Bekijk volle/desktop versie : ):>>>(Liefde die zO stErk waS)<<<:(



07-12-2006, 16:49

Citaat door mocro_mocra:
hallo meiden ik wil een verhaal beginne die ik ook bij chaima ben begonne van mij en een vriendin hoop dat jullei het leuk vinden anders hoor ik het wel......

zoals gewoonlijk was ik me aan het voorbereiden om naar school te gaan. jullie weten allemaal wel hoe dat gaat neem ik aan. opstaan, douchen, omkleden ontbijten en dan de deur uit, ik ebn altijd al iemand geweest die op tijd komt en niet te laat. ik haat trage mensen die te laat zijn . maarjah gelukkig maar is niet iedereen hetzelfde anders was het wel heel erg saai.
ik bekeek mezelf in de spiegel en gleed zo van boven naar beneden, ewa eerlijk ik zie er goed uit vandaag. ..dat moet ook, ik houd er niet van als mensen zichzelf niet goed verzorgen. gelukkig ben ik anders opgevoed en niet zo slordig. me kamer is altijd schoon, oke met behulp van me moeder vaak !!!
ik trok me jeansjasje gauw aan en trok me kraag omhoog, ik liep naar beneden en trok me hoge laarzen aan met naalshakken en bekeek mezelf weer in de spiegel die in de gang hing. ik zie er tip top uit...mijn kledingstijl van vandaag zag er als volgt uit: een mooie replay spijkerrok tot net onder me knie en een nette blazer, me haar stak ik vandaag in een strakke knot, het ziet er altijd mooi uit vind ik tenminste, misgien ben jij weer een heel ander persooon, mohiem me ouders zijn van de deftige kant vandaar, en we zijjn ook nog eens rijk, me vader is directuer van 1 of ander goed lopend bedrijf, ik en me broer fouzi zijn enige kinderen, dat vind ik wel erg, maar jah je kunt niet alles krijgen wat je wil, me broer is 23 jaar. ik heb een eigen auto gelukkig een hele mooie ook nog eens, het is een jeep oejoejoeiii !!! het is een hele mooi tange over met beige leer. in het blauw metalic ik ben er helemaal verliefd, jij zou het ook zijn neem het maar aan van mij!!! ik moet nog zometeen langs me vriendin....ooh ja trouwens me excuses ik heb me niet voorgesteld. nou ik ben firdaus en ik ben 19 jaar en zit nu in de opleiding onderneemster, ik wil net als me vader ook een iegen bedrijf. natuurlijk natuurlijk ga ik niet voor voor anderen, ik wil eigen baas zijn en me eigen dingen bepalen, ik gaf me oouders een kus en liep naar buten met me tas en autosleutels in de hand naar de auto, ik hoorde me tel. afgaan ik keek op het schermpje en zag dat het me vriendin was, me vriendin ne ik zijn als goede vriendinnen vanaf de basisschool, ze heet majdouline en ook zij si 19 jaar, we zijn toevallig op dezelfde dag jarig. ..hihi vandaar dat ik vroeger met haar bevriend raakte wat betreft mij heeft ze veel gemeen, ze woont ook in nador in marokko, het si eigenlijk wel grappig, verder heb ik genoeg aan 1 vriendin, ik houd er niet van om met iedeeen op te trekken, want niet iedereen is te vertrouwen , dit heb ik gelleerd van me broer, hij zei altijd een roos heeft een mooie verleidelijke buitenkant maar het heeft ook een zwarte schaduw als je begrijpt wat ik bedoel.....

Okeej meiden diit was het dan voor vandaag hoop dat jullie het leuk vinden en ik hoor het wel als ik verder moet gaan....
.

07-12-2006, 16:51


;;__Oewp!