Bekijk volle/desktop versie : discriminatie door je leerkracht?



12-12-2006, 22:55
zet hier je verhaal neer, wat zei de leerkracht? hoe zou zij/hij het beter kunnen zeggen? wat kan een leerkracht zeggen/ wat liever niet (in een klas met overwegend allochtone leerlingen)?
gewoon voor een werkje..
dank allemaaaaaaaal
innez

12-12-2006, 23:33


Ik snap je echt niet sorry

13-12-2006, 15:04
kk marokkan tegen mij gezegt omdat ik niet wou luisteren.
en toen hij dat zij had die een stoel op zijn kop gehad en yassine was van sgool afgetrapt en die klootzak was 2weekjes geschorst.

13-12-2006, 15:04

Citaat door innez:
zet hier je verhaal neer, wat zei de leerkracht? hoe zou zij/hij het beter kunnen zeggen? wat kan een leerkracht zeggen/ wat liever niet (in een klas met overwegend allochtone leerlingen)?
gewoon voor een werkje..
dank allemaaaaaaaal
innez


mijn leraar aardrijkskunde die ook mijn mentor was gaf zijn lievelingetjes in de klas altijd 8 en negens. er waren 2 leerlingen die een werkstuk in hadden geleverd die precies hetzelfde was de een kreeg een 7 en de andere een 5. nog twee andere leerlingen hadden ook hetzelfde werkstuk ingeleverd de een kreeg een 6 de ander een vier.

en rita verdonk kwam bij mij op school debateren met leerlingen ze zei ik ben tegen discriminatie. en dit waren haar letterlijke woorden: ik ben er tegen als autochtone allochtonen discrimineren en allochtonen autochtonen [COLOR="Red"]meisjes[/COLOR]
discrimeren. ik was echt boos toen ze dat zei.

13-12-2006, 15:12


Er wordt structureel op allerlei niveau's gediscrimineerd. Kan geen toeval zijn....