Bekijk volle/desktop versie : Trebendo I'm sollyyyyy



30-07-2003, 18:29
Trebendo wallah het spijt me.......nu pas zie ik dat je het echt meent.....je hebt nu al bijna een uur niks tegen me gezegd op msn en ik kan er niet meer tegen alsjbliiiiieeeeeeeeft vergeef het me (dammnnn hoe vaak moet ik je per dag om vergeffenis vragen??? ) dus het spijt me

30-07-2003, 18:31



Citaat:
Origineel gepost door snakeswannabite
tvoeeeeeeee......waarom lees ik dit!!!
ja waarom lees je dit????? je ziet toch dat het voor TREBENDO bedoeld is



30-07-2003, 18:35

Citaat:
Origineel gepost door casawia16
Trebendo wallah het spijt me.......nu pas zie ik dat je het echt meent.....je hebt nu al bijna een uur niks tegen me gezegd op msn en ik kan er niet meer tegen alsjbliiiiieeeeeeeeft vergeef het me (dammnnn hoe vaak moet ik je per dag om vergeffenis vragen??? ) dus het spijt me
Weet je waarom ik beetje boos ben op je Ewa kijk lieve sgat, ik weet hoe het is met je en allemaal snap je. Maar probeer gewoon vertrouwen en sbar te hebben lieve sgat. Bid naar allah en het komt goed.


Citaat:
Origineel gepost door casawia16
zeg gewoon ja

en ik weet dat je speciaal voor haar blijft wie blijft er nou voor mij???
Kijk en dat soort dingen kan ik niet tegen. Waar is je zelfvertrouwen lieve sgat. Als je wist hoeveel mensen er voor jou zouden blijven, dan zou je versteld staan Blijf gewoon positief en het komt allemaal goed inshallah En excuus is nooit nodig bij mij dat weet je. Als je maar weet dat je van je fouten hebt geleerd

Beslama

greetz Trebendo

30-07-2003, 18:38

Citaat:
Origineel gepost door trebendo
Weet je waarom ik beetje boos ben op je Ewa kijk lieve sgat, ik weet hoe het is met je en allemaal snap je. Maar probeer gewoon vertrouwen en sbar te hebben lieve sgat. Bid naar allah en het komt goed.



Kijk en dat soort dingen kan ik niet tegen. Waar is je zelfvertrouwen lieve sgat. Als je wist hoeveel mensen er voor jou zouden blijven, dan zou je versteld staan Blijf gewoon positief en het komt allemaal goed inshallah En excuus is nooit nodig bij mij dat weet je. Als je maar weet dat je van je fouten hebt geleerd

Beslama

greetz Trebendo
ok ok ik kan aanstellen dat weet ik wel.....maar het was just a joke en zelf vertrouwen heb ik niet.....heb ik eigenlijk nog nooit gehad....en dat zal je ook wel merken als je komt

30-07-2003, 18:40



Citaat:
Origineel gepost door casawia16
ok ok ik kan aanstellen dat weet ik wel.....maar het was just a joke en zelf vertrouwen heb ik niet.....heb ik eigenlijk nog nooit gehad....en dat zal je ook wel merken als je komt
Ewa als je geen zelfvertrouwen hebt gehad, dan gaan we er aan werken om dat terug te halen. Want ik weet zeker dat je het kan, en gewoon beetje positief kan ook nog als je wilt ja want jou altijd depri zien is niet zo leuk als je denkt. En ik kom naar je toe en dan geen gewoon vrolijk zijn


ps je mag heus wel iets zeggen op msn

30-07-2003, 18:43

Citaat:
Origineel gepost door trebendo
Ewa als je geen zelfvertrouwen hebt gehad, dan gaan we er aan werken om dat terug te halen. Want ik weet zeker dat je het kan, en gewoon beetje positief kan ook nog als je wilt ja want jou altijd depri zien is niet zo leuk als je denkt. En ik kom naar je toe en dan geen gewoon vrolijk zijn


ps je mag heus wel iets zeggen op msn
ok....moeielijk gewoon een coach :boogie:....en als je komt dan zal worden mashie


p.s: damnnnn wat zeggen op msn was nog moeielijker dan ons eerst gesprek

30-07-2003, 18:46

Citaat:
Origineel gepost door casawia16
ok....moeielijk gewoon een coach :boogie:....en als je komt dan zal worden mashie


p.s: damnnnn wat zeggen op msn was nog moeielijker dan ons eerst gesprek
Dat zullen we dan nog wel zien Het komt wel goed meid

30-07-2003, 18:57
...zo tezien heb ik heel wat gemist.........

30-07-2003, 19:11

Citaat:
Origineel gepost door BerberLayD
Keep your head up

:blauwkus:

30-07-2003, 19:30
I will huney...just letting her know that I feel sorry 4 her

30-07-2003, 19:38
hej BERBERLAYD pik je dat gewoon!?!?!?

dat die SAYIAN zoo dom doet tegen over jou!?!?

30-07-2003, 19:39
ja ik weet niet wat hem bezelt...wat heeft ie dan gezegd???????