Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Hoe kan ik je VERGETEN???

Ouahid
23-12-2001, 23:13

Als ik wacht, ben jij mijn geduld als ik zing, ben jij het lied Als ik praat, ben jij het onderwerp Als ik slaag, ben jij het succes Als ik vastzit, ben jij de sleutel als ik dicht, ben jij mijn inspiratiebron Als ik Honger heb, ben jij mijn stiller Als ik dorst heb, ben jij mijn lesser Als ik wil praten, ben jij het luisterende oor Als ik slaap, verschijn je in mijn dromen Als ik droom, hoor ik je stem Als ik in de wolken ben, hoor ik jouw lach Als ik onder water ben, hoor ik jouw gefluister Als ik denk, zit je in mijn gedachten Als ik ziek ben, ben je het medicijn Als het donker is, ben jij degene die ik mis want JIJ bent het licht in de duisternis Je vraagt me je te vergeten Hoe kan ik het? Ik kan het niet Ik ben van jou bezeten Ik ben een en al gebroken Was het maar als gebroken glas Mijn hart is niet meer te lijmen Al ga ik mijn hele leven lang rijmen Ik schoot een liefdespijl, maar droeg geen harnas De pijl kwam terug en heeft me onthart Ik zie niks meer alles wordt zwart Waar blijf jij mijn licht? Waar ben je O maan's aangezicht? Hoe kan ik alles verbreken? Hoe kan ik doorgaan alsof er niks is gebeurd? Mijn hart liet je binnen... Mijn gedachte zorgde voor je als een net geboren baby................... Hoe kan ik....?

miss_destiny
03-06-2002, 14:49
salaam, nee nu heb je me echt verbaasd; dit gedicht is gewoonweg prachtig. Het heeft me ontroerd; het heeft me doen denken. En het is echt duidelijk dat dit rechtstreeks uit je hart komt. Masha Allah je hebt echt een mooie gave :zwaai:

zoubida
03-06-2002, 18:14
Salem, 'WOW' dat is wat ik nu kwijt kan. Ik vind het een mooie gedicht. Ouallah echt prachtig. Ik ben gewoon echt sprakeloos.. Echt perfect joh... Nogmaals ik vind het een mooie gedicht.......

sun_sarah_shine
03-06-2002, 19:16
:eek: :eek: :eek: ...Dit Is Fantastish....U Can Read My Thoughts... ga zo door, het is echt AMAZING..!!!!!!!..WOW... bousa kbira

Hooda
03-06-2002, 20:58

Heel mooi...... ga zo door!

Ezain
06-06-2002, 12:52
he hamid! ik wil je bedanken voor je gedicht, omdat je zo ook mijn gevoelens deed uiten bij zo'n woorden wist ik nooit te komen!!! blij het doen ik heb het nodig!!!!!!!!!!!

Ouahid
06-06-2002, 14:39
Hoi Ezzain, Hoe is het met jou? Sorry Lieve Meid, Maar ik ben niet degene die je denkt dat ik ben. Ik ben geen Hamid...

Ezain
07-06-2002, 11:02
Sorry liefje ik heb je naam fout gelezen, ik weet ook niet hoe ik bij hamid kom :belgie:

EmiR_Soltan
13-08-2002, 14:36
Ik zal je nooit vergeten zolang mijn hart tikt en mijn gedachten bij jou zijn Ik zal je nooit vergeven zolang mijn tranen stromen en mijn hart wordt gemarteld Ik wil je zo laten een litteken om ervan te leren misschien om je ook te haten maar de tijd zal het leren

Ouahid
13-08-2002, 16:22
Ik heb je nooit gezegd dat ik van je hou Ik voelde veel voor jou dat heb ik je uitgelegd Mijn Liefde voor jou Een hemel aan verlangen een oceaan aan hartstocht een woestijn van tederheid Als de tranen mijn ogen verlaten Ben jij de ontvanger Als mijn gedachten reizen ben jij de bestemming

apelikker
22-05-2009, 15:12
waaw, prachtig.

vaatdoekje
23-05-2009, 17:48
moooooooooiiii...

chiklady
27-05-2009, 20:14

Ik zal je nooit vergeten zolang mijn hart tikt en mijn gedachten bij jou zijn Heb ik momenteel op mijn msn staan:o Ouahid,EMIEN & Emrit Soltan check jullie hoekie:sjans::love: