Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen houden van macho's



Pagina's : [1] 2 3 4

02-08-2003, 21:10
Vrouwen houden van mannen die zich als de, echte man aan het bewijzen zijn. Ook van stoerdoeners, en opscheppers.

02-08-2003, 21:11


jazekers, alleen de meeste geven t niet toe en hebben t soms niet eens door..

02-08-2003, 21:15

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Vrouwen houden van mannen die zich als de, echte man aan het bewijzen zijn. Ook van stoerdoeners, en opscheppers.
ik niet

hij moet lief en verlegen zijn

02-08-2003, 21:22

Citaat:
Origineel gepost door slimiatje
ik niet

hij moet lief en verlegen zijn
Dat verlegen is voor mij een mietje....nope niks voor mij!!

02-08-2003, 21:28



Citaat:
Origineel gepost door SAMMYGIRL
Dat verlegen is voor mij een mietje....nope niks voor mij!!
dan is een macho een player

ik val niet op mietjes maar op lieve bescheiden jongens, die respect hebben voor een meisje. en dat verlegen vind ik echt lief

02-08-2003, 21:28
..hmm ik weet niet waar ik op val..maar denk niet zon man die het leuk vind te showen..

02-08-2003, 21:35

Citaat:
Origineel gepost door SAMMYGIRL
Dat verlegen is voor mij een mietje....nope niks voor mij!!
Hoe moet ik het zeggen...een macho man wil zich altijd bewijzen als de echte man, je krijgt te maken met een onvriendelijke behandeling tegenover vrouwen!!

Iemand die zich als de echte man aan het bewijzen is...is geen echte man!! Waarom een echte man zit goed in zijn vel en die hoeft zich niet te bewijzen.

Aan jouw de keus tussen een acteur of een mietje en misschien is er meer keus

02-08-2003, 21:40

Citaat:
Origineel gepost door slimiatje
dan is een macho een player

ik val niet op mietjes maar op lieve bescheiden jongens, die respect hebben voor een meisje. en dat verlegen vind ik echt lief
Ja dat klopt een macho is een player en een acteur. En je hebt gelijk, respect hebben ze niet voor meisjes.

02-08-2003, 21:41
juist hellemaal niet... gatveredamme ik haat dat soort jongens.. tenminste niet direct haat maar daar zal mijn hartje niet sneller van gaan kloppen hoor

02-08-2003, 21:48

Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ja dat klopt een macho is een player en een acteur. En je hebt gelijk, respect hebben ze niet voor meisjes.
niet allemaal natuurlijk

maar een macho is voor mij iemand die stoer doet, flirt met iedereen, een opschepper en iemand die overspoeld word met aandacht. kortom iemand die nooit helemaal van jou alleen kan zijn.

en dat zou ik niet accepeteren, mijn man moet all mine zijn

02-08-2003, 21:56

Citaat:
Origineel gepost door slimiatje
niet allemaal natuurlijk

maar een macho is voor mij iemand die stoer doet, flirt met iedereen, een opschepper en iemand die overspoeld word met aandacht. kortom iemand die nooit helemaal van jou alleen kan zijn.

en dat zou ik niet accepeteren, mijn man moet all mine zijn
ewa zeker

02-08-2003, 21:59

Citaat:
Origineel gepost door slimiatje
niet allemaal natuurlijk

maar een macho is voor mij iemand die stoer doet, flirt met iedereen, een opschepper en iemand die overspoeld word met aandacht. kortom iemand die nooit helemaal voor jou alleen kan zijn.

en dat zou ik niet accepeteren, mijn man moet all mine zijn
Ja dat heb je goed, maar hoe dan ook zoals ik al zei, het schijnt dat vrouwen toch aan deze onrespectvolle macho zich aangetrokken voelen ondanks dat een macho een vrouw als een sexobject en een werktuig ziet.

02-08-2003, 22:02



Citaat:
Origineel gepost door LieveMeisje
ewa zeker
ja he


Citaat:
Origineel gepost door praatjes
Ja dat heb je goed, maar hoe dan ook zoals ik al zei, het schijnt dat vrouwen toch aan deze onrespectvolle macho zich aangetrokken voelen ondanks dat een macho een vrouw als een sexobject en een werktuig ziet.
ja dat zal wel maar ik dus niet

02-08-2003, 22:10

Citaat:
Origineel gepost door slimiatje
ja he



ja dat zal wel maar ik dus niet
Ik heb opeens grote bewondering voor jouw gekregen!! Je bent goed op weg meid

02-08-2003, 22:13

Citaat:
Origineel gepost door slimiatje
ja he


ewa ja zeker weten

Pagina's : [1] 2 3 4