Bekijk volle/desktop versie : ~Een andere sport dan voetbal~



Pagina's : [1] 2

07-12-2006, 18:16
Aangezien ik merk dat bijna alle topics hier gaan over voetbal, voetbal en voetbal, wil ik toch even checken of er ook nog een paar rondlopen die niet over voetbal dromen.

Dus iemand die een andere sport beoefend dan voetbal? Of een vechtsport, want zitten denk ik ook veel op.


Ik heb zelf op Shalon Kung Fu gezeten, maar aangezien ik nu aan kunstschaatsen doe vraag ik me af of er ook een aantal rondlopen die van schaatsen houden.


Barst maar los, zou ik zeggen!

07-12-2006, 18:21



Citaat door TwinkleEye_19:
Aangezien ik merk dat bijna alle topics hier gaan over voetbal, voetbal en voetbal, wil ik toch even checken of er ook nog een paar rondlopen die niet over voetbal dromen.

Dus iemand die een andere sport beoefend dan voetbal? Of een vechtsport, want zitten denk ik ook veel op.


Ik heb zelf op Shalon Kung Fu gezeten, maar aangezien ik nu aan kunstschaatsen doe vraag ik me af of er ook een aantal rondlopen die van schaatsen houden.


Barst maar los, zou ik zeggen!

Hou van schaatsen maar doe t niet, kijk t wel op TV.


Maar voetbal blijft NR 1 sorry

07-12-2006, 18:25

Citaat door kasrawi:
Hou van schaatsen maar doe t niet, kijk t wel op TV.


Maar voetbal blijft NR 1 sorry



Ga je weleens schaatsen dan?

En wat kijk je dan? Lange afstanden of het kuntschaatsen?


Voetbal? Dat is alleen leuk om zelf te spelen of in de tribune te zitten, maar op tv vol emotie kijken? Dáár begrijp ik nog altijd niets van.

07-12-2006, 18:28

Citaat door TwinkleEye_19:
Ga je weleens schaatsen dan?

En wat kijk je dan? Lange afstanden of het kuntschaatsen?


Voetbal? Dat is alleen leuk om zelf te spelen of in de tribune te zitten, maar op tv vol emotie kijken? Dáár begrijp ik nog altijd niets van.

Nee, maar ga misschien binnekort met klas wat organiseren, misschien overleef ik t niet maar goed. Ik kijk lange afstand schaatsen.

Ben jochem Uytdehaage vaak tegengekomen. Ik d8 die man heeft na die olympisch goed op 5 en 10 km veel geld, kwam die met zo'n gare fiets naar de appieheijn.

07-12-2006, 18:44



Citaat door kasrawi:
Nee, maar ga misschien binnekort met klas wat organiseren, misschien overleef ik t niet maar goed. Ik kijk lange afstand schaatsen.

Ben jochem Uytdehaage vaak tegengekomen. Ik d8 die man heeft na die olympisch goed op 5 en 10 km veel geld, kwam die met zo'n gare fiets naar de appieheijn.


Lange afstanden heb ik niets mee. Vind die benen ála kippenboten echt heel lelijk.

Hahaha, vaak hebben ze ook geld. Alleen geven ze dat uit aan dure vakanties, desing meubelen etc. Maar dat is ook echt typisch 'Hollandisch'.

07-12-2006, 18:59

Citaat door TwinkleEye_19:
Lange afstanden heb ik niets mee. Vind die benen ála kippenboten echt heel lelijk.

Hahaha, vaak hebben ze ook geld. Alleen geven ze dat uit aan dure vakanties, desing meubelen etc. Maar dat is ook echt typisch 'Hollandisch'.

Het blijft een vreemd volk.

07-12-2006, 19:32
Maar het probleem is dat er geen andere leuke sport naast voetbal bestaat

Voetbal is gewoon the bom!

07-12-2006, 21:15

Citaat door missmaghribia:
Maar het probleem is dat er geen andere leuke sport naast voetbal bestaat

Voetbal is gewoon the bom!

Precies

07-12-2006, 21:38

Citaat door kasrawi:
Precies




07-12-2006, 22:16
Ik beoefen zelf niet echt een sport, maar ik vind kunstschaatsen inderdaad ook leuk om naar te kijken. Verder heb ik zelf nooit geschaatst, niet daarvan...
Ik volg zowat alles, zwemmen (Olympische Spelen), tennis (Roland Garos en Wimbledon), schrik niet, zelfs darten!

07-12-2006, 22:17

Citaat door missmaghribia:
Maar het probleem is dat er geen andere leuke sport naast voetbal bestaat

Voetbal is gewoon the bom!



07-12-2006, 23:21

Citaat door o0_Yasira_0o:
Ik beoefen zelf niet echt een sport, maar ik vind kunstschaatsen inderdaad ook leuk om naar te kijken. Verder heb ik zelf nooit geschaatst, niet daarvan...
Ik volg zowat alles, zwemmen (Olympische Spelen), tennis (Roland Garos en Wimbledon), schrik niet, zelfs darten!

Heb jij toevallig een tatouage op je rechterarm en rug???
Ben je alcoholverslaafde??

07-12-2006, 23:26



Citaat door kasrawi:
Heb jij toevallig een tatouage op je rechterarm en rug???
Ben je alcoholverslaafde??


Nee hoor, asjeblieft zeg! Ik houd alleen van dat OneHonderdAndEighty-gebeuren... Ik speel het niet, ik kijk het alleen...
Darten is leuk om naar te kijken, dat spel bevat veel spanning..

07-12-2006, 23:55

Citaat door o0_Yasira_0o:
Nee hoor, asjeblieft zeg! Ik houd alleen van dat OneHonderdAndEighty-gebeuren... Ik speel het niet, ik kijk het alleen...
Darten is leuk om naar te kijken, dat spel bevat veel spanning..

Ja, dat wel.

08-12-2006, 01:04
Golfen

Pagina's : [1] 2