Bekijk volle/desktop versie : *~*~*...* Zorgverzekering *...*~*~*



Pagina's : [1] 2

12-12-2006, 13:59
Heej Heej mensen,

18 jaar worden is toch niet zo leuk als ik dacht!!!
okee zoals de titel het al zegt zorgverzekering me ouders zijn ergens verzekerd en verder hebben ze er niet echt verstand van ik wil ook niet zomaar ergens verzekerd zijn want wil natuurlijk niet belazerd worden door die geld dieven ik zie overal maar goedkope verzekering staan
ik weet niet welke ik moet kiezen

Help een zuster in nood !!!

12-12-2006, 14:57


gewoon een eigen risico van 500 euro en je bent maar 65 euro kwijt aan de verzekering..endan nog die 30 euro die je maandelijks erbij krijgt!!!

je komt zelfs goedkoper uit

12-12-2006, 15:33
maar hebben jullie zelf ook die zorgverzekering

12-12-2006, 15:54
Je kan via internet (googlen) vergelijken welke het beste bij jou past en wat voor jou het goedkoopst is!
1 ding is wel belangrijk en dat is dat je absoluut niet moet bezuinigen op je gezondheid, want als je ziek wordt en je bent niet voldoende verzekerd dan zijn de kosten niet te overzien!!!!! Dus kijk goed bij het afsluiten van een verzekering waartegen je je allemaal verzekerd hebt!

En agis is gewoon duur terwijl je tegenwoordig ook bij veel andere verzekeraars kunt verzekeren voor ziek zijn in het buitenland.. En als ik het goed heb dan dekt in marokko banq populaire je ziektekosten als je ziek wordt!

Ik zelf zit bij zilverenkruis en heb niks te klagen

succes

12-12-2006, 16:02



Citaat door bant_nass:
Je kan via internet (googlen) vergelijken welke het beste bij jou past en wat voor jou het goedkoopst is!
1 ding is wel belangrijk en dat is dat je absoluut niet moet bezuinigen op je gezondheid, want als je ziek wordt en je bent niet voldoende verzekerd dan zijn de kosten niet te overzien!!!!! Dus kijk goed bij het afsluiten van een verzekering waartegen je je allemaal verzekerd hebt!

En agis is gewoon duur terwijl je tegenwoordig ook bij veel andere verzekeraars kunt verzekeren voor ziek zijn in het buitenland.. En als ik het goed heb dan dekt in marokko banq populaire je ziektekosten als je ziek wordt!

Ik zelf zit bij zilverenkruis en heb niks te klagen

succes


daar zat ik zelf ook heel erg aan te denken

bedankt voor je reactie meid

12-12-2006, 16:10
ik zie net ergens dat de concumentenbond DSW de beste zorgverzekering van 2006 heeft benoemt

12-12-2006, 17:02
ik weet dat er hier heel wat mensen zijn die een zorgverzekeirng hebben dus deel je ervaring aub met mij

11-03-2007, 18:46
Zilverenkruis Achmea, ben je studente (hbo), dan is dit de beste en goedkoopste optie.

Agis is niet goedkoop zoals Marokkanen vaak denken. Agis is gewoon goed in marketing en maakt reclame voor de Marokkanen, dommies trappen erin.

Ik zou geen 500 eigen risico nemen. Mocht er iets gebeuren, dan dok je 500 zelf eerst, ik weet niet of dat dan zo voordelig wordt.....

Uiteindelijk zijn we allemaal geintegreerd en willen we beste zorg tegen een bodemprijs!

11-03-2007, 19:46

Citaat door cute_mokro:
Zilverenkruis Achmea, ben je studente (hbo), dan is dit de beste en goedkoopste optie.

Agis is niet goedkoop zoals Marokkanen vaak denken. Agis is gewoon goed in marketing en maakt reclame voor de Marokkanen, dommies trappen erin.

Ik zou geen 500 eigen risico nemen. Mocht er iets gebeuren, dan dok je 500 zelf eerst, ik weet niet of dat dan zo voordelig wordt.....

Uiteindelijk zijn we allemaal geintegreerd en willen we beste zorg tegen een bodemprijs!


Daar ben ik nu verzekerd, maar ik betaal lekker wel 192 euro per maand!
(ik weet niet eens wat mijn pakket is, ik weet wel dat het 3sterren is )

Daarom wil ik een andere, een veel goedkopere..Ik heb daarnaar gezocht, en ben gekomen op ohra

Wie is verzekerd bij ohra en kan me daar veel over vertellen..

16-03-2007, 00:58

Citaat door HinD__:
Daar ben ik nu verzekerd, maar ik betaal lekker wel 192 euro per maand!
(ik weet niet eens wat mijn pakket is, ik weet wel dat het 3sterren is )

Daarom wil ik een andere, een veel goedkopere..Ik heb daarnaar gezocht, en ben gekomen op ohra

Wie is verzekerd bij ohra en kan me daar veel over vertellen..


Hahaha....Ik zou het wel even checken ja. ik ken niemand die een dergelijk bedrag betaalt!

Je bent dus geen studente zoizo...... 3 sterren is wel het hoogste, maar dan nog kom je daar niet op uit.

Misschien is er een nieuw pakket waar jij voor bent verzekerd...... Bij ziekte, verzorging in 5x hotel.....eten 3x..... prive-masseuse....etc. Kijk dan kan dat bedrag kloppen.

16-03-2007, 16:43
ik ben nu bij zilverenkruis verzekerd ik betaal 104 euro ofz ???

16-03-2007, 22:24

Citaat door cute_mokro:
Hahaha....Ik zou het wel even checken ja. ik ken niemand die een dergelijk bedrag betaalt!

Je bent dus geen studente zoizo...... 3 sterren is wel het hoogste, maar dan nog kom je daar niet op uit.

Misschien is er een nieuw pakket waar jij voor bent verzekerd...... Bij ziekte, verzorging in 5x hotel.....eten 3x..... prive-masseuse....etc. Kijk dan kan dat bedrag kloppen.




Geen studente, wel een scholier!
Ik was nog gaan navragen..Ze zeiden tegen mij, wat ik heb is de beste..Alleen betaal je wel wat meer..
Maar ik krijg ook korting maar dat is maar 10euro ofzo..Nog steeds boven de honderd euro!

17-03-2007, 14:16


Ik zou ook een korting krijgen van 10% op een verzekering bij Agis.

Mijn pa raad me gewoon aan bij hen te blijven, VGZ.

Wat te doen?

17-03-2007, 15:45

Citaat door HinD__:
Daar ben ik nu verzekerd, maar ik betaal lekker wel 192 euro per maand!
(ik weet niet eens wat mijn pakket is, ik weet wel dat het 3sterren is )

Daarom wil ik een andere, een veel goedkopere..Ik heb daarnaar gezocht, en ben gekomen op ohra

Wie is verzekerd bij ohra en kan me daar veel over vertellen..


192 euro per maand..? Je wordt afgezet..

19-03-2007, 11:55
ik ben bij agis verzekerd en betaal 101 euro of 102 euro

Pagina's : [1] 2