Bekijk volle/desktop versie : Islamitische School In Almere Wie.....



09-12-2006, 15:48
Salaam 3alijkum,
wie kan mij vertelen over de islamitische school in almere ik wil mijn dochters daar laten inschrijven.
en sokran.

09-12-2006, 15:50


Al iman in almere centrum

09-12-2006, 15:52
http://onderwijs.vindtuhier.nl/85274392/Islamitische_basisschool_Al-Iman.html

Klik op schoolgids, dan heb je informatie.

09-12-2006, 15:56

Citaat:
Al iman in almere centrum
ze hebben toch alleen 1 in almere al iman of hebben ze meer andere islamitische scholen in almere. ik weet het niet want ik ga in mei verhuizen naar almere.

09-12-2006, 15:58



Citaat:
http://onderwijs.vindtuhier.nl/85274...l_Al-Iman.html
dankje wel goudsterretje daar heb ik wel na gekijken maar wat ik wil hoe die school is of wel een goede school is.

09-12-2006, 16:08
niemand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09-12-2006, 16:21

Citaat door roosje_70:
Salaam 3alijkum,
wie kan mij vertelen over de islamitische school in almere ik wil mijn dochters daar laten inschrijven.
en sokran.



de enige manier om erachter te komen of jij het een goede en leuke school vind is om een afspraak te maken ,vaak eerste indruk is ook al belangrijk!
er zijn altijd ouders die tevreden zijn en er zijn ook altijd ouders die ontevreden zijn over een school en dan maakt het niet uit wat voor een school dan ook!

dus hier zal je alleen maar meningen vinden van ouders de een is tevreden de ander niet.
dus neem een kijkje dan kan je zelf een indruk opdoen
succes!

09-12-2006, 16:28

Citaat:
de enige manier om erachter te komen of jij het een goede en leuke school vind is om een afspraak te maken ,vaak eerste indruk is ook al belangrijk!
er zijn altijd ouders die tevreden zijn en er zijn ook altijd ouders die ontevreden zijn over een school en dan maakt het niet uit wat voor een school dan ook!

dus hier zal je alleen maar meningen vinden van ouders de een is tevreden de ander niet.
dus neem een kijkje dan kan je zelf een indruk opdoen
succes!
bedankt je hebt gelijk we waren van plan volgende week naar al iman school te gaan alleen wou meer informatie.

09-12-2006, 16:42

Citaat door roosje_70:
bedankt je hebt gelijk we waren van plan volgende week naar al iman school te gaan alleen wou meer informatie.
succes er mee!

09-12-2006, 17:57
Succes, gwn langsgaan.
Vriendinnen hebben er ook op gezeten en vonden het toch een goede school, maar goed.

09-12-2006, 18:45
Er is inderdaad maar 1 islamitische basisischool in Almere.
In principe hoor ik er wel goeie geluiden over, maar wat je eerder is geadviseerd je kan beter een afspraak maken en even rondkijken.......