Bekijk volle/desktop versie : Hamas en de Islamitische Republiek Iran slaan de handen ineen!



Pagina's : [1] 2

10-12-2006, 16:10
Haniyeh: This generation will liberate Palestine

In meeting with Palestinian PM Haniyeh, Ayatollah Khamenei promises that through struggle, Palestinians will retrieve all land

Dudi Cohen Published: 12.10.06, 15:21


Iran's Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei met with Palestinian Prime Minister Ismail Haniyeh Sunday, and addressed the attempt to ignore the Palestinian issue over the past 60 years.

Baker Report

An Iranian victory / Alex Fishman

Baker-Hamilton report highlights boost in Shiite influence in Mideast



He promised that "through a struggle, the Palestinians can retrieve all their territories, each and every part, and can establish a Palestinian government on them. No doubt– It will happen."


IRNA news agency, the official Iranian news agency, reported Khamenei's words. The Iranian leader said that "the Palestinian nation is taking a step forward each day and I am sure that the day will come when that land is run by Palestinians."


Khamenei expressed Iran's support for the Palestinian government following statements made by Haniyeh over the weekend, including saying that his government will not recognize Israel, or any agreements signed by Israel.


Honoring Hanyieh in Tehran (Photo: Reuters)


Haniyeh chose his words carefully, both in the political aspect and the religious one. Haniyeh told Khamenei that he would "continue in the path of Imam Khumaini, you have always supported the Palestinian people and I hope to meet you at al-Aqsa mosque in the near future."


Haniyeh continued to say that "the generation that is fighting the Zionists today and that started the first and second intifadas is a young, highly motivated generation. This is the generation that will free Palestine."



The Palestinian PM emphasized that the current Palestinian government would never recognize the Zionist regime.


According to Haniyeh, the armed struggle against Israel is part of Hamas and the Palestinian people's strategy: "The resistance is the only way to free Palestine. All the Palestinians chose this way as serious, and not tactical."
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3338163,00.html

Mensen die hier leugens verspreiden dat Shia en Sunni elkaar haten en uitmoorden zijn gewoon provocateurs. Tuurlijk Shia en Sunnie mensen maken elkaar af in Irak, maar dat komt doordat CIA-Agenten daarmee begonnen zijn en de hele huidige situatie aldaar hebben uitgelokt voor politieke doeleinden en stabilisering van de machtsposities, louter politiek dus.

Tekenend dat Ismail Haniyeh niet naar Saoedi Arabie gaat, maar wel naar Teheran.

10-12-2006, 16:44


tuurlijk steunt Iran(shi3a) de Hamas(sunni), zo laag zijn ze niet ze helpen teminste hun moslimse broeders.. en likken de kont niet van amerika en israel net als de saudi'se leiders ..

10-12-2006, 17:03
pfffffffffff er moet maar eens een neutronenbom op Israel, Palestina, Libanon en Irak gegooid worden, ik wil geen gezeik meer horen.

Is dat duidelijk !!!!!!!!

10-12-2006, 17:10
prima, ik hoop dat ze samen die ongeldige illegale joden-staat eens een keer de zee in helpen...mijn steun hebben ze..

10-12-2006, 17:15



Citaat door dalila1982:
prima, ik hoop dat ze samen die ongeldige illegale joden-staat eens een keer de zee in helpen...mijn steun hebben ze..


Precies daarom hoop ik dat Israel, Palestina, Irak voor tientallenenjaren radioactief besmet raken en er niemand meer kan vestigen. Heerlijk een journaal zonder dat gezeik over Libanon, Palestina en etc.

10-12-2006, 17:17

Citaat door Zafarsi:
pfffffffffff er moet maar eens een neutronenbom op Israel, Palestina, Libanon en Irak gegooid worden, ik wil geen gezeik meer horen.

Is dat duidelijk !!!!!!!!



Het beste is een uraniumbom Op amerika gooien, dan hoor je ook geen gezeik meer

Duidelijk!!!!!!!!!!!!!!!

10-12-2006, 17:19

Citaat door IMOSh:
Het beste is een uraniumbom Op amerika gooien, dan hoor je ook geen gezeik meer

Duidelijk!!!!!!!!!!!!!!!


Ook goed als Israel, Palestina, Irak en het hele rataplan ook van de kaart geveegd wordt door een neutronenbom.

10-12-2006, 17:19

Citaat door Zafarsi:
Precies daarom hoop ik dat Israel, Palestina, Irak voor tientallenenjaren radioactief besmet raken en er niemand meer kan vestigen. Heerlijk een journaal zonder dat gezeik over Libanon, Palestina en etc.


Haha dan hoor je gewoon andere conflicten hoor.

10-12-2006, 17:22

Citaat door HalfMarokkaan:
Haha dan hoor je gewoon andere conflicten hoor.


Ja andere conflicten met andere gezichten, geen keppeltjes en baardmannetjes meer. Op zulk nieuws ik nu wel op uitgekeken onderhand.

10-12-2006, 17:27

Citaat door Zafarsi:
Ja andere conflicten met andere gezichten, geen keppeltjes en baardmannetjes meer. Op zulk nieuws ik nu wel op uitgekeken onderhand.



Net of wij er van genieten, SUKKEL !!!
Eenigste wat jij kan doen is een neutronenbom in je oren STOPPEN !!
Dan kan je ook niks meer horen over de midden oosten..

DOEI !!!

10-12-2006, 17:35

Citaat door IMOSh:
Net of wij er van genieten, SUKKEL !!!
Eenigste wat jij kan doen is een neutronenbom in je oren STOPPEN !!
Dan kan je ook niks meer horen over de midden oosten..

DOEI !!!



10-12-2006, 17:37

Citaat door Hazouz_55:



Tekenend dat Ismail Haniyeh niet naar Saoedi Arabie gaat, maar wel naar Teheran.



Gelegenheids-relaties

10-12-2006, 19:58



Citaat:
Hamas en de Islamitische Republiek Iran slaan de handen ineen
Zouden meer moslimlanden moeten doen.

10-12-2006, 20:07
De CIA is idd de aanstichter van geweld tussen de Soennies en de Sji iiten. Een geheim agent zei tegen een Soennie: je sji tische collega heeft tegen mij gezegd dat je moeder "een hxxrrrrrrrrrr" is. Dus die collega krijgt de volgende dag een mep van heb ik jou daar zeg. Niet normaal gewoon. En vanaf dat moment is het balletje gaan rollen.

10-12-2006, 23:04
Dit berichtje maakt gelijk mijn dag goed, het bondgenootschap tegen zionisme groeit steeds met de dag, onder de moslim en Christenen , een hele goede zaak!

Pagina's : [1] 2