Bekijk volle/desktop versie : Verantwoording aardbevingsactie



Pagina's : [1] 2

11-12-2006, 22:24
Besten,


Twee linkjes voor de accountantsverklaring van de aardbevingsactie in 2004
http://www.marokkomedia.nl/server/accountantsverklaring1.jpg
http://www.marokkomedia.nl/server/accountantsverklaring2.jpg

Zoals jullie hieruit kunnen opmaken hebben wij meer kosten gemaakt dan dat er aan donatie is binnengekomen. Stichting MarokkoMedia heeft door de aardbevingsactie meer dan 3 weken het werk laten liggen temeer wij vonden dat dit voor een goed doel is en dat dit het minste was wat wij voor El Houceima konden doen

Omdat wij donaties hebben ontvangen van onze eigen leden, €2.618,- leggen wij met liefde verantwoording af aan hen. Vanzelfsprekend gaat onze dank ook uit naar de vrijwilligers die zich ook tot in het uiterste hebben ingezet.

Wat de uitkering van het Bedrijfsfonds voor de Pers betreft, leggen wij verantwoording aan het Bedrijfsfonds voor de Pers. Dit is een fonds waar reguliere media ook gebruik van kunnen maken. Uitgever PCM heeft hier bijvoorbeeld in het verleden ook middelen van ontvangen.
Voor vragen kun je dus bij het Bedrijfsfonds voor de Pers terecht.

Mochten er nog leden tussen zitten, die het nog steeds niet geloven. Hierbij wederom een uitnodiging om op kantoor aan de Vlaardingenlaan 9 te Amsterdam voor inzage langs te komen. Koffie is gratis!!
Mocht je spijt hebben van je donatie, dan verzoek ik je vriendelijk om je naam, gestorte bedrag en rekeningnummer te PMen, dan storten wij persoonlijk het bedrag terug.


Een hartelijke groet,

Marokko Media

11-12-2006, 23:39


Best jammer van de Moderators om (pas) nu verantwoording af te leggen, pas nadat die gefrustreerde jood zijn beklag ging doen bij de suske en wiske krant werden jullie ogen geopend

11-12-2006, 23:40
Ik heb 2000 euro gestort en heb spijt..kunnen jullie ff snel terugstorten

11-12-2006, 23:49

Citaat door soldier_of_alla:
Ik heb 2000 euro gestort en heb spijt..kunnen jullie ff snel terugstorten






Ik heb shi 8000 euro gedoneerd plus twee VW Transporters, maar ik zie dat niet terug in zijn reactie. Ze hebben het daar alleen over een paar duizend euro.

11-12-2006, 23:50


Goh, die boekhouder was er nu snel klaar mee :rolleyeyes:

ps. worde mensen nu ook weer verbannen als men kritische vragen stelt?!? Of is dat hopelijkerwijs ook verleden tijd

12-12-2006, 00:23

Citaat door RAFIKovic:
Ik begrijp het probleem niet?

Heeft iemand zomaar zitten liegen of onnodig druk zitten uit te oefenen op Marokko Media? Ik zou die gast gewoon skotten. Als hij gedoneerd heeft, oke.. maar sowieso: als je het niet vertrouwt, waarom dan doneren?

Daarom ben ik blij dat ik een moslim ben! Ik doneer met als doel op de hoop dat mensen er beter van worden. Als een organisatie mij belooft goed om te gaan met dat geld (en ik niets slechts heb gezien/gehoord over die organisatie) dan doneer ik het gewoon. En insha'allah worden daar mensen gelukkig mee en wordt ik door Allah soubhana wa tahala beloond.. Maar ik ga er niet achteraan rennen.. Ik heb MIJN plicht gedaan en insha'allah zal de organisatie(s) dat ook doen!

Ma3a salam,

Rafik

Vroeger toen men nog gewoon met een collectebus kon rondlopen zonder beroofd te worden, stond er collecte voor alle gezinten op. Daarmee aangevende dat ieder mens ongeacht zijn/haar geloof werd geholpen.
Staat zoiets ook op jullie collectebus? (vraagje komt van mijn oma)

12-12-2006, 00:43

Citaat door Mr Atlas:
Waarom zouden ze het eerder doen?
Omdat derden geld in hun vertrouwing hebben gegeven. Daarom is het netjes tenminste die partijen te benaderen hoe het geld is besteed. En aangezien er ook overheden hebben meebetaald zou iedereen het mogen weten.

En dat hoeft echt niet naar het niveau van de benzinebonnetjes...

12-12-2006, 07:11
hmmmm kopje koffie gaat er wel in.... hebben er ook jullie een koekje bij ? of zal ik zelf iets lekkers meenemen

12-12-2006, 07:47
maareh die rif079 wie was dat nu eigenlijk?

12-12-2006, 09:58
Iemand die nog iets van die miezerige 2.000 durft terug te vragen spoort niet!

12-12-2006, 10:13
Totale obrengsten : 9.251,33

Aanschaffingen tbv aarbeving : 207,83
En de rest is opgegaan aan overige kosten,vrijwillegers,websitekosten en trasportbegeleiding.

Begrijp ik hier nu uit dat er dus maar 207 euro is uitgegeven tbv de aardbeving ?

Of begrijp ik het verkeerd ?

En is 1600 euro voor website kosten niet een beetje veel ?

12-12-2006, 15:54
500 eu voor de heer Mansur ???
1500 voor een website is redelijk maar is waarschijnlijk gemaakt door
nou raad maar..........

riekt nie fris

12-12-2006, 16:07



Citaat door misti:
500 eu voor de heer Mansur ???
1500 voor een website is redelijk maar is waarschijnlijk gemaakt door
nou raad maar..........

riekt nie fris


Ik heb liever een kleinschalige winstgevende actie dan een grootschalige verliesgevende actie!

Misschien dat er in de toekomst wat meer gelet kan worden op de kosten.

9000 is wel veel!

12-12-2006, 16:13

Citaat door Asdaq:
Ik heb liever een kleinschalige winstgevende actie dan een grootschalige verliesgevende actie!

Misschien dat er in de toekomst wat meer gelet kan worden op de kosten.

9000 is wel veel!

en correct me if i'm wrong
wat er daadwerkerlijk aan hulp gegeven is
dat men in nl kleding heeft ingezameld en aldaar heeft uitgedeeld

Citaat:
Maar de stichting Marokko Media, uitgever van de website marokko.nl, zegt dat niet alle hulp voor niets is geweest. Drie werknemers van Marokko Media zijn destijds naar het getroffen gebied gereisd om de negen containers met kledingstukken die waren opgehaald in Nederland zelf aan de slachtoffers te geven. ''Zo wisten wij tenminste zeker dat alles in goede handen kwam.

12-12-2006, 16:23

Citaat door misti:
en correct me if i'm wrong
wat er daadwerkerlijk aan hulp gegeven is
dat men in nl kleding heeft ingezameld en aldaar heeft uitgedeeld



Negen containers kleding is wel veel. Dat gedeelte is geslaagd, maar de geldhulp is behoorlijk weinig/niks.

Pagina's : [1] 2