Bekijk volle/desktop versie : wajow ik wordt gek ik voel me zo down maar ik weet niet waarom



06-12-2006, 11:45
het begon al gisteren ik voel me echt niet lekker in mijn vel en ik weet niet eens de reden daar van

06-12-2006, 11:52


Heb ik ook weleens, je weet niet waardoor dus je kan er gewoon ook niks aan doen!

06-12-2006, 11:54

Citaat door SEXYY__YASMIINA:
Heb ik ook weleens, je weet niet waardoor dus je kan er gewoon ook niks aan doen!



yep je bent alleen maar sagie enz oef wordt er moe van

06-12-2006, 11:54
Dat zijn waarschijnlijk de winterblues. Misschien moet je afleiding hebben! Ga iets leuks doen en denk niet te veel aan het feit dat je ''niet lekker in je vel zit'', want dan ga je jezelf alleen maar zielig vinden. Kop op!

Ciao

06-12-2006, 11:55



Citaat door Hosnia_lopezz:
Dat zijn waarschijnlijk de winterblues. Misschien moet je afleiding hebben! Ga iets leuks doen en denk niet te veel aan het feit dat je ''niet lekker in je vel zit'', want dan ga je jezelf alleen maar zielig vinden. Kop op!

Ciao






iets leuks doen zonder floes gaat moeilijk

moet w8en op mijn salaris

06-12-2006, 11:57

Citaat door rbatia-queen:


iets leuks doen zonder floes gaat moeilijk

moet w8en op mijn salaris


Haha gaat inderdaad moeilijk..maar ja hoeft geen geld te kosten. Gezellig dvdtje kijken thuis met vriendinnen ofzo. En anders leen je gewoon geld van iemand!

06-12-2006, 12:00

Citaat door Hosnia_lopezz:
Haha gaat inderdaad moeilijk..maar ja hoeft geen geld te kosten. Gezellig dvdtje kijken thuis met vriendinnen ofzo. En anders leen je gewoon geld van iemand!



dvd kijken goed idee en dan hopen dat het over gaat