Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet zal je missen Hooda

vraagteken1
04-07-2002, 22:06

Ik weet dat je me gaat verlaten ik voel het gewoon. Mijn gedachten beginnen een tumultueus spel. was het werkelijkheid of een droom Vervulligen van mijn hart zullen hem niet meer bereiken Gevoelens voor jou zullen deze tijd niet wijken De afgelopen tijd heb ik je alles getoond alle gevoelens alles wat er in mijn hart woont Eerst vergeleek ik je met een felgekleurde ballon Fel afstekend tegen de baluwe lucht steeg met je tot grote hoogte slaakte iedere keer een diepe zucht nu weet ik dat het niet waar kan zijn een onzinnige vergelijking Jouw hart is met goud verguld, een felgekleurde ballon slechts met lucht gevuld Ik zal je missen deze tijd niet meer kunnen dichten Jij bent het die mij leidt mij dit laat verrichten Zal je missen meisje Zal je missen Zal je Zal Neeeee, ik doe het nu al

vraagteken1
05-07-2002, 09:32
mijn vastberadenheid vloeit uit me weg mijn gebrek aan misplaatst zelfvertrouwen trekt weer door me heen zij is er nu niet meer hoe verder hoe alleen? mijn zinloos bewegende mond ontgoocheling en wanhoop de gedichten waar ik moed in vond zijn verworden tot een doodlopende weg waar ik op loop geen lichtpunt aan de horizon geen dromen meer geen vriendin waar ik alles mee overwon geen woorden,zo helder, zo teer

Hooda
05-07-2002, 09:38
Huil niet liefste, droog je tranen, daar zijn je ogen te mooi voor, de liefde verloor haar tanen, samen moeten we erdoor... Huil niet liefste, ik huil voor jou, geloof me, ik kan dit niet meer aan, die wellende overvloed van berouw, in gebroken trots, voor je te staan... Huil niet liefste, het is te laat, in deze omhelzing, breekt mijn vermogen, we moeten verder liefste, zonder haat, laat mijn adem, je ogen drogen... Huil niet liefste, een nieuwe dag, zal zorgen voor wederzijds geluk, ieder zijn weg, met een traan of lach, 't Is niet meer te lijmen, het is stuk...

vraagteken1
05-07-2002, 09:49
deze nacht is niet meer voor ons alleen onuitgesproken verwijten dwarrelen om ons heen loodzwaar trokken de gedachten aan mijn schouder dat er niets meer is, niet meer om te verwachten ik miste je sublieme vorm je leegte, je inhoud ik miste de geur van zwarte truffels de glans van witte parels ik miste zoveel ik miste jou blij bij me, jij die zo mooi lacht Blijf bij me en ik zorg ervoor dat de dreigende fantomen tot zwijgen worden gebracht

Hooda
05-07-2002, 09:59

Stil zijn Zwijgen als het graf. Niks meer zeggen gewoon stil zijn Kom maar Ik houd je vast Blijf bij je voor altijd.

vraagteken1
05-07-2002, 10:13
rust komt over me heen mij God, ben niet meer alleen het zware wolkendek, met buien en storm is nu alleen, verleden tijd, verleden vorm hou me vast in je ogen hou me vast in je hart er is niets meer , niets meer dat me verwart

Hooda
05-07-2002, 12:19
"wat zie je in mijn ogen" dat vroeg je mij wat ze mij vertelden was "ik ben vrolijk, ik ben blij" jij zei "je hebt het mis" dit is de blik van een jongen die eenzaam is opzoek naar een liefde om van te houden naar iemand om een vriendschap mee op te bouwen ik schrok en huiverde zo'n lieve jongen, zo alleen jij was diegene die altijd naar me luisterde en me hielp wanneer nodig ik twijfelde geen moment sloot mijn armen om hem heen en zei "vanaf dit moment ben je niet meer alleen"

vraagteken1
05-07-2002, 13:24
vanf dit moment ben ik niet meer alleen weet je , er gaan een huivering door me heen geen woorden meer alleen genieten