Bekijk volle/desktop versie : pfffff zo lang wachten op een huwelijk !



09-12-2006, 16:05
hoelang heeft jullie verloving geduurt dames?
ik zelf 1week
ik heb een nichtje die al bijna 3jaar verloofd is en ze hebben zelfs nog geen juiste datum voor het huwelijk
alles werkt tegen
en aan alle dames die dit herkennen of hebben meegemaakt is het nog goed afgelopen tussen je partner ?
ik ben van mening dat het nooit goed is om zo lang verloofd te zijn.
kom nou dames deel jullie ervaringen met de meisjes die nog moeten wachten

09-12-2006, 16:26


Hahahaha, bij mij heeft het wachten een negatief effect gehad, want we zijn uit elkaar........
Soubhanallah, ik werd door diverse mensen gewaarschuwd dat je beter niet te lang verloofd kon zijn en snel de bruiloft moet plannen, maar ja, koulshi m3a elmekteb......

09-12-2006, 16:59
ik ben een jaar verloofd geweest en zal ik je zeggen: het leek helemaal geen jaar, het ging zo snel.
In principe maakt dat denk ik helemaal niet uit.Het is echt elmekteb, met wie je je leven zal delen.
Wij zijn gewoon dol op elkaar.

09-12-2006, 17:02
Ik persoonlijk vind het ook erg lang 2 a 3 jaar. Maar hoe heb je het gedaan dan, ben je een week nadat hij je hand heeft gevraagd getrouwd/feest?

09-12-2006, 20:50



Citaat door haki:
hoelang heeft jullie verloving geduurt dames?
ik zelf 1week
ik heb een nichtje die al bijna 3jaar verloofd is en ze hebben zelfs nog geen juiste datum voor het huwelijk
alles werkt tegen
en aan alle dames die dit herkennen of hebben meegemaakt is het nog goed afgelopen tussen je partner ?
ik ben van mening dat het nooit goed is om zo lang verloofd te zijn.
kom nou dames deel jullie ervaringen met de meisjes die nog moeten wachten



gair...

09-12-2006, 21:00
1.5 jaar. Maar 1 week vind ik ook gek snel!!

10-12-2006, 17:58

Citaat door meyes86:
Ik persoonlijk vind het ook erg lang 2 a 3 jaar. Maar hoe heb je het gedaan dan, ben je een week nadat hij je hand heeft gevraagd getrouwd/feest?

ze kwamen mijn hand vragen in marokko we gingen na twee weken terug dus dachten we van het zo snel mogelijk te houden ik had geen zin om nog een paar jaar te wachten .
vroeger kon het tot 2jaar duren voor je partner naar hier kon komen
dus daarom 1week