Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet ?, Hooda, Emir en baby!!!!!

Pagina's : [1] 2

ben_en_jerry
04-07-2002, 12:12

Ik voel me echt een clown tussen jullie Wat zijn jullie zo serieus, en dat nog in hartje juli Dan vraag ik me af hoe zit het dan in december of januari? Koud en kil, verdrietige maanden, verdorie Ik voel me echt als een clown erbij Ik ben ook gestoken door een bij Maar eens moet die pijn voorbij Of het ligt toch aan mij? Laat die tranen opzij En begin met een schone lei Geniet, lach en doe gek En ondertussen trek ik een gekke :D ben&jerry!

SweetxBaby
04-07-2002, 13:45
serieuze dingen komen nou een maal uit het hart.... maar ik kan ook gek doen hoor kijk maar :D :maf2: :hammer: :boogie:

EmiR_Soltan
04-07-2002, 21:07
hoi Ben_en_Jerry, Serieus zijn op zijn tijd Liefde gaat met schoonheid Ik ben een gestoorde gek Let niet op mij In een mimount (moment) schiet ik je lek Ik ben Emir The kid Ook wel bekend als de Soepkip die baby wilt aan zijn zij... :verliefd:

ben_en_jerry
06-07-2002, 23:26
zo wil ik het horen wij zijn niet alleen voor verdriet geboren ben&jerry!

Hooda
06-07-2002, 23:29

Lieverd, ik geniet van mn leven hoor, ik zit niet de hele tijd te huilen ofzo, maar ik hou ervan om die gedichten te maken, die verdriet heb ik al gehad maar dichten blijf ik leuk vinden dus..... Liefs Hooda.

ben_en_jerry
06-07-2002, 23:36
oke lieverd! ben blij om te horen dat jouw verdriet achter de rug is! en dichten mag je zeker blijven doen, maar er bestaan talloze onderwerpen waar men over kan dichten , dan alleen verdriet, pijn en afscheid.. iets humoristisch kan geen kwaad toch?? dat is wat me opgevallen hier, alleen zware onderwerpen komen ter sprake, en nooit iets luchtigs!! succes nog lieverd!! ben&jerry!

vraagteken1
06-07-2002, 23:45
veeg even het ijsje uit je ogen en ga kijken wat er bij "ik geef je alles staat" pas op of we gaan allemaal over op magnums :giechel: :giechel:

ben_en_jerry
06-07-2002, 23:49
de dag dat jullie naar magnums overgaan is de dag dat de wereld mag vergaan ben&jerry!

vraagteken1
07-07-2002, 03:40
oke, je hebt me overtuigd van de kwaliteit van Ben&Jerry ik blijf je trouw en hoef geen magnum meer! p.s. zo goed bennie?? krijg ik nu mijn geld? ;) :D :lol:

Hooda
07-07-2002, 15:06
Oke dan ben & jerry dan heb ik een vrolijk gedichtje speciaal voor jou! : Ik lik zo graag aan de koelte van je lijf Gehard door de kou verlang je naar mij tong Kleine likjes aan je topje anders gaat het te vlotjes Langzaam smelt je in mijn mond je geniet van de streling van mijn tong Je koude houding naar mij is haast voorbij Je lichaam voegt zich in de mijne een ervaring o zo fijn Genoten heb ik van je smaak.......... ( je snapt m toch wel he? ) Liefs Hooda.

ben_en_jerry
07-07-2002, 19:18
hihihi natuurlijk a Hooda!! dankje lieverd! en voor de paashaas ik ben de baas dus kijk uit anders vlieg je zo door het ruit hihihihi ben&jerry!

vraagteken1
07-07-2002, 19:25
een paashaas heeft altijd haast dus haast je!! voordat je de haas mist en achter het net vist zelf een koe weet en haas niet te vangen maar doe jij het alsjeblieft in ons beider belangen of durf :koppel: je niet

ben_en_jerry
07-07-2002, 19:45

Oke oke, ik was misschien beetje hard Maar nu even iets uit mijn hart DROOOOOOMMMMM LEKKERRRRRRRRR VERDERRRRRRRR MIJ UITDAGEN IS VOOR JE WEL BEKEND JIJ, DIE NOOIT DE LEF HEEFT GEKEND :hihi: ben&jerry!

vraagteken1
07-07-2002, 20:05
lef is niet het correcte woord die mijn gevoelens verwoord durven is meer naar mijn zin maar dat zien jij schijnbaar niet in durfde je maar een beetje meer en niet allerlei excusses keer op keer gedraag je niet meer als een onnozel kind je weet waar je me vindt! dagen ben je nog vrij maak maar dan maar eens blij lef-gichelaar je hebt je woordje wel weer klaar maar het wordt toch weer ontwijken of iets wat daarop mag lijken

ben_en_jerry
08-07-2002, 22:36
Kermit De Kikker Wat je zegt, doet me geen f.likker Je bent niet grappig Je bent niet sappig Voor mij ben je nu niet belangrijk Maar misschien hebben ze je nodig in Frankrijk Kokend met wat troep Verander je in een magische soep Kermit De Kikker Je doet weer geen f.likker Ga iets nuttigs doen Misschien maak je nog kans op mijn zoen ihihihihi.. ben&jerry!

Pagina's : [1] 2