Bekijk volle/desktop versie : koekjes voor el3aid



Pagina's : [1] 2

10-12-2006, 17:05
zo mensen het is weer bijna el3aid zoals jullie hebben gemerkt en ik weer heel graag weer lekkere koekjes maken wie heeft recepten en wilt ze plaatsen

10-12-2006, 21:09


oke dus niemand kan koekjes maken hier op m.nl d8 dat ik de enige was blijkbaar niet

10-12-2006, 23:57
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1145499


Alsjeblieft meid. Alle koekjes op een rij

11-12-2006, 10:03

Citaat door zinalady80:
oke dus niemand kan koekjes maken hier op m.nl d8 dat ik de enige was blijkbaar niet


wat zet jij vervelende reacties neer zeg...
Heel cuisine staat vol met koekjesrecepten. Bovendien is er een hele topic door mij gemaakt (link staat hier boven), waarin alle koekjesrecepten op een rij staan.

Voortaan eerst even kijken voor je wat zegt....

11-12-2006, 11:27


ga jij nu voor mij bepaalen wat ik moet zeggen of zo gaaaaaaaaaaaaaaa iemand anders lastig vallen en laat mij met rust oke

11-12-2006, 11:28
ik hoef jou link niet oke en als dat de koekjes waren wat ik zocht zou je me niet horen dus mensen wie heeft er recepten voor lekkere koekjes

11-12-2006, 12:41

Citaat door zinalady80:
ik hoef jou link niet oke en als dat de koekjes waren wat ik zocht zou je me niet horen dus mensen wie heeft er recepten voor lekkere koekjes


alle koekjes van cuisine staan dr toch? gewoon op die link klikken en je hebt ze aaaaaallemaal op een rij.

of wil je koekjes uit de sama???

11-12-2006, 12:45

Citaat door laila00:
alle koekjes van cuisine staan dr toch? gewoon op die link klikken en je hebt ze aaaaaallemaal op een rij.

of wil je koekjes uit de sama???



11-12-2006, 13:46

Citaat door zinalady80:
ga jij nu voor mij bepaalen wat ik moet zeggen of zo gaaaaaaaaaaaaaaa iemand anders lastig vallen en laat mij met rust oke


Ik zeg niet dat ik bepaal wat jij moet zeggen, maar dat je eerst verder moet kijken voordat je reacties gaat plaatsen. Er staan hier honderden koekjesrecepten (die staan allemaal in die link) en meer is er niet.

11-12-2006, 14:42
maar die zijn niet wat ik zoek

11-12-2006, 14:44
precies dat is wat ik bedoel maar mensen vinden mijn reacties vervelend waarom weet ik ook niet maar goed

11-12-2006, 17:39
jou reactie is niet vervelend helemaal niet lieverd. In deze tijd krijgen we veel van zulke topics te zien niks verkeerd mee vindt ik.

Elouisa ik begrijp wat je bedoelt maar de topics verdwijnen en niet iedereen weet waar je ze terug kan vinden of hoe de topic heet. Ze had al eerder aangegeven dat ze aparte wil Gayr insha allah, we moeten het wel gezellig houden het is insha allah bijna 3aid

11-12-2006, 19:18


Ik vind gewoon dat sommige mensen te snel topics openen en dan ook nog boos of verontwaardigd zijn als mensen geen recepten geven. Er is een topic met alle toppers erin en ook de zoekfunctie kan je gebruiken. Kan je echt niks vinden, verwacht dan niet dat er meteen mensen reageren...
Maargoed laat maar
Die topic met koekjes heb ik helemaal aangevuld. Ook de koekjes van de laatste weken zijn nu geplaatst, dus is niet allemaal oud....

11-12-2006, 20:41

Citaat door hulpbijwerk:
eigenlijk ben ik ook op zoek naar een nieuwe soort van koekjes... Die hierboven staan hebben we in oktober als gezien en sommige gemaakt. Ik zou het zeer waarderen wanneer de keukenprinsessen van M.nl hun best zouden doen om met nieuwe soort koekjes te komen. Dus echt orginele en aparte koekjes...

Het topkoekje van oktober vond ik het pistachekoekje.. Orgineel en apart... Graag meer van dit soort koekjes..


Wesh denk jij dat die M.nl leden die hier recepten plaatsen in dienst zijn van Marokko.nl en uitbetaald krijgen. Als er iemand wat plaatst is het vrijwillig, niemand hoeft ze te komen commanderen dat ze hun best moeten doen. Zeg elhamdoelilah, en er staan genoeg leuke koekejes bij waarbij jijzelf een eigen draai aan kan geven en er iets leuks van kan maken. Daar ben ik zelfs van overtuigd doe het namelijk zelf ook. Ik bedoel het niet gemeen maar je komt best hard over, maar elghair inshallah en je zult vinden wat je zoekt.

11-12-2006, 20:47

Citaat door kloppendhart:
Wesh denk jij dat die M.nl leden die hier recepten plaatsen in dienst zijn van Marokko.nl en uitbetaald krijgen. Als er iemand wat plaatst is het vrijwillig, niemand hoeft ze te komen commanderen dat ze hun best moeten doen. Zeg elhamdoelilah, en er staan genoeg leuke koekejes bij waarbij jijzelf een eigen draai aan kan geven en er iets leuks van kan maken. Daar ben ik zelfs van overtuigd doe het namelijk zelf ook. Ik bedoel het niet gemeen maar je komt best hard over, maar elghair inshallah en je zult vinden wat je zoekt.



idd!! Er komen elke week wel nieuwe koekjesrecepten bij en nog is het voor sommigen niet genoeg....

Pagina's : [1] 2