Bekijk volle/desktop versie : hoe verloopt handvragen!!!!!!!!!!!



09-12-2006, 21:00
meisjes ik zou graag eens willen weten hoe het alemaal in zen werkt gaat als iemand je hand komt vragen wat je meeneemt wat de ouders doen hoe ze praten,je toekomstige alles en nog wat!

09-12-2006, 21:10


hij komt mt zijn ouders en misschien wat aanhang hij neemt suiker cadeau mee eventueel schaap bloemen taart enzo..jij doet iets leuks aan niet teveel poespas kaftan of jebador of jelabba licht opgemaakt..je ma maakt lekker eten klaar zorgt voor halwa enzo..zorg dat er genoeg ruimte is voor zowel de mannen als de vrouwen om te zitten..als ie komt wacht je even boven later kom je de vrouwen even groeten en ga je er bij zitten en verder help je in de keuken..de mannn die gaan even serieus praten en soms maken ze al een afspraak om weer langs te komen mn pa hoefde geen toestemming aan mij te vragen hij wist al dat ik akkoord ging zodoende gingen ze sorat lezen en daarna ginngen ze weer naar huis..en kwamen de week erna weer met minder mensen en weer eten weer cadeaus;s echt leuk hoor en nu babbelen ze over de toekosmtige plannen..

09-12-2006, 21:19
lijkt mij zooooooooo spannend......

09-12-2006, 21:21
ja is het ook maar geniet ervan gaat zo snel allemaal ik heb dat vorig jaar gehad en nu zit ik met mn man in mijn huisje en is alles zo normaal alwweer...in ieder geval allah kamal belghir

09-12-2006, 21:31


ewa jij hebt aba3dek je mannetje hahahaha
en je hebt alles achter de rug...

maar ik

09-12-2006, 21:46
ooh lijkt echt leuk zijn er nog leuke verhaaltjes of ervaringen