Bekijk volle/desktop versie : Kerstboom in penisvorm beledigt Britten



13-12-2006, 07:21
Kerstmis komt eraan en het decoreren van tuinen en huizen brengt in sommige mensen rare golven van creativiteit naar boven. De Brit Alan Parkin (47) had er niet beter op gevonden de 3 meter hoge kerstboom in zijn tuin in de vorm van een penis te snoeien en ter versieren met rode en witte lichtjes. Een grapje, maar de buren konden er niet mee lachen en stapten naar de politie.

Onbeleefd en obsceen
“Het is gewoonweg onbeleefd”, zei een van de buren aan de krant The Daily Mirror. “Er lopen hier kinderen en jongeren rond. Ik vind niet dat zij zoiets moeten zien.”
“Het is erg obsceen”, beaamde een andere. “Wij hoeven dit niet te pikken.”

Grove middelen
Politieagenten namen het verhaal serieus en gingen Parkin een bezoekje brengen. Ze stelden voor om de boom minder provocerend te maken door de lichtjes te verwijderen, maar Parkin greep naar de grove middelen en snoeide de boom bij.

“Ik was wel verbaasd toen de politie voor mijn deur stond ja. Ik vond het gewoon grappig maar blijkbaar waren er mensen beledigd. Dus heb ik de vorm wat aangepast.”

Verzuurd
Niet iedereen was beledigd. De zestigpluster Constance Bernard bijvoorbeeld. “Ik ben een kerkgangster en ik neem er geen aantsoot aan. Nooit geweten dat de mensen hier in de buurt zo verzuurd waren. Mij maakt het niet uit hoor, leven en laten leven zeg ik altijd.”




http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_323355.html?wt.bron=hlnBottomArtikels

13-12-2006, 07:24


Grappig idee zo´n boom in m´n tuin....daar kan ik de hele dag naar zitten kijken. Een mooie pik eh piek daar boven op en mooie ballen er in stekker in het stopkontakt en branden maar

13-12-2006, 07:53
Mensen zeuren tegenwoordig over alles, de onverdraagzaamheid neemt toe.
Daarom gun ik jou je mooie kerstboom met ballen en al.

13-12-2006, 10:11

Citaat door rijmaran:
Mensen zeuren tegenwoordig over alles, de onverdraagzaamheid neemt toe.
Daarom gun ik jou je mooie kerstboom met ballen en al.





dank je Rijmaran dat maakt m'n "kerstgevoel" weer goed ....

13-12-2006, 10:13



Citaat door NakNok:
dank je Rijmaran dat maakt m'n "kerstgevoel" weer goed ....

Graag gedaan meid.

13-12-2006, 10:14
Naks... kerstig muziekje erbij?

http://www.golakes.co.uk/xmasbaarmysheep/