Bekijk volle/desktop versie : Dromen



12-12-2006, 14:41


wie heeft dit ook......onbekende mensen dromen en ze 's anderdaags ontmoeten

Heb dit al een paar keer voorgehad en weet nooit hoe te reageren

12-12-2006, 14:56


niemand straks moet ik naar dar lehbel

12-12-2006, 15:04
zijn die personen die je ontmoet in het echt, echt de personen uit je dromen??!?!?!?!?!??!

vind het echt een tikkeltje eng!

12-12-2006, 15:06

Citaat door kindly_mom:
zijn die personen die je ontmoet in het echt, echt de personen uit je dromen??!?!?!?!?!??!

vind het echt een tikkeltje eng!


Ja het zijn echt die personen, alles klopt zelfs de voornamen, als ze me die vertellen
Heb dit sinds mijn 16de, maar ik ka toch niet de enige zijn.... hoop ik

12-12-2006, 15:16



Citaat door cuisinetje:
Ja het zijn echt die personen, alles klopt zelfs de voornamen, als ze me die vertellen
Heb dit sinds mijn 16de, maar ik ka toch niet de enige zijn.... hoop ik


sobhannallah!
elk mens is appart, het kan zijn dat jij 1 van de weinigen bent.. maar dat maakt tog helemaal niet uit! zolang jij er maar mee kan leven! lijkt me wel handig...van te voren weten wie je gaat ontmoeten

12-12-2006, 15:37

Citaat door kindly_mom:
sobhannallah!
elk mens is appart, het kan zijn dat jij 1 van de weinigen bent.. maar dat maakt tog helemaal niet uit! zolang jij er maar mee kan leven! lijkt me wel handig...van te voren weten wie je gaat ontmoeten


Is niet echt eng of zo maar kan toch niet de enigste zijn die dit voorheeft.
Ga deze topic uppen tot ik een lotgenootje vindt

12-12-2006, 15:41
ik heb het ook gehad dat ik mensen in mijn dromen voorkomen die ik niet ken...maar ben ze tot nu toe nog niet tegen gekomen....!!!
misschien zijn ze verdwaald en kom ik ze nog tegen


misschien heb je een gave!!!!!droom over mijn dan komen wij elkaar tegen!!!!

12-12-2006, 15:47

Citaat door power_girl:
ik heb het ook gehad dat ik mensen in mijn dromen voorkomen die ik niet ken...maar ben ze tot nu toe nog niet tegen gekomen....!!!
misschien zijn ze verdwaald en kom ik ze nog tegen


misschien heb je een gave!!!!!droom over mijn dan komen wij elkaar tegen!!!!





De eerste die ik droomde was een klein meisje met helderblauwe ogen, we waren samen aan het spelen, in een open weide met mooie bloemen ik vroeg haar naam en ze zei "Yasmina" daarna huppelde ze weg.

De dag nadien gingen we met mijn ouders naar de familie van mijn man ( toen verloofde) had die mensen nooit in mijn hele leven gezien, we zaten in de bezoekkamer en opeens komt dat meisje naar binnen wallah ik dacht dat ik gek werd, mijn moeder meskien kneep me in mijn bil omdat ik zo vreemd deed, ze kwam naar me toe en ik vroeg haar naam, ze heette yasmina

Sindsdien heb ik vaak zulke dromen

12-12-2006, 15:48

Citaat door cuisinetje:
[/B]




De eerste die ik droomde was een klein meisje met helderblauwe ogen, we waren samen aan het spelen, in een open weide met mooie bloemen ik vroeg haar naam en ze zei "Yasmina" daarna huppelde ze weg.

De dag nadien gingen we met mijn ouders naar de familie van mijn man ( toen verloofde) had die mensen nooit in mijn hele leven gezien, we zaten in de bezoekkamer en opeens komt dat meisje naar binnen wallah ik dacht dat ik gek werd, mijn moeder meskien kneep me in mijn bil omdat ik zo vreemd deed, ze kwam naar me toe en ik vroeg haar naam, ze heette yasmina

Sindsdien heb ik vaak zulke dromen



wat apart...bijzonder hoor....

12-12-2006, 15:52
wauw...
deel nog meer verhalen met ons

12-12-2006, 15:53
maykoen elgier incha allah

12-12-2006, 15:55

Citaat door power_girl:
maykoen elgier incha allah


Inschallah

12-12-2006, 18:11


niet vergeten te blijven uppen he!!!



ik had een buurvrouw en wat ze droomde kwam ook uit!!! dus zei ik een keer tegen haar wil je aub niet over mij dromen!!!!

12-12-2006, 18:21

Citaat door power_girl:
niet vergeten te blijven uppen he!!!



ik had een buurvrouw en wat ze droomde kwam ook uit!!! dus zei ik een keer tegen haar wil je aub niet over mij dromen!!!!



Je buurvrouw wat leuk, die zit toevallig niet op m.nl
Ik blijf uppen hoor

12-12-2006, 18:27

Citaat door cuisinetje:
Je buurvrouw wat leuk, die zit toevallig niet op m.nl
Ik blijf uppen hoor




die is al een tijdje verhuisd.....heb geen contact meer met haar!!!
kan zijn dat ze hier lid is weet het niet...

upper de up!!!