Bekijk volle/desktop versie : Nieuw generaal pardon in Spanje



Pagina's : [1] 2

10-12-2006, 15:56
Honderdduizenden illegale immigranten kunnen komend jaar in Spanje een verblijfsvergunning krijgen[/SIZE]
[SIZE="2"]
Volgens Spaanse media van zaterdag kunnen ze gebruik maken van een weinig bekende regeling die mensen die diep verankerd zijn in de samenleving een vergunning toekent.

Verscheidene rechtsgeleerden spreken van tussen de 400.000 en 600.000 mensen die in aanmerking zouden komen voor papieren. Ze moeten dan wel kunnen aantonen dat ze minstens drie jaar in Spanje hebben gewoond, werk hebben, familieleden in Spanje hebben en geen strafblad hebben. Het gaat niet om een nieuwe maar om bestaande regels.



Vorig jaar kregen in totaal 600.000 illegale immigranten amnestie van de Spaanse regering. Premier Zapatero kreeg toen van andere EU-lidstaten het verwijt dat dergelijke regelingen een aanzuigende werking hebben op immigranten.

Bron Parool

10-12-2006, 15:59


Zoals ik gisteren al zei dat gaat echt niet opschieten.
Er komen er echt wel veel van hier naar toe.
Ik zie de boten al weer komen volgepropt met mensen dat is pas zielig.

10-12-2006, 16:04

Citaat door MevrouwHopjes83:
Zoals ik gisteren al zei dat gaat echt niet opschieten.
Er komen er echt wel veel van hier naar toe.
Ik zie de boten al weer komen volgepropt met mensen dat is pas zielig.

Ben jij anti mensen?
Wees niet egocentrisch...

10-12-2006, 16:12
Geen pardons meer
Men moet er mee stoppen Vol is vol
Wie moet ze tevreten geven wie betaald er voor

10-12-2006, 16:14



Citaat door KILL SWITCH:
Geen pardons meer
Men moet er mee stoppen Vol is vol
Wie moet ze tevreten geven wie betaald er voor

Aldus het Vlaams Belang

10-12-2006, 16:15

Citaat door hamidu:
Ben jij anti mensen?
Wees niet egocentrisch...

We zullen eens zien als je ook 60% van je loon verliest
Jach 60%

10-12-2006, 16:18

Citaat door hamidu:
Ben jij anti mensen?
Wees niet egocentrisch...


Nee maar het raakt hier zo wel een beetje vol he.
Die mensen moeten voorzien worden van van alles en nog wat, wie denk jij dat dat betaalt?

10-12-2006, 16:21

Citaat door KILL SWITCH:
Geen pardons meer :hadj
Men moet er mee stoppen:hadj Vol is vol:kwaad
Wie moet ze tevreten geven wie betaald er voor:hadj

De volgende combinatie van je avatar en ot-afbeelding die je zélf gebruikt is erg veelzeggend...



VlaamsBelang heeft geen demonisering meer nodig met dit soort aanhangers...

10-12-2006, 16:26

Citaat door KILL SWITCH:
We zullen eens zien als je ook 60% van je loon verliest. Jach 60%

Het is stemmingmakerij waar jij hier aan doet! Gruwelijk

Waar je het percentage van 60% vandaan haalt weet ik niet, dus dat neem ik niet van je over. Een eerlijkere verdeling van de welvaart in de wereld zou sowieso een daling in het inkomen in het westen betekenen. Het zal de enige manier zijn om Afrika een eerlijker deel te geven.

Dat staat dus helemaal los van of er mensen van daar nu hier naartoe komen, of dat ze daar blijven.

Of ben je soms zo iemand die vindt dat de mensen in Afrika arm moeten blijven en in die verschrikkelijke situaties met honger, dood en verderf moeten blijven!?

10-12-2006, 16:30

Citaat door KILL SWITCH:
We zullen eens zien als je ook 60% van je loon verliest
Jach 60%

dat heeft niets te maken met immigraten, jeh domme nerd.

10-12-2006, 16:33

Citaat door SUPER_MAROC:
Het is stemmingmakerij waar jij hier aan doet! Gruwelijk

Waar je het percentage van 60% vandaan haalt weet ik niet, dus dat neem ik niet van je over. Een eerlijkere verdeling van de welvaart in de wereld zou sowieso een daling in het inkomen in het westen betekenen. Het zal de enige manier zijn om Afrika een eerlijker deel te geven.

Dat staat dus helemaal los van of er mensen van daar nu hier naartoe komen, of dat ze daar blijven.

Of ben je soms zo iemand die vindt dat de mensen in Afrika arm moeten blijven en in die verschrikkelijke situaties met honger, dood en verderf moeten blijven!?




Ja we moeten de rijkdom verdelen. De banen ook. Ik stel voor dat ik iets meer geef en nog maar de helft werk! Eerlijk is eerlijk, toch?
Weet jij hoeveel we al geven aan dat soort hulp en er gaat wel veel van je salaris af hoor minstens 45%.

10-12-2006, 16:38

Citaat door anash:
dat heeft niets te maken met immigraten, jeh domme nerd.


Tuurlijk wel joh nerd waar denk je dat de medische zorg van wordt betaald die ze krijgen?
Waar denk je dat het eten wat ze krijgen van betaald wordt?
Denk je dat het asielzoekers centrum uit de grond is opgerezen ofzo ?
Nee ook van BELASTINGCENTEN.

10-12-2006, 16:43



Citaat door SUPER_MAROC:
Het is stemmingmakerij waar jij hier aan doet! Gruwelijk

Waar je het percentage van 60% vandaan haalt weet ik niet, dus dat neem ik niet van je over. Een eerlijkere verdeling van de welvaart in de wereld zou sowieso een daling in het inkomen in het westen betekenen. Het zal de enige manier zijn om Afrika een eerlijker deel te geven.

Dat staat dus helemaal los van of er mensen van daar nu hier naartoe komen, of dat ze daar blijven.

Of ben je soms zo iemand die vindt dat de mensen in Afrika arm moeten blijven en in die verschrikkelijke situaties met honger, dood en verderf moeten blijven!?

Wie bestuurt afrika Ik Niet maar mijn centen gaan daar naartoe of niet soms Ik loop geen anderre af teschieten,en ja hoor 60% van men loon verlies ik IK werk snapje

10-12-2006, 16:45

Citaat door MevrouwHopjes83:
Tuurlijk wel joh nerd waar denk je dat de medische zorg van wordt betaald die ze krijgen?
Waar denk je dat het eten wat ze krijgen van betaald wordt?
Denk je dat het asielzoekers centrum uit de grond is opgerezen ofzo ?
Nee ook van BELASTINGCENTEN.

De schuld ligt bij jouw voorvader's die Afrika hebben geplunderd,geruineerd,gekoloniseerd en de steun aan currupte regime's door westerse regeringen...

10-12-2006, 16:46

Citaat door KILL SWITCH:
Wie bestuurt afrika

Afrika wordt indirect door het westen bestuurt.

Pagina's : [1] 2