Bekijk volle/desktop versie : yo Master_mocro, goed gespeelt ouwe!



10-12-2006, 17:54
Ajax verdiende het zeker om te winnen...vooral op basis van de eerste helft. de eerste kwartier a 20 min van de 2e helft was AZ beter..vandaar ook de 2 doelpunten (1-1 was blunder van scheids.) mooie 2-2 van Huntelaar..

ennuuhhh...jullie mogen wat luidruchtiger zijn hoor...ik d8 opeens dat willem 2 supporters in de uitvak zaten.hahahaha..


p.s: tip! AZ mag wel een bloemetje sturen naar scheidsrechter Schaamhaar.

maar vooralsnog goed gevoetbalt.

10-12-2006, 17:58


ajax en az liggen gewoon op 1niveau een gelijkspel is meer als terrecht

psv kampioen!!!!!!!!

10-12-2006, 18:00

Citaat door xFADOUAx:
ajax en az liggen gewoon op 1niveau een gelijkspel is meer als terrecht

psv kampioen!!!!!!!!


Ajax was veel beter in de eerste helft.

de 1-1 van AZ had nooit mogen vallen..een speler van Ajax werd neergehaald op t middenveld.
in de laatste minuut had Ajax een penalty moeten krijgen.
plus barry opdam hadden met 2x geel moeten vertrekken.

die kut keeper Waterkneus wilde volgens mij wereldrecord tijdrekken vestigen..tfooee!

10-12-2006, 18:05
Weet hoe blij ik was bij de 1-2, alleen komt huntelaar en verpest mijn dag

Ajax was inderdaad de betere ploeg in de 1ste helft maar AZ kwam in de 2de helft wel weer terug!

Ach ja beter een gelijkspel dan verliezen zullen we dan maar zeggen
Alleen is het nu wel beter voor psv jammer genoeg!

10-12-2006, 18:11



Citaat door missmaghribia:
Weet hoe blij ik was bij de 1-2, alleen komt huntelaar en verpest mijn dag

Ajax was inderdaad de betere ploeg in de 1ste helft maar AZ kwam in de 2de helft wel weer terug!

Ach ja beter een gelijkspel dan verliezen zullen we dan maar zeggen
Alleen is het nu wel beter voor psv jammer genoeg!



jaa psv..ik zal ze nooit snappen. gister op radio hoorde ik dat ze wel met 3 a 4-0 hadden kunnen verliezen (1e helft) na de wedstrijd hoor k...psv wint met 2-0.

Huntelaar speelde echt sterk aan de bal..ppfff eenuuhhh heb je zn Panna gezien??? hahaha...De Cler moest ff vissen...hahaha.

10-12-2006, 18:11
ja 7punten voor de nr 2

10-12-2006, 18:17

Citaat door xFADOUAx:
ja 7punten voor de nr 2



niet te vroeg juigen jongedame (wannabe psvfan )

7 punten stelt niks voor.

10-12-2006, 18:22

Citaat door cheb_3elel:
niet te vroeg juigen jongedame (wannabe psvfan )

7 punten stelt niks voor.


dat betekend dat ze 3keer moeten verliezen en de andere alles moeten winnen of ze moeten 2keer verliezen en 2keer gelijk spelen en dat zie ik helaas niet gebeuren

10-12-2006, 18:24

Citaat door xFADOUAx:
dat betekend dat ze 3keer moeten verliezen en de andere alles moeten winnen of ze moeten 2keer verliezen en 2keer gelijk spelen en dat zie ik helaas niet gebeuren



jij ziet zoveel niet..hahaha..

nog 2x feyenoord...1x Ajax....1x Az...

plus altijd die lastige clubs als Twente enzo...

juig maar niet te vroeg madam.

10-12-2006, 18:30

Citaat door cheb_3elel:
jij ziet zoveel niet..hahaha..

nog 2x feyenoord...1x Ajax....1x Az...

plus altijd die lastige clubs als Twente enzo...

juig maar niet te vroeg madam.


ja maar ajax en az gaan spelen uit dus psv thuis dus daar heb ik vertrouwen in
en feyenoord aub ik wil het alleen over topclubs hebben en feyenoord hoort daar niet bij hahahahaha

maar jullie moeten ook nog tegen psv thuis en groningen thuis en twente thuis en az thuis dus.......(jullie spelen nog aardige moeilijke wedstrijden uit)......... so u get my point

10-12-2006, 18:35

Citaat door xFADOUAx:
ja maar ajax en az gaan spelen uit dus psv thuis dus daar heb ik vertrouwen in
en feyenoord aub ik wil het alleen over topclubs hebben en feyenoord hoort daar niet bij hahahahaha

maar jullie moeten ook nog tegen psv thuis en groningen thuis en twente thuis en az thuis dus.......(jullie spelen nog aardige moeilijke wedstrijden uit)......... so u get my point



oh jaaaaaa...van twente hadden jullie al pakkie gekregen he?? helemaal vergeten.

feyenoord wint ook van Az...dus onderschat ze niet..ze wonnen op de psv manier..hahaha kapot lelijk..maar jah..effectief.

10-12-2006, 18:39

Citaat door cheb_3elel:
oh jaaaaaa...van twente hadden jullie al pakkie gekregen he?? helemaal vergeten.

feyenoord wint ook van Az...dus onderschat ze niet..ze wonnen op de psv manier..hahaha kapot lelijk..maar jah..effectief.


ja sorry ik wil dit niet zeggen maar
zelfs FEYENOORD wint van AZ en AJAX komt er geeneens langs ze blijven op 2-2 wat is dat
nee maar psv had het de eerste 5wedstrijden moeilijk maar ze zitten er nu in en dat gaat zo blijven trust me ik heb toch mn eigen personal guide in eindhoven hahahahahaha

en de psv gaat nu gewoon alles winnen misschien 2gelijkspellen maar voor de rest
PSV nr1