Bekijk volle/desktop versie : Waarom is deze Vrouw zo erg?



Pagina's : [1] 2

11-12-2006, 19:39
salaam iedereeen,

ik heb echt een probleem ,

ik ben namelijk zwanger (alhamdoelilaah) maar ik heb altijd twee namen in men hoofd sinds dat ik mijn eerste heb verloren, dus voor een jongen en voor een meisje,
maar wat ik erg vind dat mensen eerst die naam afkeuren en dan zelf willen gebruiken.

is dat niet GEK, ik haat gewoon zulke mensen,

onlangs heb ik gehooord van haar zusje dat ze een dochtertje zal krijgen en dat ze die Ayaah gaat noemen, ik was gewoon heel die avond aant precies iemand gaf me een klap.


Waarom kunnen mensen zo Wreed zijN ????
kan er gewoonweg niet tegen???

11-12-2006, 19:40


Maar je hebt nu een babybanner onder je naam

Van een kind dat net een maand oud is??

11-12-2006, 19:43
neje dat is men naam niet, Gebruik die naam omdat ik zo men dochter wil noemen
snap je ??

11-12-2006, 19:45

Citaat door ayaah:
salaam iedereeen,

ik heb echt een probleem ,

ik ben namelijk zwanger (alhamdoelilaah) maar ik heb altijd twee namen in men hoofd sinds dat ik mijn eerste heb verloren, dus voor een jongen en voor een meisje,
maar wat ik erg vind dat mensen eerst die naam afkeuren en dan zelf willen gebruiken.

is dat niet GEK, ik haat gewoon zulke mensen,

onlangs heb ik gehooord van haar zusje dat ze een dochtertje zal krijgen en dat ze die Ayaah gaat noemen, ik was gewoon heel die avond aant precies iemand gaf me een klap.


Waarom kunnen mensen zo Wreed zijN ????
kan er gewoonweg niet tegen???



voor taan je mond dicht houden dat is het beste

11-12-2006, 19:45


Meid ik heb het over je ondertekening,daarin geef je aan dat je al een kindje hebt van een maand oud!Moet je niet die zwangerschapsbanner gebruiken?

11-12-2006, 19:46
JAH dat weet ik nu al zeker, maar die naam wilde ik doen bij men eerste dochter en ze heeft me kunnen overtuigen om toch de naam van men moeder te doen allah ierahmaa

maar voortaan MOND toe

11-12-2006, 19:48
beval dan vóór haar


ja badparel, ze wil jou maar niet begrijpen

11-12-2006, 19:48
ja je hebt gelijk dat hebben ze mij ook weer verkeerd uitgelegd

waar kan ik zo ééntje halen kun je mij een site geven aub badparel

11-12-2006, 19:53

Citaat door bollebuik:
beval dan vóór haar


ja badparel, ze wil jou maar niet begrijpen





Idd,ik dacht is de laatste keer dat ik het uileg!




Citaat door ayaah:
ja je hebt gelijk dat hebben ze mij ook weer verkeerd uitgelegd

waar kan ik zo ééntje halen kun je mij een site geven aub badparel


Nou meid,ga naar http://www.babybrabbel.nl en daar kijk je bij de zwangerschapsbanners

11-12-2006, 19:56
Typisch vrouwen he... Ik zou het gewoon in haar gezicht zeggen!! Had ook een collega die een hekel aan mij had en mij vertelde ze dat ze haar kind zus en zo zou noemen en dat wist ze zo zeker...

En wat denk je... ik hoorde dat ze haar dochter ook yasmina had genoemd.. kon me oren niet geloven!!

11-12-2006, 20:02
OOKAL zeg ik het aan haar zou zij denk je zeggen ooh sorry of zo ??
Hell now, dat mag je denken in je dromen dat zijn de mensen met de dikste nekken die je nog noooit van je leven hebt gezien!!!

11-12-2006, 20:03

Citaat:
beval dan vóór haar


ja badparel, ze wil jou maar niet begrijpen
sorry dat gaat niet ik beval pas in augustus lieverd

11-12-2006, 21:57


Sorry, maar het is niet dat wij de namen eigenlijk kiezen, maar de Schepper. En wie weet was het maktoub dat haar kindje ook zo zou gaan heten. Persoonlijk vind ik het raar wanneer je pas zwanger raakt al meteen namen gaat zoeken, terwijl het allang is vastgelegd, een je weet niet of het geboren wordt, je weet niet of het een jongen of meisje wordt......het is eigenlijk nadoen van ongelovigen( namen zoeken of alvast vragen wat het al is enz )........wacht tot je bevallen bent zou ik zeggen, komt dan de naam Aya het eerst bij je op noem het kindje dan zo, en mocht het een andere naam zijn, dan is het zo voorbestemd gewoon.

11-12-2006, 23:38
daarom zeg ik niet tegen iedereen hoe ik mijn kind ga noemen....mokro's zijn nummer 1 in het afkraken maar ondertussen nemen ze die naam wel

12-12-2006, 07:58
Gewoon de naam voor jezelf houden voortaan

Pagina's : [1] 2