Bekijk volle/desktop versie : wie van de here heeft dit ook wel eens meegemaakt



Pagina's : [1] 2 3

10-12-2006, 21:27
ik ging altijd uit enzo met meisjes afspreken enzo totdat ik een meisje ontmoette waarmee ik echt wilde gaan trouwen ik werd rustiger, maar op een gegeven moment hield ik het niet meer vol op die manier, ging weer uit ging weer met meisjes klooien en liet dat goede meisje eigelijk langzaam wegglippe uit me leve. ze zocht contact met me op maar ik liet het gewoon gaan en nu heb ik echt spijt ik had voor dat goede meisje moete gaan toen het nog kon

10-12-2006, 21:28


wie kent dit of heeft dit zelf meegemaakt

10-12-2006, 21:37
begint jouw naam met een S ?

10-12-2006, 21:39

Citaat door mocrootje_mo22:
ik ging altijd uit enzo met meisjes afspreken enzo totdat ik een meisje ontmoette waarmee ik echt wilde gaan trouwen ik werd rustiger, maar op een gegeven moment hield ik het niet meer vol op die manier, ging weer uit ging weer met meisjes klooien en liet dat goede meisje eigelijk langzaam wegglippe uit me leve. ze zocht contact met me op maar ik liet het gewoon gaan en nu heb ik echt spijt ik had voor dat goede meisje moete gaan toen het nog kon



Dit heb jij nodig
Maar ach zo een lieve goede rustige meid, verdient beter dan iemand als jij, dus wees blij...

10-12-2006, 21:39


het is eigenlijk begind

10-12-2006, 21:39
Stom. Achteraf.

10-12-2006, 21:40
Er staat toch mocrootje MO. Hoe moet zijn naam dan met een S. beginnen als hij Mohamed heet.

10-12-2006, 21:41
hahahahahahha oeps zag ik niet maar kan toggg men naam is ook niet aaliyah

10-12-2006, 21:42

Citaat door aaliyah magrabi:
het is eigenlijk begind



Nee schat, het is goed: beginT jouw naam met een...

Het is een pv, pv> stam plus TTTTTT

10-12-2006, 21:55

Citaat door aaliyah magrabi:
hahahahahahha oeps zag ik niet maar kan toggg men naam is ook niet aaliyah


Zou wel mooi zijn vind ik Aaliyah..

10-12-2006, 21:57

Citaat door elmekteb:
Er staat toch mocrootje MO. Hoe moet zijn naam dan met een S. beginnen als hij Mohamed heet.

Alsof ik Achmed heet

10-12-2006, 21:58
maaar schat moet je niet werken met het t'kofschipx namelijk wkw-en kijken naar de richtletter namelijk n komt die voor in het kofschpix?? neeej duszz d,,,,????

10-12-2006, 22:04


Begint is gewoon met een t hoor. Is algemene kennis :s

10-12-2006, 22:12

Citaat door mocrootje_mo22:
ik ging altijd uit enzo met meisjes afspreken enzo totdat ik een meisje ontmoette waarmee ik echt wilde gaan trouwen ik werd rustiger, maar op een gegeven moment hield ik het niet meer vol op die manier, ging weer uit ging weer met meisjes klooien en liet dat goede meisje eigelijk langzaam wegglippe uit me leve. ze zocht contact met me op maar ik liet het gewoon gaan en nu heb ik echt spijt ik had voor dat goede meisje moete gaan toen het nog kon

Je beseft pas wat je hebt/had als je het kwijt bent!!

Zo te lezen was je nog niet toe aan iets serieus, waarom ben je er dan aan begonnen?

Nu heb je uiteindelijk alleen jezelf ermee..

Ik hoop dat het goed komt en dat ze jou een 2e kans zal geven om jezelf te bewijzen, succes

10-12-2006, 22:21

Citaat door Achmed_N:
Alsof ik Achmed heet


Identiteitscrisis zeker

Pagina's : [1] 2 3