Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zanura wonderstraight



12-12-2006, 17:28
Wie heeft dit laten doen, wil het zo graag laten doen omdat ik mijn krullen beu ben. Ik heb gehoord dat ze natuurlijke middelen gebruiken en dat je haar superstyl wordt. Wie o wie heeft er ervaring ermee??????



Vreugdehartje

12-12-2006, 17:38


Niemand??????????????????????????????????????????? ?

13-12-2006, 13:44
Jaaaaaaaaa, ik heb maandag mijn haar zwart geverfd en ik had die man gebeld hij zei dat ik 2 weken moest wachten. Mis jij je krullen niet? Het lijkt me wel heel makkelijk om ineens styl haar te hebben. Hoe vaak moet je het per jaar laten stylen?

groetjes en bedankt Vreugdehartje

13-12-2006, 17:19

Citaat door VREUGDEHARTJE:
Jaaaaaaaaa, ik heb maandag mijn haar zwart geverfd en ik had die man gebeld hij zei dat ik 2 weken moest wachten. Mis jij je krullen niet? Het lijkt me wel heel makkelijk om ineens styl haar te hebben. Hoe vaak moet je het per jaar laten stylen?

groetjes en bedankt Vreugdehartje



Zwart laten verfen? Dat is haram schat.... Dat is iets wat de joden doen...

Zie het niet als een aanval ... maar gewoon als tip

13-12-2006, 17:56


oooh vreemd dat dat niet mag, mijn moeder verft haar haar ook zwart en zij is 72 jaar, waarom mag het exact niet? zou je dat kunnen aangeven en hoe zit het met zwarte henna mag dat wel? joden zullen hun haar namelijk in meerdere andere kleuren verven dan zwart alleen dan mogen wij volgens mij heel veel dingen niet want ze maken zich ook op. Misschien begrijp ik het verkeerd maar wil er graag meer over weten.

Bedankt vreugdehartje

13-12-2006, 18:50
Ja ik ben moslim maar heb er nog nooit van gehoord maar goed bedankt

13-12-2006, 21:21
Je mag als moslimzijnde je haren in alle kleuren verfen behalve de kleur zwart.

13-12-2006, 21:37

Citaat door DiamontMarocca:
Zwart laten verfen? Dat is haram schat.... Dat is iets wat de joden doen...

Zie het niet als een aanval ... maar gewoon als tip


tis niet haram..............

13-12-2006, 21:40
het is wel haram, heb er meerdere keren over gelezen met daliel erbij

13-12-2006, 21:43

Citaat door Engeltje79:
Ik heb ervaring met Zunara, ben vorige week nog geweest ( ben inmiddels vaste klant ).
Het zit weer geweldig! Ben zo blij met het product.
Mooi stijl, weer een stuk laten knippen dus weer helemaal op en top.


Hoe vaak styl jij het daar meid?

Ik heb het ook een keer gedaan. Maar het was peperduur. Het is wel goed bevallen!!! Maar ik heb nu uitgroei en moet eigenlijk weer gaan. Maar de kosten houden me tegen.

Hebben ze trouwens inmiddels al een uitgroeibehandeling? Trouwens ik heb wel last van haaruitval.

14-12-2006, 00:21
ik heb begrepen dat het me iets van 200 a 300 euro gaat kosten, volgens mij was er nog geen behandeling voor uitgroei maar ga het navragen voor je als ik ben geweest hoe kom jij aan de haaruitval. Het is toch niet door de behandeling aangezien ze zeggen dat dit op een natuurlijke basis is.

14-12-2006, 02:29

Citaat door 7alima:
Je mag als moslimzijnde je haren in alle kleuren verfen behalve de kleur zwart.



juist dit wat jij zegt heb ik juist meerdere keren gehoord dus mag een man ook andere kleur doen lijkt me een beetje raar vondt het ook altijd raar omdat ik het niemand zien doen :P