Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wat is een goede dagcreme en een goede wasgel ??



Pagina's : [1] 2

12-12-2006, 19:16
Heb nu een beetje last van puistjes, welke dagcreme gebruiken jullie en welke wasgel is goed om je huid goed mee te reinigen ik heb haast van alles geprobeerd.

12-12-2006, 19:21


Ik gebruik het sebamed zeepje en creme. Mijn huid straalt gewoon nu, het is heerlijk zacht en ziet er goed uit!

12-12-2006, 19:26
ik gebruik dove daglotion(voor iets vette huid is lotion bter) en dove gezichtswash....reiningsgel weet ff niet meer hoe je het noemt en die gebruik ik eens per dag

verder gebruik ik ook de dove oogcreme

12-12-2006, 19:27
Zwitsal zeepvrije wasgel is erg goed
Vichy Thermal Fix 1 is een goede en vochtinbrengende dag en nachtcreme

12-12-2006, 19:30


Hoi, ik gebruikte ook altijd Dove maar wanneer je ouder wordt kun je toch zien dat het een goedkoper product is. Ik ben overgestapt op Biotherm. Biotherm is wel een wat duurder product maar wanneer je ouder wordt zie je zeker het resultaat. Je hebt ook leuke setjes bij Douglas voor wannee rje het wil proberen, dat scheelt je een hoop geld. Je krijgt dan reinigslotion, facewash en 20 ml creme voor 7 euro. Ik zelf doe hier iets meer als een maand mee. Alleen de reinigingslotion gaat bij mij sneller op. maar voor 20 euro kun je een enorme grote fles kopen. Dove is leuk voor nu maar in de toekomst zal je er niks aan hebben, terwijl bij Biotherm zeker in de toekomst verschil ziet. Het helpt ook tegen onzuiverheden enz. Je hebt verschillende soorten, ook 1 speciaal voor de onzuivere huid. Werkt perfect, ga een keer langs bij Douglas of vraag een proefje en zie het verschil!

Liefs

12-12-2006, 20:13

Citaat door Oprecht_:
Hoi, ik gebruikte ook altijd Dove maar wanneer je ouder wordt kun je toch zien dat het een goedkoper product is. Ik ben overgestapt op Biotherm. Biotherm is wel een wat duurder product maar wanneer je ouder wordt zie je zeker het resultaat. Je hebt ook leuke setjes bij Douglas voor wannee rje het wil proberen, dat scheelt je een hoop geld. Je krijgt dan reinigslotion, facewash en 20 ml creme voor 7 euro. Ik zelf doe hier iets meer als een maand mee. Alleen de reinigingslotion gaat bij mij sneller op. maar voor 20 euro kun je een enorme grote fles kopen. Dove is leuk voor nu maar in de toekomst zal je er niks aan hebben, terwijl bij Biotherm zeker in de toekomst verschil ziet. Het helpt ook tegen onzuiverheden enz. Je hebt verschillende soorten, ook 1 speciaal voor de onzuivere huid. Werkt perfect, ga een keer langs bij Douglas of vraag een proefje en zie het verschil!

Liefs


dat zou kunnen maar,

jouw huid is de mijne niet.

het is persoons(huid)gebonden zoiets...mss stap ik later over maar nu niet

12-12-2006, 20:31
Dat zeg ik ook niet, ik had het tegen de topicstarter. Ik gebruikte zelf ook dove en dat is leuk voor nu maar op de langere termijn heb je er niks aan. Ik zeg niet dat het voor jouw beter is, ik ken je huid niet. Van Biotherm heb je een uitgebreid assortiment, en de medewerkers van Douglas helpen echt prima, ze bekijken je huid altijd goed. Ben zelf veel bezig met creme en verzorging, dus heb best kijk erop, ik zeg niet dat je moet overstappen hoor Ik zeg alleen dat Biotherm zeker voor langere termijn mooi resultaat geeft. De topicstarter heeft soms wat last van puistjes en je hebt daar weer een speciale lijn voor en het zorgt dat wanneer je ouder wordt je huid langer mooi en jong blijft. En inderdaad het is persoonsgebonden maar biotherm heeft voor iedere huid een speciale creme ontwikkeld.

12-12-2006, 20:40
hoe oud was je dan toen je erachter kwam dat je huid er niet meer goed op reageerde? of je huid ouder leek? en wat voor huid had je daarvoor?

12-12-2006, 20:40
Met welke wasgel kan ik mijn vlekken door puisten minder laten worden heb ook wel veel producten gebruikt, maar niks helpt

12-12-2006, 20:49
Yasmina had je het tegen mij? Ben pas 18 maar heb het bij veel mensen in mijn omgeving gezien. Ik heb van mezelf een best mooie huid, alleen wel droog. Heb een vochtarme huid. Ik gebruikte dove en merkte weinig verschil, me huid was altijd trekkerig. Ik gebruik nu biotherm en gebruik de aquasource regelmatig, en mijn huis is zijdezacht en mensen zien me huid ook mooier worden. Ik ken ook verschillende meiden die last hadden van puistjes en een speciale lijn hebben aangeschaft van biotherm nadat ze van alles geprobeerd hebben, en hebben nu een mooie huid. In biotherm worden ook duurdere ingredienten gebruikt en dat verschil zie je zeker op langere termijn.

Liefs

12-12-2006, 20:56
bedankt voor jullie reacties ik gebruik nu zelf niveau de wasgel en de dagcreme, maar vind het niet bij mij passen krijg er uitslag van, mischien dat ik biotherm ga gebruiken gebruik daar wel foundation van.

12-12-2006, 21:01
ik kan je biotherm van harte aanraden, de foundation ervan is inderdaad wel fijn en het prettige is ook dat je goed wordt geholpen, je kunt eventueel een proefje vragen of een beginnerssetje kopen om te proberen.

12-12-2006, 21:11


ja de foundation is zeker fijn ik ga morgen zeker even langs ik heb een gecombineerde huid hebben ze dat ook van die lijn ?

12-12-2006, 21:27
Ja ze hebben voor alle soorten huid een andere lijn, vochtarm, normaal, acne, rijpere huid, enz. Je hebt echt enorm veel keuze, voor iedere huid is een andere lijn, ze kunnen je in de winkel goed adviseren!

12-12-2006, 21:55
bedankt oprecht ga morgen zeker langs!!!!!!

Pagina's : [1] 2