Bekijk volle/desktop versie : Gewapende Sinterklaas pleegt overval



07-12-2006, 08:40
Uitgegeven: 6 december 2006 16:54
Laatst gewijzigd: 6 december 2006 18:27
AMSTERDAM - Een als Sinterklaas verklede overvaller en een aantal 'hulppieten' hebben op pakjesavond een overval gepleegd aan de Zeekraal in Bergen op Zoom. Dat meldt de politie woensdag.

De groep belde rond 20.00 uur aan bij een echtpaar en stormde de woning van de man en vrouw binnen. De slachtoffers moesten onder bedreiging van een vuurwapen geld en spullen afstaan. Daarna vluchtten de nep-Sint en zijn handlangers het pand uit. Wat zij buit hebben gemaakt wil de politie in verband met het onderzoek niet zeggen.

De politie neemt de aangifte serieus en heeft slachtofferhulp aangeboden, aldus een woordvoerder. De slachtoffers zijn een echtpaar van rond de 40 jaar. Bij de overval is geen lichamelijk geweld gebruikt.

Omdat elk spoor van de daders ontbreekt, is de politie op zoek naar getuigen. De woordvoerder erkent dat het een lastige zaak is, aangezien er veel Sinterklazen op pad waren op 5 december.

Bron: nu.nl

07-12-2006, 09:18


écht schandalig!

die mensen hebben een trauma... helemaal para als het weer sinterklaas is

07-12-2006, 09:21
Dus er bestaat wel degelijk een foute Sint !!!


:^O

07-12-2006, 09:24

Citaat door ZiekelijkLID:
Dus er bestaat wel degelijk een foute Sint !!!


:^O


Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht..................

07-12-2006, 11:04



Citaat door LanterFanter:
Zullen wel weer Marokkanen zijn die onze heilige sint in discrediet willen brengen om zo ook na het burka-verbod een verbod op sinterklaas kledij af te dwingen



ik moest er bijna om lachen....maar bedacht me toen dat het eigenlijk grappiger is om elke keer te lezen hoe jij je best doet om elke verhaal zo te verdraaien dat de islam wordt afgekraakt. Een aanmerking op een ander is een tekortkoming aan jezelf

07-12-2006, 11:08

Citaat door PROMESSA:
Zelfs Sinterklaas heeft dus last van de economie....hij moet zelfs een overval plegen om al die kinderen kadootjes in hun schoen te kunnen geven.


Wie weet is daar straks zijn verdediging ook op gebasseerd!

07-12-2006, 11:09

Citaat door LanterFanter:
Zullen wel weer Marokkanen zijn die onze heilige sint in discrediet willen brengen om zo ook na het burka-verbod een verbod op sinterklaas kledij af te dwingen



Alweer het verhaal naar Marokkanen draaien, zogenaamd grappig?
Zoek een andere hobby zieligerd.

07-12-2006, 11:13

07-12-2006, 11:13

Citaat door LanterFanter:
Er valt door mij niet veel aan de islam af te kraken, het meeste doen jullie zelf





07-12-2006, 11:14

Citaat door LanterFanter:
Als je dit serieus neemt ben je inderdaad nogal zielig ja




Ik zie het overal terug van jou! één keer oké, dan kan je het nog "grappig"bedoelen, maar niet vaker.

07-12-2006, 11:22
He kifach kom jij uit Fes??Woon je toevallig niet in slotermeer??

07-12-2006, 11:24

Citaat door poohbeertje:
He kifach kom jij uit Fes??Woon je toevallig niet in slotermeer??



Ja en nee

07-12-2006, 11:36



Citaat door LanterFanter:
Het is algemeen bekend dat vrouwen zich alleen op die ene negatieve reactie kunnen en vooral blijven concentreren.



Nee hoor, meestal kan ik daar wel doorheen kijken, maar niet als het te vaak gebeurd.

07-12-2006, 11:52
Gaat het nog steeds over de Sint???

07-12-2006, 13:38

Citaat door LanterFanter:
Zullen wel weer Marokkanen zijn die onze heilige sint in discrediet willen brengen om zo ook na het burka-verbod een verbod op sinterklaas kledij af te dwingen



Heb dat Sint verteld ..?