Bekijk volle/desktop versie : Wanneer Zijn De Mannen Echt De Juiste Voor Jullie Vrouwen



Pagina's : [1] 2 3

11-12-2006, 19:25
wanneer vinden jullie dat een vrouwen dat het de juiste man voor je is....

het oog vult het hart.....
het uiterlijk is maar voor even en het innerlijk is eewig....
het uiterlijk is de engel het innerlijk is de duivel......

laat me maar weten

11-12-2006, 19:42


Je kan niet zeggen dat uiterlijk niet telet dat is niet waar, hij moet je bevallen je smaak zijn. Ik kan vb een jongen leuk vinden die er altijd sportief bijloopt terwijl iemand anders daar op afknapt.

Maar innerlijk speelt vaak toch een belangrijkere rol dan uiterlijk.

Ik ben altijd van mening dat je uiterlijk je innerlijk weergeeft.

11-12-2006, 20:07
als ie een m00i uiterlyk heeft is dat m00i meegen0me..maarr..

.. innerlyk s v00r my veel en veel meer belangrykeR..

UITERLYK STRAALT,, INNERLYK BEPAALT..!!

12-12-2006, 20:06

Citaat door souhaiila:

UITERLYK STRAALT,, INNERLYK BEPAALT..!!




12-12-2006, 20:11


Ik denk wel dat alle meisjes een beetje nar schoonheid kijken..Is heel normaal denk ik. Maar dat is niet het belangrijkste iemand met een goed hart, gelovig..+ baan .. is de perfecte man..

12-12-2006, 20:22
mashaallah bro,

mooie woorden heb je...je kunt idd beter open staan voor dingen dan dat je dingen voor je self houdt..
en de kijk op de liefde kan alsmaar uitegbreider worden...

liefde kan mooi zijn kan je gelukkig maken, en het kan je ook kapot maken.

12-12-2006, 20:24
HEY BABY

love ya!

18-12-2006, 19:10

Citaat door Sexyy_Tangaouia:
HEY BABY

love ya!



love ya 2

18-12-2006, 19:16
Soms ben je zo verblind door een persoon dat je niet eens meer weet waarvoor je bent gevallen. Het innerlijke van iemand weerspiegelt toch een (stukje) van de buitenkant. Ik val persoonlijk niet op mooi jongens, (ik lieg) ik val er wel op maar niet als hij me aanspreekt met hé zina en schoonheid en het hele liedje van lange frans en baas b voor me zingt. Ik val op mooie volwassen mannen die weten wat ze willen en vooral niet het strenge achmed type uit de bergen die zelf alles fout doet en vrouwtje haar snaveltje dicht moet houden. Zelfbewuste kerels die meegaan met de tijd en die hun normen en waarden toch kennen.

18-12-2006, 19:40
“De verdorven vrouwen zijn er voor de verdorven mannen en de verdorven mannen zijn er voor de verdorven vrouwen en de goede vrouwen zijn er voor de goede mannen en de goede mannen zijn er voor de goede vrouwen.”
(Soerat an-Noer: 26)

18-12-2006, 19:42

Citaat door me_wonder_boy:
wanneer vinden jullie dat een vrouwen dat het de juiste man voor je is....

het oog vult het hart.....
het uiterlijk is maar voor even en het innerlijk is eewig....
het uiterlijk is de engel het innerlijk is de duivel......

laat me maar weten


als ik kriebels in mijn buik voel zodra ik hem zie of alleen maar zijn naam hoor.

18-12-2006, 19:47
Een jongen die zich Islamitisch kleed (incl. baard) vind ik MashaAllah.


En ik kies voor 't innerlijke ...want 't uiterlijk straalt door 't innerlijk.

[Serieus waar, maar heb nog nooit iem. lelijk gevonden ]

18-12-2006, 19:47



Citaat door Judi:
“De verdorven vrouwen zijn er voor de verdorven mannen en de verdorven mannen zijn er voor de verdorven vrouwen en de goede vrouwen zijn er voor de goede mannen en de goede mannen zijn er voor de goede vrouwen.”
(Soerat an-Noer: 26)



Totaal niet mee eens (al komt het uit een soera)..Genoeg voorbeelden in mijn omgeving die het tegendeel bewijzen.

18-12-2006, 19:52
Uiteindelijk is het innerlijk het belangrijkste, want met de tijd vervaagt het uiterlijk.Verder moet een persoon er gewoon verzorgt uitzien!!

18-12-2006, 19:56
Wanneer een man veel geld heeft. De rest is bijzaak voor de meeste mocromeiden. Want een gelovige man die een bescheiden aardse leven wil leiden, brengt geen takshita's, pumps, sieraden, een mooie auto, een groot huis, vakantietripjes op de plank. Allemaal leuk en aardig, maar het Hiernamaals is nog zooo ver weg, denkt 99% van de mocromeiden. Als ze uberhaupt geloven.

Pagina's : [1] 2 3