijaab een andere functie en na een paar weken zeiden ze dat ze door reorganisatie functie opgeheven zou worden en kon dus vertrekken.