Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk vraagje help over Douglas

10-12-2006, 22:05
dames weet iemand of je daar je geld terug krijgt als je de bon nog hebt en t geurtje zit nog in de doos verpakt?

10-12-2006, 23:07

Als je kan aantonen dat de verpakking niet is beschadigd. Maar ik weet het niet helemaal zeker. Misschien werken ze wel met tegoedbonnen.

10-12-2006, 23:24
jewel je kan je geld terug krijgen als de verpakking helemaal onbeschadigd is, dus ook die dunne plastic wat er omheen zit moet ook onbeschadigd zijn. probeer het maar zou ik zeggen

10-12-2006, 23:50
Ja, weet je wat je kan doen. Als je gepint hebt, kun je je bankafschrift of een kopietje daarvan laten zien. Dan kun je aantonen waar, wanneer en voor hoeveel geld je iets hebt gekocht. Want dan kunnen zij het zelf ook achterhalen of het waar is. Want zonder bonnetje, kunnen ze niet zien of je het wel echt bij de Douglas hebt gehaald of niet.

Ik heb zelf ook wel eens iets terug gebracht met een bankafschrift, terwijl ik het bonnetje kwijt was.

11-12-2006, 10:46

Citaat door yemmalhbiba:
Ja, weet je wat je kan doen. Als je gepint hebt, kun je je bankafschrift of een kopietje daarvan laten zien. Dan kun je aantonen waar, wanneer en voor hoeveel geld je iets hebt gekocht. Want dan kunnen zij het zelf ook achterhalen of het waar is. Want zonder bonnetje, kunnen ze niet zien of je het wel echt bij de Douglas hebt gehaald of niet.

Ik heb zelf ook wel eens iets terug gebracht met een bankafschrift, terwijl ik het bonnetje kwijt was.

jah egt waar oow thnx schat

ik weet namelijk ook niet meer zkr of ik t bonnetje heb, want t ligt op mn werk, maar had wel gepint gelukkig