Bekijk volle/desktop versie : Ooit Zal Ik Je Weer Terug Vinden!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

30-07-2003, 17:49
Hoi allemaal

zoals ik hier al verhalen zie, lijkt het me leuk om ook een verhaal te schrijven. maar dan wil ik een hindoestaans verhaal schrijven want ben zelf ook hindoestaans dus......

Priya: 21 jaar
Raj: 22 jaar

ik vertel later de andere rollen die zijn niet echt belangrijk maarja

het gaat over een meisje Priya die thuis mishandeld word HET IS GEEN ECHTE FAMILIE VAN DER.
toen ze 15 was leerde ze een jongen kennen genaamd Raj hij was dus 16. ze hebben elkaar onmoet via een vriendin van priya.
zo hadden ze een relatie ongeveer een half jaar

maar omdat raj verhuizen moest naar een ander provincie hadden ze geen contact meer alleen via mobiel.

maar dat werd ook afgepakt door priya's zogenaamde broer.
nu hadden ze geen relatie meer.

maar op een dag.............

zo dat is een kleine vervolg nou niet echt een vervolg gewoon ff verteld wat er gaande is.

nou ik ga ermee beginnen als ik reactie's krijg.
veel lees plezier

groetjes priya

30-07-2003, 17:54


ewa ga verder dan lieverd


xies xies xies maroccaineyes

30-07-2003, 19:03
ok special voor maroccaneyes
maar ik wil ff 1 ding zeggen met bv. ik zeg de hele tijd zogenaamd broer of zogenaamd zus ik zeg gewoon stief broer/zus want dat is weer beetje teveel met zogenaamd.
ok hier komt er een vervolg..


PRIYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!schreeuwde prakash (stiefbroer)
Ja???
wat heb ik je gezegd als ik je 1 keer roep dan hoor je meteen hier te zijn!!
voordat ik wat kon zeggen kreeg ik een schop tegen me stuit.
AUW! wat doe je pooja! (stiefzusje) huilend staat priya op
en voordat ze wou lopen werd ze bij der haren gepakt ALS IK JE 1 KEER NOG HOOR MET JE BRUTALE BEK IK ZWEER HET IK VERKOOP JE DAN AAN EEN VRIEND VAN ME HIJ VIND JE TOCH LEUK WAAROM DOEN WE DAT GEWOON NIET?
WAAAAT?????????? ben je gek ofzo ik ben geen speelgoed dat word gekoopt!
BAM weer een klap in der gezicht!
wat zei je (zegt der stief broer rahul) we zijn je vijanden niet we doen het voor je best wil begrepen!)
Als jullie mijn vijanden niet zijn waarom slaan jullie me WAAROM WILLEN JULLIE ME VERKOPEN!! BEN GEEN xxxx!!! VIEZE KxANKERLIJERS!
FxCK dat had ik nou niet moeten zeggen! oke ik kon de dagen van me leven tellen
daar zat ik dan met die drie ALSJEBLIEFT NIET DOEN!!! ik kreeg van elke kant klappen schoppen daar lag i dan in me eentje helemaal afgemaakt! ik probeerde op te staan maar lukte niet. ik probeerde te leunen, gelukkig het lukte
ik ging naar mijn kamer nou een kamer het lijkt wel een kleine kippen hok alleen een bed heb ik erin meer niets!
ik viel neer en d8 aan raj al 5 jaar dat ik hem niet heb gezien of gesproken.
ooit zal ik je terug vinden raj OOIT!!!!

zo hoe vinden jullie het???

moet ik doorgaan?

groetjes

31-07-2003, 10:57
Leuke verhaal..
Ga snel weer verder..

Groetjes
Samsunlu_

31-07-2003, 13:56


hey samsunlu thx voor het reageren ik ga zo snel mogelijk weer verder.
zoals jullie het al misschien weten, worden veel meisjes verkocht in india dus d8 ik laat ik maar een stukje over dat schrijven.

maar ik ga zo snel mogelijk weer verder


31-07-2003, 14:13
JA LEUKE BEGIN
GA SNEL WEER VERDER
XXXMALIKA
(MISSANGELMALIKA)

31-07-2003, 15:05
ik lag daar naar het plafon te staren, wat is mijn leven nou een hel!
ik kan niet weglopen heb niemand waar ik kan blijven.
ik weet dat ik nog grotere 3 echte broeren heb maar alleen ik weet niet waar ze zijn, anders was ik allang weggegaan.
ze zijn alledrie 25 jaar 26 jaar 27 jaar. en heten: Rakesh 27 jaar, Pratik 26 jaar en avinash 25 jaar.

ik hoop dat ik ze terug vind want dit noem je geen leven, elke dag inelkaar geslagen, en het zijn nog wel mijn neven en nicht.
ooit vind ik me familie terug OOIT!

er werd op me deur geklopt het was pooja.

priya: wat kom jij hier doen is het niet genoeg wat ik heb verdiend!
pooja je huild wat is r?
pooja: nou.. het spijt me dat ik zo altijd tegen je heb gedaan maar nu voel ik pas hoe je het voelt, priya jij wilt toch naar je broers ik weet waar ze zijn... ik zal je naar hun brengen

priya: ik kreeg medelijden met der, ik zag gewoon dat ze spijt van had ik vergeef het der gewoon ik wil mijn familie terug!!

priya: oke ik vergeef het je maar wil je me alsjeblieft vertellen waar me broers zijn EN WAT IS DE OORZAAK DAT IK BIJ JULLIE WOON!!!

pooja: nou... mijn moeder kon nooit opschieten met die joune.
en jou ouders waren overgekomen met een autoongeluk, jij was nog 2 jaar en omdat jou broers en jij niemand had werd jij uitelkaar gehaald met hun.
zij hadden niemand dus zij gingen naar een opvang huis met z'n 3 en omdat jij nog klin was besloot mijn moeder om jou te nemen.
jou broers hadden altijd gewild om jou altijd te zien maar omdat jij in een andere provincie ging wonen hebben ze je nooit meer gezien.
maar mijn moeder gf jou helemaal geen liefde, zij sloeg jou maar omdt mijn moeder ook dood was gegaan hebben mijn broers haar taak overgenomen en daardoor werd jij altijd geslagen.
maar ik weet waar jou broers wonen dus ik zal zeggen je hebt nu de tijd om te vluchten rahul, en prakash zijn r niet komop je hebt nu de tijd!

priya: ik wist niet wat ik hoorde, ze heeft gelijk ik moet weg van hieren zo snel moglijk ook anders werd ik verkocht. ik pakte me spullen in met betraande ogen verliet ik het huis........

thx voor jullie reactie's


31-07-2003, 16:05
ga snel verder

31-07-2003, 17:11
yoepie nog een fan
special voor mijn fans ....

pooja: priya ik ga je alleen brengen, ik ga niet mee naar je broers.
priya: maar pooja ik kan toch niet zeggen dat ik hun zusje ben?
pooja: jawel schat je zegt gewoon wie je bent en wat je van hun lijkt.
priya: nee jij moet zeggen wie ik ben ik blijf hier in de auto zitten jij gaat hun vertellen en als je terug komt dan ga ik wel naar hun.
pooja: oke wat jij wilt.
priya:
na 2 uurtjes kwam ik in groningen, en we stopte in een buurt.
WOWW!! hier zijn alleen villa's waarom stop je hier, pooja?
pooja: haha priya kijk dit is het huis van je broers ze wonen samen met hun vrouwen, en volgens mij hebben ze kinderen.
priya: ik keek waar pooja wees WOWW ik zag een groot villa het mooiste huis die ik ooit heb gezien, pooja ga jij dan en kom dan terug dan ga ik naar hun toe.
pooja: ja oke.
pooja: ik stapte uit de auto, ik dufde eerst niet hun tuin in te gaan maar ik moest wel.
met bibberende vinger belde ik aan.
dingdong....
woww ik zag een hele lekkere jongen maar ja die is zeker al getrouwd jammer.
jongen: ja kan ik je misschien ergens mee helpen???
pooja: nou eerst wil ik je naam weten misschien dat ik de verkeerde heb.
jongen: haha ewa meis je kan me niet krijgen ben al bezet maar oke ik heet pratik singh, EN JIJ???????
pooja: oke hij is de middelste en heb de goeie, nou eh... ik heet pooja je nichtje dochter van je tante radika.
pratik: WAAAAAAAAAAT?????? wat kom jij hier doen, en nu heb ik jullie te pakken.
pratik: ik pakte der bij der keel en vroeg WAAR IS MIJN ZUSJE!!!!!!!!
pooja: p...pratik... l..aa...at me d..dan los dan vertel ik het j..e.
pooja: woww kreeg geen adem meer vind je t gek zo'n gespierde kill pakt me bij me keel.
pratik: ik zal zeggen kom binnen!
pooja: ik durfde eerst niet naar binnen te gaan maar hij keek me zzo griezelig aan dat ik toch maar besloot om naar binnen te gaan.
pooja: WAJOO zo'n lange gang ik wist niet welke kant ik op moest gaan dus volgde hem maar. wel een mooie huis deze jongens hebben het zeker goed voor elkaar vind je t gek als hun vader vroeger ook een rijke kill was.
ik keek steeds om me heen. zag een mooie ronde trap zozo priya gaat echt verwend worden met al die gedachte liep ik door ik het geen eens in de gaten dat ik al in de woonkamer was en de broers keken me ookal raar aan pratik heeft het zeker al verteld wie ik ben. ik zag ook 2 mooie vrouwen die zijnn zeker getrouwd met die 2 grote.
rakesh: o dus jij bent de dochter van die trut RADIKA!
pooja: woww kreeg geen adem meer hij noemt me moeder gewoon een trut, nouja hij heeft toch gelijk.
hey laat der eerst zitten dan verteld ze het ons.
pooja: dankje... dat moet zeker de vrouw van rakesh zijn.
ik begon te vertellen......


priya:

POOJAAA DOE NOU SNEL!!! pfff zit hier al een kwartier in de auto en ze is nog steeds niet terug.
ik bn echt benieuwd hoe mijn broers er uit zien.
pas na een kwartier zag ik pooja aanlopen.
priya: hey pooja waarom deed het zo lang.
pooja: ik heb het je broers verteld ik zal zeggen ga EN BEGIN MET JE NIEUWE LEVEN!
priya: dankje pooja hey zitten ze mij op te wachten?
pooja: jaaaa dat zitten ze te doen en toen ik zei priya is met mij meegekomen kregen ze een glimlach maar ga maar en ik zie je nog wel. bye
priya: bye
ik liep steeds een stap naar voren nu nog 1 stap dan sta ik voor de tuin.
priya: zal ik gaan of niet....
naja besloot maar te gaan ik kreeg tranen in mijn ogen en deed een stap naar voren als of ik een klein kindje was da verlegen is.
ik keek voor me en zag 3 jongens en 2 vrouwen knappe meisjes zeker vrouwen van me 2 broers. hmmm mijn broers zijn ook wel knap ik kreeg een glimlach en had allemaal tranen in me ogen.
eigenlijk hoefte ik geen stap meer naar voren te doen, want was al midden in tuin.
en zj kwamen ook alle 5en hebben een glimlach hopelijk mogen ze mij wel.
nu stond ik voor hun en voordat ik het wist stond ik in hun armen samen met hun aan het huilen eigenlijk waren het de tranen van blijschap........


na 5 minuten ging ik met hun naar binnen, woww viel bijna flauw heb nooit zo'n huis in me leven gezien ze hebben he echt goed voor elkaar!ik keek steeds naar links en rechts ik kreeg gewoon geen adem.

avinash: welkom thuis zusje priya: haha thx bhaia (broer)


groetjes

31-07-2003, 18:14
Ga verder meid!!!

01-08-2003, 11:29
een week later:
zo ik weet echt niet wat ik aan moet doen, tja heb in een week al kleren gekocht voor 4 jaren haha. vandaag zal ik naar de verloofde va me broer avinash gaan ben best benieuwd hoe zij eruit ziet. we moeten ongeveer een half uur of 3 kwartier rijden want zij wonen weer in utrecht en wij weer in groningen. echt ik hoop dat het leuke mensen zijn.

mijn 2 schoonzussen ( prity vroew van rakesh en suman vrouw van pratik) zijn ook hartstikke aardig echt ,ik lijk wel een verwende kreng, haha ik keek in de spiegel en lachte in me zelf.
ZOOOOO jij ziet er stoer uit, hey meis we gaan niet trouwen hoor we gaan naar mijn verloofde, ik keek achterom het was avinash hey ik heb een vraaag zei ik hoe ziet sonia uit??? (verloofde van avinash) nou dat zie je later wel ik ga niet alles verklappen maar kom we moeten nu gaan.

priya: WACHT!! ik weet niet welke schoenen ik aan moet doen. ik zie er licht blauw en lict paars uit duss doe ik licht paarse hakken aan dat ziet er fanatastische uit zei avinash en kom nu anders gaat het een jaar duren.
ik keek nog ff naar het spiegel zo ik zie er wel goed uit. en lachte in mezelf. AUNTY WE MOETEN GAAN! dat was een dochter van me broer rakesh ja ik kom eraan haha ik was al tante van 3 kinderen echt leuk 2 van me grote broer ze zijn 3 en 4 jaar en pratik heeft een kindje van 3 maanden een jongen.

na 3 kwartier waren we aangekomen. zo zij woont ookal in een villa zozo ook een grote mooie huis. we belden aan en de deur werd door een jongen opgemaakt. die is vast de broer van sonia, ik d8 weer aan raj hij lijkt er wel een beetje op.

ik gaf hem een hand en sonia's (23 jaar) zusje tina 18 jaar) gaf ik 4 gebruikelijk zoenen. ik liep verder met me broers en schoonzussen en die 3 kindjes. deed me hakken uit en ik verder lopen en ging zitten. zoals gewoon lijk gingen ze over boelshit praten dus ging met sonia en tina naar hun kamer mee. zij hebben ook 3 broers genaamd: bobby 27 jaar rohan 24 en raj 22 mijn raj was ook al zoiets tot die leeftijd maar ik heb hem nog niet gezien maarja die zal ik nog wel zien.
we gingen naar de kamer van sonia en gingen daar praten ik had het zoontje van pratik meegenomen vond het leuk dus. ze lieten allerlij dingetjes zien en we praatte ook nog over WAT VOOR LEVEN IK HAD IN DAT ROT HUIS!!! ze kregen medelijden met me sonia is 23 jaar knappe meid zij heeft ook weer wat van raj ook tina zelfs die die sunny en rohan hebben wat van hem woww.. zij zijn ook al getrouwd maar zij wonen met hun vrouw en kinderen op zichzelf. leuke familie is het....

even later ging de deur open ik schrok me dood en keek in 2 lichtbuine mooie ogen.......

01-08-2003, 11:30
bedankt voor jullie reactie's

groetjes
priya

01-08-2003, 12:34


ga snel verder

-xx- ansa

01-08-2003, 12:47
zo te zien geen intresse in mijn verhaal

01-08-2003, 13:25
tuurlijkkl we ga snl; verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7