Bekijk volle/desktop versie : Abortus en nu spijt help!!!!



Pagina's : [1] 2

06-12-2006, 14:45
Lieve broeders en zusters,

Ik zit met een probleem en wil graag raad.
Ik ben nu 4 jaar getrouwd en heb twee jaar geleden een abortus gepleegd
dit omdat ik toen heel veel problemen had met mijn man en hij wilde absoluut geen kinderen.
Nou wil ik niet zeggen dat het zijn schuld is, uiteindelijk zat het in mijn buik.
Ik heb er nu zoveel spijt van heb nog steeds geen kinderen maar zou het nu dolgraag willen.
Wie weet wat ik moet doe voor spijtbetuiging.
Graag serieuse reacties ik huil mezelf dagelijks in slaap en denk dat allah (vzmh) mij nu straft daarom heb ik nog geen kinderen.

Ik heb gehoord van iemand dat ik 3 maanden achtereen moet vasten om vergeven te worden wie weet of dit waar is???

06-12-2006, 16:16


jalatief, ik heb er gewoon geen woorden voor,hoe kun je ???, je was notabene getrouwd...

06-12-2006, 16:22
Het is Allah , en Mohammed (vzmh).

Ik weet niet wat je kan doen, ik zou Allah elke seconde om vergeving vragen!
Toon berouw, en Allah ie Kber Incha'Allah.

Je bent nu, en 2 jaar terug volwassen genoeg om beslissingen te nemen.

06-12-2006, 16:31
Pfff wat een reacties zeg. Zoals ik al eens eerder heb geschreven, veel leden maken zgn. NOOIT fouten. Luister meid, probeer het een plekje te geven en probeer het te verwerken. Er gebeuren in het leven veel pijnlijke dingen die we moeten proberen een plekje te geven en toch door te gaan. Insch'Allah krijg je nog veel gezonde kinderen en zal Allah alle moslims vergeven.

06-12-2006, 16:38


Je kan maar 1 ding doen en dat is om vergeving vragen. Het is al gebeurt je kan het niet meer terug draaien. Dus toon berouw. Veel sterkte

06-12-2006, 17:14

Wat geweest is geweest.
De tijd kan je niet terugdraaien.

Vraag om héél veel vergiffenis en val niet in herhaling.

Succes!


07-12-2006, 12:02

Citaat door _GrrrrUppyster_:

Wat geweest is geweest.
De tijd kan je niet terugdraaien.

Vraag om héél veel vergiffenis en val niet in herhaling.

Succes!




07-12-2006, 12:57
Als je niet getrouwd was dan is een abortus nog wel een beetje te verwachten maar je was getrouwd dus dat kind was geen bastaard

Ik begrijp niet hoe men een onschuldig wezentje kan doden. anyway vergeving vragen lijkt mij een optiie en dan echt berouw tonen en niet in herhaling vallen

07-12-2006, 12:59

Citaat door lady84:
Het is Allah , en Mohammed (vzmh).

Ik weet niet wat je kan doen, ik zou Allah elke seconde om vergeving vragen!
Toon berouw, en Allah ie Kber Incha'Allah.

Je bent nu, en 2 jaar terug volwassen genoeg om beslissingen te nemen.




kifesch??

07-12-2006, 13:05

Citaat door illahlilah:
kifesch??



ze verbeterd haar. in eerste reactie staat allah (vzmh)

07-12-2006, 13:07

Citaat door Islam4You:
ze verbeterd haar. in eerste reactie staat allah (vzmh)



oow ik dacht al

thanks sis

07-12-2006, 13:08
Tuurlijk was het kind niet levensvatbaar. Ze mogen niet in een latere stadium een kind zonder medische redenen weghalen.

Meid, ik zou inderdaad allah om vergevenis vragen. Ik weet niet of dat je inderdaad 3 maanden aaneengesloten moet vasten om vergeefenis te krijgen. Ik kan jouw situatie best voorstellen dat je toendertijd hiervoor heb gekozen. Je bent nu ouder en wijzer en probeer deze fout niet nog een keer te maken. Allah swt zal jouw deze zonde wel vergeven insallah nu
je in idergeval ontzettend spijt ervan hebt.

Veel sterkte !!!

07-12-2006, 15:11


SALAAM ALEIKUMRAHMATOE allah fouten maken is menselijk maar dit is een groot fout ,het kan worden vergeven maar doe het wel serieus,en ja over je man heb ik geen worden,een kind op aarde zetten is een droom van elke vrouw..subhanna allah.

07-12-2006, 15:11

Citaat door jinah_ferdous:
SALAAM ALEIKUMRAHMATOE allah fouten maken is menselijk maar dit is een groot fout ,het kan worden vergeven maar doe het wel serieus,en ja over je man heb ik geen worden,een kind op aarde zetten is een droom van elke vrouw..subhanna allah.

07-12-2006, 15:43
Vraag vergiffenis door twee rak'at te bidden en voldoe bij vergiffenis vragen aan de volgende eisen:

x al-ikhlaas (toewijding in het hart)
x je moet de intentie hebben nooit meer diezelfde zonde te doen
x je hebt spijt

Insha Allaah zul je vergeven worden.

Pagina's : [1] 2