Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet als ik...

Harlem69
05-07-2002, 03:31

als ik in m´n auto stap, en gas geef zonder te stoppen is niet alleen m´n auto stuk, maar ook m´n leven naar de knoppen als ik van de oven, het gas opendraai, en het later laat ontploffen blijft er niet veel van me over, ben ik niet meer op te doffen als ik de trein wil stoppen met m´n hoofd wordt ik ook al van het leven berooft als ik met de fiets, voor een vrachtwagen ga staan, op de snelweg gooi ik niet alleen m´n fiets, maar ook mezelf weg als ik met doorgesneden polsen, ga liggen in m´n bad zal ik nooit meer weten, of ik nou gelijk had als ik vannacht, nu al die slaaptabletten heb geslikt zal ik morgen dood zijn, en ben ik vast gestikt als ik geloof in een mooiere toekomst, ook zonder jou kom ik haar vast nog wel eens tegen, mijn ware vrouw als ik de pijn en verdriet nu kan verdragen, er mee kan leren leven wordt ik zeker sterker, en zal ik een ander m´n liefde kunnen geven als ik nu eens ophou met dat huilen kan ik m´n cd nu effe ruilen als ik jou maar kan houden als een goede vriendin, voor mij zou ik het wel gaan redden, ben ik toch een beetje blij als ik straks toch gelijk krijg over hem, en het gaat fout denk dan aan die ene man, die heel echt van je houdt als ik alles over zou mogen doen, en weer zou moeten kiezen dan koos ik weer voor jou, wat heb ik te verliezen als ik een heel hart gehad zou hebben, dan zou je het kunnen breken maar dat ook dit hart pijn kan doen, is nu wel gebleken als ik van dit alles, nu maar leer maar dat merk ik wel... een volgende keer... :verdriet:

Hooda
20-05-2005, 16:31
Je hebt deze woorden zacht gefluisterd de ruimte in gezonden voor haar laat jouw hart spreken Alsjeblieft heb geduld, het heeft tijd nodig.. Heb geduld de tijd zal ons leren of jullie samen een toekomst hebben en vrees niet voor het verliezen van deze tijd Heb geduld ik geloof dat er op deze wereld een vrouw bestaat waarbij als ze jou ziet haar hart een tikje overslaat iemand die jou ook waardeert die intens van jou zal houden..

__Faith__
20-05-2005, 17:19
Echt mOOOi...!! Ontroerend.. *F*..:sjans:

s_soumaya18
30-05-2005, 00:39
:goedzo: Woow:)..

metalsiaxx
30-05-2005, 01:33

t0ppieeee......

gekkuh_sima
30-05-2005, 19:57
als ik in m´n auto stap, en gas geef zonder te stoppen is niet alleen m´n auto stuk, maar ook m´n leven naar de knoppen als ik van de oven, het gas opendraai, en het later laat ontploffen blijft er niet veel van me over, ben ik niet meer op te doffen als ik de trein wil stoppen met m´n hoofd wordt ik ook al van het leven berooft als ik met de fiets, voor een vrachtwagen ga staan, op de snelweg gooi ik niet alleen m´n fiets, maar ook mezelf weg als ik met doorgesneden polsen, ga liggen in m´n bad zal ik nooit meer weten, of ik nou gelijk had als ik vannacht, nu al die slaaptabletten heb geslikt zal ik morgen dood zijn, en ben ik vast gestikt als ik geloof in een mooiere toekomst, ook zonder jou kom ik haar vast nog wel eens tegen, mijn ware vrouw als ik de pijn en verdriet nu kan verdragen, er mee kan leren leven wordt ik zeker sterker, en zal ik een ander m´n liefde kunnen geven als ik nu eens ophou met dat huilen kan ik m´n cd nu effe ruilen als ik jou maar kan houden als een goede vriendin, voor mij zou ik het wel gaan redden, ben ik toch een beetje blij als ik straks toch gelijk krijg over hem, en het gaat fout denk dan aan die ene man, die heel echt van je houdt als ik alles over zou mogen doen, en weer zou moeten kiezen dan koos ik weer voor jou, wat heb ik te verliezen als ik een heel hart gehad zou hebben, dan zou je het kunnen breken maar dat ook dit hart pijn kan doen, is nu wel gebleken als ik van dit alles, nu maar leer maar dat merk ik wel... een volgende keer... :verdriet: te blijven treuren omdat zij je leven verliet een meid van wie je erg veel hield je bezwijkt van de pijn waarom moet alles zo verdrietig zijn je bent een pracht van een man als je eens de tijd veranderen kan zou je het zeker anders hebben gedaan nu heb je verdriet om haar en laat je zelfs un traan elke begin dat heeft een eind het had anders moeten zijn maar zo heeft allah het gewild un eenzaam gevoel dat je diep van binnen kilt maar allah heeft je al-maktab al opgeschreven en met haar zal je je leven verder delen..insha allah... heeey kanjer!!... je kan me altijd pm-en als er iets is dat weet je he? veel sterkte :kus: mwuaah simaa