Bekijk volle/desktop versie : Wie studeert er geschiedenis, maatschappijleer



12-12-2006, 17:14
Wie studeert dat en kan mij daar meer over vertellen ik wil dta misschien na mijn hbo opleiding gaan doen 1 jaar 2e graads lerares maar wie kan mij er meer over vertellen ...voordelen/nadelen en waar je het studeert...

barrak allahoe fiekum

12-12-2006, 18:36


ehmm ik studeer wel de docentenopleiding Frans op de hogeschool Rotterdam...

MAar kan je misschien wat meer vertellen in het algemeen over de docentenopleiding.
Het duurt vier jaar; je gaat in het eerste jaar 1 dagje stage lopen; in het tweede jaar 2 dagen in het 3rde jaar 3dagen en in het 4rde jaar Lio Stage...

Verder krijg je natuurlijk onderdelen die voor geschiedenis of maatschappijleer belangrijk; dus bijvoorbeeld hele onderwerpen over sociologie...

Maar!! ga als je je punten hebt, snel laten registeren......

12-12-2006, 18:53
wil ook info

12-12-2006, 19:32

Citaat door foreverappie:
ehmm ik studeer wel de docentenopleiding Frans op de hogeschool Rotterdam...

MAar kan je misschien wat meer vertellen in het algemeen over de docentenopleiding.
Het duurt vier jaar; je gaat in het eerste jaar 1 dagje stage lopen; in het tweede jaar 2 dagen in het 3rde jaar 3dagen en in het 4rde jaar Lio Stage...

Verder krijg je natuurlijk onderdelen die voor geschiedenis of maatschappijleer belangrijk; dus bijvoorbeeld hele onderwerpen over sociologie...

Maar!! ga als je je punten hebt, snel laten registeren......


Salaam aliekum
ik studeer nu aan de pabo en wil na mijn diploma over een jaar inschallah in een vak gaan studeren...dus het hele gedeelte van leerkracht bevoegd zijn enz heb ik dan al gehad ...maar ik vroeg me af wie m e wat meer over deze vakken inhoudelijk kan vertellen....

12-12-2006, 19:32



Citaat door TEQEURO:
Heb maatschappijleer tijdje gedaan!


en.. hoe was dat